guanomo Skrevet April 29, 2011 Rapporter Share Skrevet April 29, 2011 (rettet) Vi lånte bil og kørte ud til vores strand i byen, der ligger en lille ø og med lille mener jeg lille, det tager 20 minutter at gå den rundt. Cujo virkede som en der var lukket ud af et fængsel efter 3 år uden gå tur sådan her foregik det meste af turen, husk nu at vælge 720P ved visning ) [media] [/media] Redigeret April 29, 2011 af guanomo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Så er der da noget ved at gå tur. :klap::hjerte: Jeg hader, når jeg nogle gange har brugt en masse energi på at tage et sted hen, hvor jeg rigtigt forestiller sig Smilla vil hygge sig (f.eks kørt ud til Moesgaard strand, som ligger et stykke herfra)- og så vader hun bare BAGVED mig hele turen (som om det er for min skyld vi går tur). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Hehehe der er fart på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 stakkels hund han kommer da tydeligvis aldrig ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Det er tydeligt at se hvor meget han nyder det :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Hvor er han skøn! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Ej altså kan du slet ikke se, at han ikke bryder sig om det dér. Du må da lige lære at læse din hund... :blink: Hihi hvem kan stå for den bulderbasse. Han er da for skøn. :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Ej altså kan du slet ikke se, at han ikke bryder sig om det dér. Du må da lige lære at læse din hund... :blink: Ja, det er da meget tydeligt Det må ha været en kamp at få ham ud af bilen :hmm: Men så kom han vel i tanker om, hvordan det kunne nydes....... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Forårskuller. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 stakkels hund han kommer da tydeligvis aldrig ud Ak ja stakkels hund, han ved jo slet ikke hvordan han skal gå i snor :stupid: Den er tydligt fustreret over om den skal stå, gå eller ligge med alle 4 i vejret ... IH han er dejlig !! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret April 30, 2011 Rapporter Share Besvaret April 30, 2011 Der mangler bare stumfilmsmusik, for det ser ud som om filmen kører for hurtigt Og hvor er du dog et lovlydigt menneske - kurv på sådan et sted, det havde jeg nok ikke gjort Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret April 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 30, 2011 Der mangler bare stumfilmsmusik, for det ser ud som om filmen kører for hurtigt Og hvor er du dog et lovlydigt menneske - kurv på sådan et sted, det havde jeg nok ikke gjort 100 meter væk ligger en restuarsnt med udsigt over hele fjorden og stranden plus alle de andre der lufter hund der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret April 30, 2011 Rapporter Share Besvaret April 30, 2011 :hjerte: hvor er han bare dejlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret April 30, 2011 Rapporter Share Besvaret April 30, 2011 Hvor er han bare dejlig, sikke dog en livsglæde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts