Hop til indhold

Majbilleder 2011


potil
 Share

Recommended Posts

  • Svar 216
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lidt billeder af min superhund, der synes det er en fest at blive løftet i tænderne... eller hvad man nu skal kalde det. Han lukker munden, så hans hjørnetænder hviler på ens pegefinger..

 

IMG_1538.JPG

Gør sig klar... med lyd...:mrgreen:

 

IMG_1539.JPG

Og her hænger han så... Har desværre ikke fanget fingeren, han hang i... (Irriterende når ens "kamera" har en latenstid på flere minutter..)

Link til indlæg
Del på andre sites

Fynboerne og deres smukke hunde til DAF Cup (ja ja, det var i april, men har først fået billederne nu :blink:).

 

[ATTACH]42932[/ATTACH]

 

[ATTACH]42933[/ATTACH]

 

[ATTACH]42934[/ATTACH]

 

[ATTACH]42935[/ATTACH]

 

Kiki :hjerte:

[ATTACH]42936[/ATTACH]

 

[ATTACH]42937[/ATTACH]

 

[ATTACH]42938[/ATTACH]

 

[ATTACH]42939[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Min søde, glade musling til DAF Cup. :lun:

 

[ATTACH]42945[/ATTACH]

 

[ATTACH]42946[/ATTACH]

 

[ATTACH]42947[/ATTACH]

 

[ATTACH]42948[/ATTACH]

 

[ATTACH]42949[/ATTACH]

 

[ATTACH]42958[/ATTACH]

 

[ATTACH]42959[/ATTACH]

 

[ATTACH]42960[/ATTACH]

 

[ATTACH]42961[/ATTACH]

 

[ATTACH]42962[/ATTACH]

 

[ATTACH]42963[/ATTACH]

 

[ATTACH]42964[/ATTACH]

 

 

 

Jeg har muligvis lidt svært ved at begrænse mig. :genert::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min søde, glade musling til DAF Cup. :lun:

 

 

[ATTACH]42960[/ATTACH]

 

 

 

 

Jeg har muligvis lidt svært ved at begrænse mig. :genert::oops:

 

Aj nogle gode billeder hun har fået taget!! :klap:

Og det var virkelig et godt nummer :banan:

- og fantastisk indlevelse fra din side af :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aj nogle gode billeder hun har fået taget!! :klap:

Og det var virkelig et godt nummer :banan:

- og fantastisk indlevelse fra din side af :slem:

 

Hun har taget 175 billeder i alt fra dagen - og MANGE af dem er fra mit og Tysons FS-program. Så faktisk har jeg alligevel begrænset mig ret godt. :mrgreen:

 

Hvordan går det for øvrigt med at lave koreografi til Tyson og Lumis 6+ program? :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så går du bare ind på Tysons hjemmeside, den ligger derinde. :-D

 

Tak Doberfan! :-D

 

Årh, hvor er I dyge Tyson og Sonja. Og Tyson sejrede til sidst. :klap: Jeg er SÅ imponeret over, når han bakker ind og rundt om dine ben - sikke en hastighed.:shock: Han kaster sig nærmest rundt. :5up: Bare flot ham kan 'huske' sådan et helt program, er jeg lige ved at skrive. :blink: For det ligner jo én stor flot helhed. :hjerte: (Og ikke brudstykker, som det er for jer/ ham). Skægt at se på! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak Doberfan! :-D

 

Årh, hvor er I dyge Tyson og Sonja. Og Tyson sejrede til sidst. :klap: Jeg er SÅ imponeret over, når han bakker ind og rundt om dine ben - sikke en hastighed.:shock: Han kaster sig nærmest rundt. :5up: Bare flot ham kan 'huske' sådan et helt program, er jeg lige ved at skrive. :blink: For det ligner jo én stor flot helhed. :hjerte: (Og ikke brudstykker, som det er for jer/ ham). Skægt at se på! :5up:

 

Nu har jeg set videoen på hjemmesiden, årh, Sonja og Tyson, hvor er i to bare dygtige!! :klap:Det var virkelig en fornøjelse, især er jeg imponeret over hans baglæns -zigzagger. Cool, det må man sige i er - og at i har det rigtig sjovt samtidig er tydeligt at se :5up:

 

Tak, hvor er I søde. :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Bassil er blevet 'Onkel' - hun var ellers meget faaaarlig i starten... nu kan hun ikke sige en knirk, før han står der.. også selvom han er ved at spise :shock:

 

Se lige det skøre kræ? :klap: :mrgreen:

 

Nååhr hvor sødt :lun: Hun har vist fået sig en god babysitter/bodyguard i ham Bassil :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Efter en smuttur til Kenjan igår :mrgreen: tog vi på Favrholm, og det er lige noget Monsteret kan bruge :blink: Er stadig ved at lære kameraet at kende, og har ikke helt fundet ud af funktionerne til at tage gode fart-billeder, men skal på grundkursus hos Tosafoto i Oktober, så lærer det der, og så må jeg selv øve mig indtil da ;-)

 

Men hold op hvor jeg elsker den hund :lun: Han er vidunderlig :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...