Lab-lover Skrevet Maj 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 1, 2011 Fandt den her via facebook.. Den var bare så sørgelig, men samtidig en flot historie om menneskets bedste ven.. Synes jeg ville dele den med jer herinde.. In Memory of K-9 Sirius Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret Maj 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2011 Aner det ikke... Prøvede at læse den færdig, men den melodi der kørte i baggrunden generede mig bare helt vildt, så lukkede ned for det hele Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Maj 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2011 Kan slet ikke tåle at læse sådan noget Men dejlige hund og smuk historie... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Maj 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2011 Aner det ikke... Prøvede at læse den færdig, men den melodi der kørte i baggrunden generede mig bare helt vildt, så lukkede ned for det hele Nå.. Ja jeg har aldrig lyd slået til, så den er gået forbi min næse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2011 Den dag var bare så uretfærdig for så mange mennesker:cry: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts