Aslan Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Tillykke Hvor ser de fine ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Hej, Tillykke-de ser bare fine ud allesammen:-D. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Tillykke Hvor er de bare søøøøøødddddeeee og faren er da bare helt skøn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Tillykke :banan: ih hvis jeg havde vist familieforøgelsen var så tæt på så havde vi ventet 8 uger med at hente de fliser :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Hjertelig tillykke! Det bliver da bare spændende og dejligt og alt muligt - og du kan jo altid ændre navnet. Den hvalp, jeg har kik på, hedder næsten det samme som min ex-mand Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Hjertelig tillykke! Det bliver da bare spændende og dejligt og alt muligt - og du kan jo altid ændre navnet. Den hvalp, jeg har kik på, hedder næsten det samme som min ex-mand tror det er noget med at hun kun må få hvalp, hvis manden må bestemme navnet :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 tror det er noget med at hun kun må få hvalp, hvis manden må bestemme navnet :hmm: Åååh - det havde jeg ikke lige fået med. Han har vel nok en god smag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Åååh - det havde jeg ikke lige fået med. Han har vel nok en god smag som jeg husker det skal hun opkaldes efter en sportsstjerne der hedder John et eller andet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 En million gange tillykke... De ser noget så dejlige ud. Hold op hvor er det bare fantastisk at I endelig har fundet den helt perfekte hund. Og Johna... Ja hvad kan jeg sige?! Jeg ELSKER navnet.. hold kæft det er godt... Det er sku da et verdens klasse navn:klap::5up: Glæder mig til at se såååååå mange billeder:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Kæmpe stort tillykke :klap: Glæder mig til at se lille hvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Stort tillykke. Så fandt du endelig den rigtige hvalp :klap: Det bliver spændende at se hvilken af dem der bliver din lille pige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Hvor er de kære og du kan da altid bare sådan lige smug omlave navnet til et kælenavn sådan ala Jojo eller sådan noget :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Jeg tror vi udtaler det Jon-na (ligesom gamle damer hedder ) Ej, heller John-a. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
noerby Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Weee kæmpe tillykke, bliver så spændende at følge den bette pige herinde på mod agility banen :klap: Min kæreste har også bestemt navnet til Cooper ( han sætter gamle Mini Cooper biler i stand ) og man vænner sig hurtigt til et navn man ikke selv ville have valgt. Alt for en lille hvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Ej, heller John-a. Jeg tænkter at det kan udtales Joh-na Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Tillykke, hvor er de dog bare søde:lun: Og jeg kan altså ikke så noget som helst beagle i den der farmand:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Åh, hvor bliver det spændende. :hjerte: Synes Johna er sødt. Anna, Karla og Johna - 3 gode solide pigenavne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 tillykke :hjerte: jeg elsker også navnet, good 'ol jonna. bare med john Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Tillykke med hvalpen, tror det bliver en fin hund til jer. Nuttede små hvalpe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Tillykke med snarligt kommende familieforøgelsen! De ser da bare for nuser ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Uuuuuuuh hvor er det spændende !! :banan: Synes ikke navnet er så slemt .. Har hørt historier om en hund der hed Bodil :slem: Glæder mig meget til opdatering af hvilken tæve det bliver ! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Tillykke!:klap: De da bare for nusser alle sammen:lun: det slet ikke fair at alle bare skal havde små vapser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Min mor hedder Jonna Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Tillykke, synes Johna matcher Karla meget godt (sådan navnemæssigt) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Tillykke, synes Johna matcher Karla meget godt (sådan navnemæssigt) dét var faktisk også min første tanke det tænker jeg også tit på, om navne i familier passer sammen :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts