Gæst Klüssendorf Besvaret Juni 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2011 Man bliver jo helt varm om hjertet :hjerte:, Kan aldrig helt få nok af nuttet hvalpebilleder. Jeg elsker bare den alder lille Johna er i lige nu :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Igår blev hvalpene 5 uger, og vi fik en dejlig lille opdateringsmail :hjerte: Plus 2 minibilleder. Jeg skal besøge hende igen på mandag, så der kommer der nye "ordentlige" billeder Hun har taget et hop opad i vægt igen, og vejer nu 1700g. Vægt: Fødsel 290g 1 uge 540g 2 uger 920g 3 uger 1280g 4 uger 1480g 5 uger 1700g Hun beskrives af madmor som: Nysgerrig og udadvendt.. elsker at løbe/hoppe rundt og knurre (i håb om man flytter sig eller bliver bange) alt der bevæger sig skal nedlægges og klask så blev hun træt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 :lun::lun: Kommer nok og kidnapper hende en dag i ikke er hjemme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Hvor er hun bare dejlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 ååårh ej men hvordan kan man være SÅ smuk :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2011 Så er hvalpene 6 uger hold nu op tiden går hurtigt. Jeg besøgte dem i mandags - men har endnu ikke færdigredigeret og sorteret i de 955!!!! billeder jeg fik taget Men har fået mail idag fra opdrætter. SÅ det billede kan i da lige få. Plus at jeg kan berette, at Johna nu vejer 1980g. Så mon ikke hun ender lige omkring den samme vægt som Karla havde da hun kom hjem (2,4 kg). [ATTACH]45130[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juni 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2011 Det er altså et tarveligt kneb med de hvalpeøjne! :blink: Hun er virkelig nuttet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Juni 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2011 Hold op hun er sød:hjerte: Det er sjovt at se som hendes aftegninger har udviklet sig, fra det billede du har som profil, til sådan som de ser ud nu, især den plet i panden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2011 Så er hvalpene 6 uger hold nu op tiden går hurtigt. Jeg besøgte dem i mandags - men har endnu ikke færdigredigeret og sorteret i de 955!!!! billeder jeg fik taget Men har fået mail idag fra opdrætter. SÅ det billede kan i da lige få. Plus at jeg kan berette, at Johna nu vejer 1980g. Så mon ikke hun ender lige omkring den samme vægt som Karla havde da hun kom hjem (2,4 kg). [ATTACH]45130[/ATTACH] 6 uger... Allerede Eijh det kan ikke passe... Men nui hvor er hun bare nuser...! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juni 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2011 uuuj altså hun blir bare nusere og nusere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2011 Så fik jeg taget mig sammen... Så her er billeder af lillesøster fra i mandags Der er mange flere på facebook PS. Jeg elsker hvor meget deres ører pludselig er vokset - jeg husker det også med Karla, hvordan de gik fra de der sæl-ører som 4 ugers og så pludselig havde hundeører da de var 6 uger 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2011 Så fik jeg taget mig sammen... Så her er billeder af lillesøster fra i mandags Der er mange flere på facebook Ååårh hvor er hun nuuuuser Nuuuuuurh altså :lun: Og hvor er hun gårdhundet :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2011 Så er hvalpene 6 uger hold nu op tiden går hurtigt. Jeg besøgte dem i mandags - men har endnu ikke færdigredigeret og sorteret i de 955!!!! billeder jeg fik taget Men har fået mail idag fra opdrætter. SÅ det billede kan i da lige få. Plus at jeg kan berette, at Johna nu vejer 1980g. Så mon ikke hun ender lige omkring den samme vægt som Karla havde da hun kom hjem (2,4 kg). [ATTACH]45130[/ATTACH] Så fik jeg taget mig sammen... Så her er billeder af lillesøster fra i mandags Der er mange flere på facebook PS. Jeg elsker hvor meget deres ører pludselig er vokset - jeg husker det også med Karla, hvordan de gik fra de der sæl-ører som 4 ugers og så pludselig havde hundeører da de var 6 uger Hvor er hun dog yndig. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Juni 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2011 Hvor er hun SKØN! Tillykke med hende Hvor bliver det godt, når du får hende hjem om et par uger :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Juni 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2011 Hvor er hun nuttet, elsker hendes udtryk og farverne :hjerte: Ser da ikke ud som om der er meget beagel (Var det ikke det der var i faren?) i hende.. Nu er der vidst lige føjet ekstra til min hvalpeskrukhed, årrrrh! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret Juni 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2011 altså, altså, altså - hun er virkelig en skøn lille pige Sikke nogle øjne hun har, hun bliver svær at sige nej til, tror jeg :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
vinhou Besvaret Juni 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2011 Åååååårhhhh... totalt awesome cuteness hun har! :hjerte: Uha, hende og Karla bliver et smukt makkerpar. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2011 Idag er Johna 7 uger og der er 8 dage til jeg henter hende hjem :hjerte: Hun vejer 2,2 kg og har fået lidt billeder fra opdrætter her til morgen Vi besøger hende i aften, så der kommer langt flere billeder senere Ligger lige og soler [ATTACH]45407[/ATTACH] Alle 4 hvalpe i hundekurven - læg lige mærke til hvor meget større søster Tilde er Vejer lige over 3 kg! [ATTACH]45408[/ATTACH] Tilde og Johna har tag-selv bord i godbidsposen [ATTACH]45409[/ATTACH] Godt at se at minikræ allerede ved hvor hun hører hjemme: Øverst på sejrsskamlen :klap: [ATTACH]45410[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juni 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2011 Hvor er hun bare fiiiiin! Ih, nu er der ikke længe til du endelig får hende hjem, hva? :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2011 Er vild med det sidste billede :klap: det bliver vist en lang uge! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2011 Se lige min langbenede lille lømmel med olie i panden, efter en tur under bilen... Har været på hvalpebesøg, og haft Johna med ude at gå en lille tur - ikke så meget som et piv kom der fra hende... mors dygtige lille snut Flere billeder kommer senere, skal lige have sorteret og redigeret i de 500 billeder vi fik taget... [ATTACH]45425[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juni 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2011 Hun er bare så SMUK. :hjerte::hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2011 Så er der billeder :hjerte:og som sædvanlig - flere på facebook Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2011 Nuuurgh hvor er hun altså dejlig! Og hvor har hun bare et frækt udtryk Lidt sjovt, den største i Ronjas kuld var også rød/hvid og hed Tilde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juni 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2011 Jeg er solgt . Gud hvor er hun bedårende! Håber den sidste ventetid går hurtigt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts