Hop til indhold

Karlas lillesøster Johna!

Amocca
 Share

Recommended Posts

Gæst Klüssendorf

Man bliver jo helt varm om hjertet :hjerte:, Kan aldrig helt få nok af nuttet hvalpebilleder. Jeg elsker bare den alder lille Johna er i lige nu :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 158
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Igår blev hvalpene 5 uger, og vi fik en dejlig lille opdateringsmail :hjerte: Plus 2 minibilleder. Jeg skal besøge hende igen på mandag, så der kommer der nye "ordentlige" billeder :-D

Hun har taget et hop opad i vægt igen, og vejer nu 1700g.

Vægt:

• Fødsel 290g
  • 1 uge 540g
  • 2 uger 920g
  • 3 uger 1280g
  • 4 uger 1480g
  • 5 uger 1700g

Hun beskrives af madmor som: Nysgerrig og udadvendt.. elsker at løbe/hoppe rundt og knurre (i håb om man flytter sig eller bliver bange) alt der bevæger sig skal nedlægges og klask så blev hun træt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er hvalpene 6 uger :shock: hold nu op tiden går hurtigt. Jeg besøgte dem i mandags - men har endnu ikke færdigredigeret og sorteret i de 955!!!! billeder jeg fik taget :oops::shock:

Men har fået mail idag fra opdrætter. SÅ det billede kan i da lige få. Plus at jeg kan berette, at Johna nu vejer 1980g. Så mon ikke hun ender lige omkring den samme vægt som Karla havde da hun kom hjem (2,4 kg).

[ATTACH]45130[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er hvalpene 6 uger :shock: hold nu op tiden går hurtigt. Jeg besøgte dem i mandags - men har endnu ikke færdigredigeret og sorteret i de 955!!!! billeder jeg fik taget :oops::shock:

Men har fået mail idag fra opdrætter. SÅ det billede kan i da lige få. Plus at jeg kan berette, at Johna nu vejer 1980g. Så mon ikke hun ender lige omkring den samme vægt som Karla havde da hun kom hjem (2,4 kg).

[ATTACH]45130[/ATTACH]

6 uger... Allerede :shock: Eijh det kan ikke passe...

Men nui hvor er hun bare nuser...! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik jeg taget mig sammen... Så her er billeder af lillesøster fra i mandags :lun:

Der er mange flere på facebook :mrgreen:

PS. Jeg elsker hvor meget deres ører pludselig er vokset - jeg husker det også med Karla, hvordan de gik fra de der sæl-ører som 4 ugers og så pludselig havde hundeører da de var 6 uger

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH]45130[/ATTACH]

Så fik jeg taget mig sammen... Så her er billeder af lillesøster fra i mandags :lun:

Der er mange flere på facebook :mrgreen:

PS. Jeg elsker hvor meget deres ører pludselig er vokset - jeg husker det også med Karla, hvordan de gik fra de der sæl-ører som 4 ugers og så pludselig havde hundeører da de var 6 uger

Hvor er hun dog yndig. :lun::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Idag er Johna 7 uger og der er 8 dage til jeg henter hende hjem :hjerte:

Hun vejer 2,2 kg og har fået lidt billeder fra opdrætter her til morgen :lun:

Vi besøger hende i aften, så der kommer langt flere billeder senere :mrgreen:

Ligger lige og soler

[ATTACH]45407[/ATTACH]

Alle 4 hvalpe i hundekurven - læg lige mærke til hvor meget større søster Tilde er :shock: Vejer lige over 3 kg!

[ATTACH]45408[/ATTACH]

Tilde og Johna har tag-selv bord i godbidsposen

[ATTACH]45409[/ATTACH]

Godt at se at minikræ allerede ved hvor hun hører hjemme: Øverst på sejrsskamlen :klap:

[ATTACH]45410[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Se lige min langbenede lille lømmel :lun: med olie i panden, efter en tur under bilen... :mrgreen:

Har været på hvalpebesøg, og haft Johna med ude at gå en lille tur - ikke så meget som et piv kom der fra hende... mors dygtige lille snut :lun:

Flere billeder kommer senere, skal lige have sorteret og redigeret i de 500 billeder vi fik taget...

[ATTACH]45425[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites