Hop til indhold

Ozzie nyder livet


Trei
 Share

Recommended Posts

Lidt billeder af min bette Ozzie, der som sædvanlig hygger sig. :lun:

 

Først lidt leg med Elvis, så flirter hun lidt med fotografen, så poserer hun lidt i mælkebøtterne og som det ses så kan hun også lege gemmeleg i dem. :mrgreen:

 

Så et billede af når hun hjælper til i haven. :mrgreen:

 

Og til sidst så er der lige lidt billeder, hvor hun leger med det fiiiine ben hun har fået af A9 - benet er et kæmpe hit så tuuuusind tak søde A9. :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så var vi lige på strandtur med Sammys Enzo den anden dag og det skal I da også lige se lidt billeder af.

 

Hundene hyggede sig som altid rigtig meget og det var den lækreste tur.

 

På billedet hvor Enzo ligger så fint med hovedet på jordet så han pludselig et eller andet flyve forbi sig og så kan det ellers nok være at han fløj op - som det ses på billedet efter. Det så simpelthen så sjovt ud!

 

På de to sidste billeder har Ozzie gravet et hul og hun står og gør - Enzos glimrende taktik for at komme tættere på hullet er simpelthen at sniiiiige hovedet tættere og tættere på - den virker hver gang.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt billeder af min bette Ozzie, der som sædvanlig hygger sig. :lun:

 

Først lidt leg med Elvis, så flirter hun lidt med fotografen, så poserer hun lidt i mælkebøtterne og som det ses så kan hun også lege gemmeleg i dem. :mrgreen:

 

Så et billede af når hun hjælper til i haven. :mrgreen:

 

Og til sidst så er der lige lidt billeder, hvor hun leger med det fiiiine ben hun har fået af A9 - benet er et kæmpe hit så tuuuusind tak søde A9. :kys:

 

 

 

Årh nr 3 og 8 fortjener at blive fremkaldt og hængt op på væggen :lun:

 

Hun er en skønhedsdronning :lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så var vi lige på strandtur med Sammys Enzo den anden dag og det skal I da også lige se lidt billeder af.

 

Hundene hyggede sig som altid rigtig meget og det var den lækreste tur.

 

På billedet hvor Enzo ligger så fint med hovedet på jordet så han pludselig et eller andet flyve forbi sig og så kan det ellers nok være at han fløj op - som det ses på billedet efter. Det så simpelthen så sjovt ud!

 

På de to sidste billeder har Ozzie gravet et hul og hun står og gør - Enzos glimrende taktik for at komme tættere på hullet er simpelthen at sniiiiige hovedet tættere og tættere på - den virker hver gang.

 

Super dejlige hygge billeder :lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså udtrykket hun har på billede nr. 2, af den første række billeder du har postet, er da bare for sjovt. :lol:

 

Og så kan jeg godt lide billedet hvor Ozzie sidder i trillebøren. :klap:

 

Jeg beder hende om at rulle om på siden og hun sender mig så sit "Aaaaiiii, gider altså ikke - skal jeg virkelig det?"-blik. :mrgreen:

 

Hihi hun er helt vild med den trillebør - hvis ikke hun bliver bedt lade være så hopper hun op og ned tusind gange. :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...