LiseLyholm&Ronja Skrevet Maj 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 11, 2011 Er der andre end mig, der overvejer at begynde at løbe med hunden, men ikke rigtig kan komme igang? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Ja, men det er fordi jeg ikke må Har væske i højre knæ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Maj 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Ja, men det er fordi jeg ikke må Har væske i højre knæ Øv hvor træls Kan man ikke få sådan noget suget ud? :oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Jeg har overvejet mange gange. I morges løb jeg faktisk en lille del af turen med Tyson. Han virkede dog ikke synderligt tilfreds, mere sådan lidt træt af ikke at måtte stoppe og snuse overalt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Maj 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Jeg har overvejet mange gange. I morges løb jeg faktisk en lille del af turen med Tyson. Han virkede dog ikke synderligt tilfreds, mere sådan lidt træt af ikke at måtte stoppe og snuse overalt. Jeg overvejede det også sidste år, men først var det for koldt, så blæste det, og så blev det for varmt Tror muligvis, at vi tager vores første mini tur i dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Maj 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Panik! Hvilken sele er bedst for hunden at løbe med? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Panik! Hvilken sele er bedst for hunden at løbe med? Jeg har bare et helt almindeligt halsbånd på og så har jeg købt sådan en line fra Trixie, som går skråt henover skuldrene, så armene er fri. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Øv hvor træls Kan man ikke få sådan noget suget ud? :oops: Jo det kan man.. det gør bare nas.. Fik det gjort (i samme knæ) for 10 år siden.. Men der er vist ikke så meget (endnu), at det skal suges ud.. Jeg har bare et helt almindeligt halsbånd på og så har jeg købt sådan en line fra Trixie, som går skråt henover skuldrene, så armene er fri. Ja jeg har også bare halsbånd på Luna.. Og ellers ville jeg bare bruge den sele, du bruger til hverdag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Panik! Hvilken sele er bedst for hunden at løbe med? Jeg havde bare Tysons almindelige sele på med flekslinen i. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Det der irriterer mig mest, er at Luna faktisk synes det er en fest, når vi løber... Og så kan jeg ikke:roll: Nå pyt.. Må prøve med cyklen istedet for.. Måske beklæde den i frikadeller eller sårn:mrgreen: Vi var for små 2 år siden nået til at skulle løbe 10 minutter (jeg har i forvejen dårlige knæ, så løbetræner efter Iform program), men så besluttede Luna, at hun ville over på den anden side og det skulle foregå ind foran mig og vupti, så lå Jeanette på asfalten og fik (endnu) et meget grimt og dybt sår i knæet:roll: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Maj 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Jeg gav hende Y-selen på Og så havde jeg elastik linen på hende, hvor "håndtagsenden" er til at tage rundt om livet Vi er lige kommet hjem fra vores første løbetur :banan: Lidt stolt Det var faktisk Ronja der blev træt først 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Maj 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Det der irriterer mig mest, er at Luna faktisk synes det er en fest, når vi løber... Og så kan jeg ikke:roll: Nå pyt.. Må prøve med cyklen istedet for.. Måske beklæde den i frikadeller eller sårn:mrgreen: Vi var for små 2 år siden nået til at skulle løbe 10 minutter (jeg har i forvejen dårlige knæ, så løbetræner efter Iform program), men så besluttede Luna, at hun ville over på den anden side og det skulle foregå ind foran mig og vupti, så lå Jeanette på asfalten og fik (endnu) et meget grimt og dybt sår i knæet:roll: Har du prøvet at cykle med hende før? Har cyklet én gang med Ronja, og hun elskede at få lov at strække ud, havde hende løs det meste af vejen så hun selv kunne bestemme tempoet Godt nok træls du ikke kan løbe, når nu hun synes det er så sjovt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Har du prøvet at cykle med hende før? Har cyklet én gang med Ronja, og hun elskede at få lov at strække ud, havde hende løs det meste af vejen så hun selv kunne bestemme tempoet Godt nok træls du ikke kan løbe, når nu hun synes det er så sjovt Ja, Luna mener cyklen er sat på denne jord, for at straffe hende.. Luna er ikke normal:mrgreen: Hun gider ikke bevæge sig, hvis hun kan blive fri:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Maj 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Ja, Luna mener cyklen er sat på denne jord, for at straffe hende.. Luna er ikke normal:mrgreen: Hun gider ikke bevæge sig, hvis hun kan blive fri:lol: Årh stakkels tøs da Hvad hvis hun løber frit, og du cykler fra hende? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Årh stakkels tøs da Hvad hvis hun løber frit, og du cykler fra hende? :hmm: Så kommer hun tullende laaangsomt efter:genert: Så hvis jeg vil have hende til at trave fint, så må hun have snor på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Maj 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Så kommer hun tullende laaangsomt efter:genert: Så hvis jeg vil have hende til at trave fint, så må hun have snor på Haha, er hun lidt doven? :blink: Jamen jeg glæder mig til at se frikadelle-cyklen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Haha, er hun lidt doven? :blink: Jamen jeg glæder mig til at se frikadelle-cyklen MEGET doven.. Hahaha ja det kunne se kønt ud:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tine1 Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Jeg har været ude med Otto et par gange... men gik desværre i stå igen, da jeg mangler et par ordenlige sko - og han synes det er såå underligt... Som Sonja skriver, så er det lidt tarveligt, at man ikke må tisse og snuse til alt på vejen. Jeg har brugt sådan slags sele her: men tror næsten Y-selen er bedre, så længe man bliver nødt til at "trække hunden efter sig".. (Til folk der evt. skulle tænke på Ottos knæ og alder, kan jeg berolige med, at vi kun løber 45 sek ad gangen... og kun 2-3 km kombineret løb og gang - jeg skal jo også lige selv i gang ik:mrgreen:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Maj 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Jeg har været ude med Otto et par gange... men gik desværre i stå igen, da jeg mangler et par ordenlige sko - og han synes det er såå underligt... Som Sonja skriver, så er det lidt tarveligt, at man ikke må tisse og snuse til alt på vejen. Jeg har brugt sådan slags sele her: men tror næsten Y-selen er bedre, så længe man bliver nødt til at "trække hunden efter sig".. (Til folk der evt. skulle tænke på Ottos knæ og alder, kan jeg berolige med, at vi kun løber 45 sek ad gangen... og kun 2-3 km kombineret løb og gang - jeg skal jo også lige selv i gang ik:mrgreen:) Sko? Man skal have FiveFingers Ronja fandt hurtigt ud af at hun ikke måtte snuse når vi løb :klap: Er spændt på om hun husker det til næste gang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Har løbet 1 gang ca 150 meter med hunden Gik fint nok, havde hende bare løs og så luntede hun bagved, men er lidt upraktisk at skulle vende sig om hele tiden for at se om hun nu stadig er med.. I forgårs cyklede vi, havde slået min tå så jeg ikke ku gå, det fattede hun lige med det samme og tullede bare ved siden af cyklen (Cyklede meeeeget langsomt) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Jeg løb med Cleo og hun elskede det. I starten havde hun det med pludselige stop, så vi i dén grad var ved at falde. Efterhånden så fandt hun ud af, at vi jo holder pauser en gang imelllem, så stoppede hun ikke længere op:banan: Hun var heller ikke gømonster, når vi var i løb:slem: Jeg sagde STOP inden jeg stoppede og ER DU KLAR? LØB, når vi satte igang:vuf: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Nej, det har jeg aldrig prøvet. Der er ikke plads til både mig og Nelson på løbebåndet i fitness Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Maj 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Nej, det har jeg aldrig prøvet. Der er ikke plads til både mig og Nelson på løbebåndet i fitness Herude løber vi altså udendørs Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Maj 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Jeg løb med Cleo og hun elskede det. I starten havde hun det med pludselige stop, så vi i dén grad var ved at falde. Efterhånden så fandt hun ud af, at vi jo holder pauser en gang imelllem, så stoppede hun ikke længere op:banan: Hun var heller ikke gømonster, når vi var i løb:slem: Jeg sagde STOP inden jeg stoppede og ER DU KLAR? LØB, når vi satte igang:vuf: God idé med stop og start signal :5up: Den husker jeg lige til næste gang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Maj 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Hvordan gør man bedst med opvarmning og at skridte af? Skal man give hunden ekstra mad eller fedt, når hun er mere aktiv? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts