ricko2008 Besvaret Juni 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2011 En dejlig hund, med et godt sovehjerte - kan godt lide katte, kødben og tæpper. Bliver træt på campingtur. Frygter heste og køer. Sikke en dejlig vovse;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2011 En af de her bliver min - og så har jeg Liva, som er 1/4 labrador Det blev jo hende her På stamtavlen Labrander Liva - herhjemme Maggie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jepsen Besvaret Juli 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2011 Jeg har Dupond på 2 år. Han er lab/bc blanding. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Labfan Besvaret Juli 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2011 Jeg har Dupond på 2 år. Han er lab/bc blanding. Uh han ser skøn ud. Går og overvejer om min næste hund skal være en lab eller en bordercollie. Her er et billed af min lab, som jeg er vild med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst aycasa Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Vi har Sammy :hjerte:, som er blanding mellem Labrador og ? De gamle ejere sagde rottweiler, men det kan jeg slet ikke se... :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chocolate Labrador Besvaret Juli 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Hej Sikke en god tråd - og sikke fantastiske hunde. Bruger "desværre" mest HF fra min tlf. så har ikke prøvet det med at uploade billeder før, men nu prøver jeg lige med et par stykker af Muslingen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juli 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Vi har Sammy :hjerte:, som er blanding mellem Labrador og ?De gamle ejere sagde rottweiler, men det kan jeg slet ikke se... :hmm: der er noget i hans dejlige ansigtsudtryk der minder meget om min Charles, som er rottweiler/ Rh. ridgeback blanding Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juli 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Jeg har Audrey på 17 uger. Hun er en blanding af labrador retriever, F1 og flatcoat. Hun er så fuld af gåpåmod og hviler enormt meget i sig selv, hvilket gør, at hun tager de fleste ting med en imponerende ro for så ung en hund. Hun har et virkelig godt hundesprog, og elsker at lege, og så er vand hendes yndlingselement. Man er vel flabrador... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Hej Sikke en god tråd - og sikke fantastiske hunde. Bruger "desværre" mest HF fra min tlf. så har ikke prøvet det med at uploade billeder før, men nu prøver jeg lige med et par stykker af Muslingen. HENDE har jeg ventet længe på at se:lun: Hun er så fin:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juli 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Hihi troede ikke halve labbedeller duede her, men så skal i også have lidt af min ½ labredelle og ½ slædehund Misja på nu 8,9 år Meget lille hvalp Før første løbetid Efter første løbetid Og lidt af alle de ting hun elsker allermest: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juli 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Jeg var også lidt i tvivl, men så kom der andre bastarder på banen, og så længe man ikke er den eneste, som får skæld ud såeh... :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jepsen Besvaret Juli 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Uh han ser skøn ud. Går og overvejer om min næste hund skal være en lab eller en bordercollie. Her er et billed af min lab, som jeg er vild med. Det ser s** ud til at være en skønner hund, du har Vi går også til agility. Dupond har en dejlig fordel i border collien, når det kommer til hundehop. Han kan jo vende på en 10'øre! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Juli 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Jeg var også lidt i tvivl, men så kom der andre bastarder på banen, og så længe man ikke er den eneste, som får skæld ud såeh... :slem: det er min tråd og jeg vil gerne se jeres bastarder :hjerte: så ingen skæld ud herfra det er jo også sjovt at se hvor meget eller lidt labrador delen skinner igennem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst aycasa Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 der er noget i hans dejlige ansigtsudtryk der minder meget om min Charles, som er rottweiler/ Rh. ridgeback blanding Havde ellers tænkt lidt på en Dalmatiner. Sammy smiler tit, sådan at folk tror, han er sur og derfor viser tænderne... Og smilen har jeg indtil nu kun set ved Dalmatiner... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 det er min tråd og jeg vil gerne se jeres bastarder :hjerte: så ingen skæld ud herfra det er jo også sjovt at se hvor meget eller lidt labrador delen skinner igennem I dag fik jeg at vide, at det var meget tydeligt, at Audrey var renracet labrador... :slem: Selv er jeg ikke helt enig.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Havde ellers tænkt lidt på en Dalmatiner. Sammy smiler tit, sådan at folk tror, han er sur og derfor viser tænderne... Og smilen har jeg indtil nu kun set ved Dalmatiner... Vores gamle lab smilede også Og hed af den grund Smiley hos dyrlægen:lol: I dag fik jeg at vide, at det var meget tydeligt, at Audrey var renracet labrador... :slem: Selv er jeg ikke helt enig.... Det er jeg heller ikke:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Det er jeg heller ikke:-D Nej vel :blink: Skulle nok have holdt min kæft, men det røg bare ud af mig, at hendes hoved ellers er meget flatterpræget, og så er jeg heller ikke sikker på, at labberhvalpe har sådan nogle lange stankelben. :hmm: Tror dog ikke damen blev fornærmet.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Nej vel :blink: Skulle nok have holdt min kæft, men det røg bare ud af mig, at hendes hoved ellers er meget flatterpræget, og så er jeg heller ikke sikker på, at labberhvalpe har sådan nogle lange stankelben. :hmm: Tror dog ikke damen blev fornærmet.. Så lige du har skrevet at hun er blanding af labrador retriever, F1 og flatcoated. Du ved godt at F1 også er en labrador retriever, ikk? Man kan kun sige, det er en F1'er, hvis den har engelske/irske blodliner. Men det er også en lab.. Så hun er "bare" blanding af lab og flatter:-D Og en dejlig en af slagsen:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Så lige du har skrevet at hun er blanding af labrador retriever, F1 og flatcoated. Du ved godt at F1 også er en labrador retriever, ikk? Man kan kun sige, det er en F1'er, hvis den har engelske/irske blodliner. Men det er også en lab.. Så hun er "bare" blanding af lab og flatter:-D Og en dejlig en af slagsen:lun: Årh tak :kys: Helt ærligt, så nej det vidste jeg ikke . Det jeg har fået at vide er, at der er to "grene" af labradoren; retrieveren som er den klassiske udgave, og F1 som er en mindre/mere spinkel udgave, som er fremavlet til jagtbrug. Er godt klar over, at det er samme race, men troede mand delte dem op på den måde.. :stupid: Aner ikke en fløjtende fis om hendes fars blod (men skulle måske spørge ejeren :hmm:). Jeg er jo bare sådan en useriøs skændsel, som elsker gadekryds. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Årh tak :kys: Helt ærligt, så nej det vidste jeg ikke . Det jeg har fået at vide er, at der er to "grene" af labradoren; retrieveren som er den klassiske udgave, og F1 som er en mindre/mere spinkel udgave, som er fremavlet til jagtbrug. Er godt klar over, at det er samme race, men troede mand delte dem op på den måde.. :stupid: Aner ikke en fløjtende fis om hendes fars blod (men skulle måske spørge ejeren :hmm:). Jeg er jo bare sådan en useriøs skændsel, som elsker gadekryds. :blink: Du kan evt læse mere om det her: www.labrador-retriever.dk og så gå under "racen", der vil du kunne læse om bla. formel1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Du kan evt læse mere om det her: www.labrador-retriever.dk og så gå under "racen", der vil du kunne læse om bla. formel1 Tak for det. :5up: Det smutter jeg ind og kigger på. Det er sgu også meget nemmere, når folk spørger hvad hun er. (altså de som ikke tror, hun er ren labrador :slem:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Rufus Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 Hold da op nogle fine labber i har Jeg er relativ ny her på forum, hedder Anette og er 28 år gammel. Men jeg vil da lige præsentere min dejlige "lille" labradorhvalp. Han hedder Rufus og er i skrivende stund ca. 5½ måned gammel og 25 kg tung (Han er ikke fed, men bliver bare meget stor....dyrlægen skyder ham til at ramme en vægt omkring de 40 kg). Det er første gang min mand og jeg har hund, men han er et pragteksemplar. Vi fik ham hjem da han var 10 uger og han har været renlig fra starten og lærte meget hurtigt hvad nej betyder, så han har været rimelig nem at have med at gøre. Vi går til hvalpetræning hver uge og han er suveræn til at lære! Så det er en fryd at træne med ham. Men i får da lige et par billeder også Dette var første gang vi så ham hos opdrætteren: Og her er lidt fra den tid vi har haft ham indtil nu: De giver bare så mange glæder sådanne små hundehvalpe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chocolate Labrador Besvaret Oktober 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2011 Lækker det er han. Må jeg spørge hvor du har købt ham? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Rufus Besvaret Oktober 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2011 Lækker det er han. Må jeg spørge hvor du har købt ham? Ja vi synes også at han er dejlig Han er købt hos en privat opdrætter lidt uden for Billund. Det var første gang de havde hvalpe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mou Besvaret Oktober 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2011 Tillykke hvor er han dejlig :hjerte: vi har Freja på 6mdr - goden retriver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts