Hop til indhold

Til jer med flere hunde? at sove


Dinah
 Share

Recommended Posts

Vi kom til at snakke om idag, at det blir lidt spændende at se, om Coco og Rosita vil sove tæt sammen i løbet af dagen/natten eller om de gerne vil have alenetid fra hinanden, når de sover.

 

Hvad gør jeres?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kom til at snakke om idag, at det blir lidt spændende at se, om Coco og Rosita vil sove tæt sammen i løbet af dagen/natten eller om de gerne vil have alenetid fra hinanden, når de sover.

 

Hvad gør jeres?

 

Mine sover ofte sammen i sofaen osv om dagen. Men om natten sover de hver for sig. Altså, de er begge i soveværelset, men Bonnie sover på sin madras ved siden af sengen, og Jerry i sin kurv for enden af sengen (Når han altså ikke sniger sig op i sengen og ind under dynen :oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trinus

Mine to sover også hver for sig om natten. Tror de har fået rigeligt af hinanden i løbet af dagen :mrgreen:

 

Nej spøg tilside - jeg tror det bliver for varmt for dem at ligge for tæt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kom til at snakke om idag, at det blir lidt spændende at se, om Coco og Rosita vil sove tæt sammen i løbet af dagen/natten eller om de gerne vil have alenetid fra hinanden, når de sover.

 

Hvad gør jeres?

 

De ligger aldrig tæt medmindre de mosler. Dumle virker til at han gerne vil, men når Nova så kommer hen og vil putte bliver han alligevel irriteret over at hun ikke ligger stille nok, lægger sig på hans hale e.l. så han rejser sig og går et andet sted hen. Nove virker ellers til at hun utrolig gerne vil have lov til at putte ovenpå Dumle :lol:

Når Dumle kommer hen for at putte med Nova ligger han sig som regel med ca. en centimeters afstand til hende. Så bliver det vist ikke for varmt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kom til at snakke om idag, at det blir lidt spændende at se, om Coco og Rosita vil sove tæt sammen i løbet af dagen/natten eller om de gerne vil have alenetid fra hinanden, når de sover.

 

Hvad gør jeres?

 

 

 

Da jeg boede med BS og Paco, sov hundene aldrig tæt. De kunne godt lægge på samme madras men ALDRIG tæt-tæt...

Nala og Katla derimod sover TÆT!! :lun: Katla lægger endda til tider ovenpå Nala :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lusen

Mine 4 tøser sover hver for sig, de kan dog godt ligge sammen i sofaen men med afstand og aldrig op af hinanden eller viklet sammen.

Nu hvor de er delt op 2 og 2 så sover de stadig med afstand imellem hinanden. Dog vil de gerne ligge ved siden af os eller ovenpå os.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih altså, skal vi ikke låne bilen og køre sammen til Ålborg?

 

Zamzam vil SÅ gerne sove sammen, men Petrine bliver rasende, hvis nogen rør hende, så han holder sig væk - til gengæld har han sovet tæt med både Bastarden og Lumi

 

Jeg har allerede lagt billet ind på at køre med! :mrgreen:

 

Os mig - jeg vil også gerne med :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

hundene laver bunke på mig når jeg sover..:-D...

 

hvis jeg af en eller anden årsag ikke vil have dem i sofaen(ondt i min ryg, eller andet), så sker det at Victoria smider sig ovenpå Pablo i lænestolen...hvilket oftest resulterer i at han søger kurven..

 

så det er sådan lidt blandet...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er meget forskelligt, og afhænger også af, hvor trætte de er, hvor de ligger og om Ling gider ligge tæt :blink:

 

Som regel ligger de enten i sofaen sammen, eller i hver deres (og så ligger den ene som regel hos mig), eller i hver deres ende af sofaen. Om natten så sover Ling under dynen i fodenden, og Gizmo ligger i midten og helst tæt på mig :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Michelle w

Mine sover hver for sig -Reiki er ikke til det der med at ligge tæt eller i det hele taget meget tæt kontakt (heller ikke med mennesker).

 

Gaia foretrækker at ligge selv, men kan da godt, hvis det er nødvendigt, dele med min mors tæve når vi er derude.

 

Mine to er såmænd glade nok for hinanden og enes fint, men de lever tydeligt "separate liv under samme tag" hvis man kan sige det sådan. Og det indebærer altså osse at man ikke sover sammen. Typisk ligger en af dem hos mig når vi er i sofaen, den anden ligger så på gulvet et sted.

Om natten sover de begge på gulvet ved siden af sengen, eller Reiki sniger sig ind under sengen.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...