Petrine Skrevet Maj 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 13, 2011 Har lige to spørgsmål Må jeg bede dommeren flytte sig? I Hillerød stod den ene dommer tæt op ad balancen og den slags er Petrine ikke glad for (det gik dog) Feltet - er det fejl, hvis Bastarden ruller ned og ikke på noget tidspunkt har en fod på feltet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2011 er ret sikker på at dommeren har ret til at stå lige hvor denne lyster, så længe det ikke er i din eller hundens løbebane. Den anden ved jeg ikke... teknisk set er det vel ikke en fejl? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret Maj 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2011 Har lige to spørgsmål Må jeg bede dommeren flytte sig? I Hillerød stod den ene dommer tæt op ad balancen og den slags er Petrine ikke glad for (det gik dog) Feltet - er det fejl, hvis Bastarden ruller ned og ikke på noget tidspunkt har en fod på feltet? I de regler jeg er bekendt med, står der at "hunden" skal berøre feltet, ikke "en pote" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 så længe det ikke er i din eller hundens løbebane. Jeg løb udenom dommeren, hun stod tæt på balancen og jeg vil jo gerne løbe tilsvarende tæt på (kunne ikke komme mellem hende og balancen)...nå, næste gang prøver jeg at sige flyt dig, så må jeg se om det virker! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 Jeg løb udenom dommeren, hun stod tæt på balancen og jeg vil jo gerne løbe tilsvarende tæt på (kunne ikke komme mellem hende og balancen)...nå, næste gang prøver jeg at sige flyt dig, så må jeg se om det virker! Ok, det lyder altså også som meget tæt på, det er jo ikke meningen, at dommeren skal stå i vejen for dig eller bryde din løbebane. Aner ikke om reglerne siger noget om det, men det er da pænt utjekket af den dommer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts