Gæst jepsen Skrevet Maj 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 15, 2011 Jeg har et problem. Dupond trækker! Ikke bare lidt....... MEGET! Til træning har vi ingen problemer. Der går han som en drøm. Men det øjeblik vi kommer ud af døren herhjemme..... Jeg har nu i et stykke tid overvejet at købe en af de her grimer, der skal afhjælpe at han trækker. Nogen der har erfaring med disse grimer? Er der en grime, der er bedre end den anden? Vigtigst af alt.... Hvilken effekt har det på min hund? Gør det ondt eller er det "bare" ubehageligt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 Gør din hund din tjeneste at lade være med at købe en af nylon. Pelsen i hovedet er tynd, især om øjnene, og nogle grimer, f.eks. Halti, har dårlig pasform og er af nylon, dvs. hvis uheldet er ude kan din hund simpelthen få brændemærker i huden, hvis han kommer til at trække hårdt. En god grime skal helst sidde så næseremmen ikke kan komme til at gå op i øjnene. En Labrador har et godt stop, og det hjælper, men alligevel - nylon er noget skidt. Hvis grimen sidder ordentligt er den ikke ubehagelig for hunden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 min hund har ikke problemer med sin nylongrime ?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 En grime vil kun hjælpe i det lange løb hvis du træner imens. Hvordan har du prøvet at lære han ikke at trække og i hvor lang tid? Vi har også prøvet sådan en, med dårligt resultat fordi vi ikke trænede ordentligt. Endte med vi droppede den, flere små ture og intensiv træning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts