Gæst Chili Con Caia Besvaret Maj 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 P.s I love you har jeg set mange gange efterhånden Sex and the city, hvad enten det er movie 1 eller 2 Pretty Woman Grease Turner og hund med tom hanks og der er nok flere film, men dem kan jeg ikke lige komme i tanke om Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Maj 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 Amocca skrev: Lige bortset fra at jeg synes HP filmene er en eller anden form for kætteri imod historien, så tror jeg, at vi kunne blive gode film-buddies Elsker musicals :hjerte: og har LIvsfarlig løgn på VHS, DVD og Blu-Ray :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Maj 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 søster lagkage skrev: tomme huse (bin-jip på koreansk) som nok er min yndlingsfilm (lige noget for adele, igen!) Jaaa! Jeg kender den ikke, men de koreanske film jeg har set har været super fede (The Host, Thirst) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Maj 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 Adele skrev: Jaaa! Jeg kender den ikke, men de koreanske film jeg har set har været super fede (The Host, Thirst) the host er fantastisk, på den pjattede facon, thirst kender jeg ikke. tomme huse er meget anderledes, men helt vildt magisk dejlig :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Maj 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 søster lagkage skrev: the host er fantastisk, på den pjattede facon, thirst kender jeg ikke. tomme huse er meget anderledes, men helt vildt magisk dejlig :hjerte: Årh, det lyder ellers dejligt Thirst er vild. Virkelig vild. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Maj 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 Altså når jeg jeg er tøs, så er det The Proposal og sex and the city 1+2. ellers er det fx forrest gump og saving Private Ryan. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tine1 Besvaret Maj 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 Jeg har vist også mange, som jeg altid kan se... Mange af dem er allerede nævnt i denne tråd bl.a. HPfilmene.. Phone booth er sådan en, som jeg aldrig har gidet at se - alligevel har jeg taget mig selv i at glemme at zappe videre... og sidde på kanten af sofaen og holde mig UDEN at røre lakridserne foran mig 3-4 gange... Har stadig aldrig set begyndelsen, hopper altid ind i den 10-15 minutter inde i filmen. Bliver grebet af den hver eneste gang. Andre gamle hyggelige (i min verden) klassikere: Verden ifølge Garp Da Harry mødte Sally:genert: En verden udenfor Monty Python filmene:mrgreen: The Trueman Show - Kan slet ikke komme på nogen med knald på... måske fordi jeg er i puttepåsofa humør.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Maj 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2011 Der er godt nok mange... Serier: Matador, NY Blues, Klovn og Jul på Vesterbro Danske film med nogle fede replikker - som jeg til tider ynder at citere, ofte helt uden for sammenhæng(ud over inde i mit eget hoved:oops:): De grønne Slagtere Blinkende lygter I Kina spiser de hunde Solkongen Blå mænd Therkil i knibe Udenlandske film: Den grønne mil En verden udenfor Ringenes herre x3 Pirates of the Caribbean x3 (snart 4:rolleyes:) Storm of the century 7even Og mange mange flere... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mozart Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 American History X er en film jeg aldrig nogensinde bliver træt af ! Super fed film. - Mozart Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts