Hop til indhold

International udstilling i Valby den 18. og 19. juni


Recommended Posts

  • Svar 201
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kommer også - Skal du stadig have et lift og hånd mini?

 

Det ved jeg ikke endnu.. Alfa skal jo til barnedåb, men talte om at hun ville droppe kirken, og komme senere.. Men jeg ved ikke hvad den endelige beslutning er.. I tilfælde af at Alfa føler et akut behov for at gå i kirke, så vil jeg meget gerne have noget hjælp:mrgreen: Jeg skal holde dig opdateret :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ved jeg ikke endnu.. Alfa skal jo til barnedåb, men talte om at hun ville droppe kirken, og komme senere.. Men jeg ved ikke hvad den endelige beslutning er.. I tilfælde af at Alfa føler et akut behov for at gå i kirke, så vil jeg meget gerne have noget hjælp:mrgreen: Jeg skal holde dig opdateret :blink:

 

Super - Hvornår skal Jessie i ringen? Og er det utopi at tro, at man bare kan få en parkeringsplads derinde? - var lidt rystet over hvor svært det var i Hillerød...

Link til indlæg
Del på andre sites

Super - Hvornår skal Jessie i ringen? Og er det utopi at tro, at man bare kan få en parkeringsplads derinde? - var lidt rystet over hvor svært det var i Hillerød...

 

Vi ved jeg ikke med valby, men i fx Næstved, Hillerød og Ballerup var der ingen problemer, hvis man kom senest 9.30. Hillerød var jo så kun en national, så der var heller ingen problmer kl 10.

 

Hvornår på dagen ligger løvernes tider?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi ved jeg ikke med valby, men i fx Næstved, Hillerød og Ballerup var der ingen problemer, hvis man kom senest 9.30. Hillerød var jo så kun en national, så der var heller ingen problmer kl 10.

 

Hvornår på dagen ligger løvernes tider?

 

Jeg var vist i Hillerød kl. 1 minut over 10 og endte med at holde på en eller anden suspekt privatparkering 100 km væk (+/-:blink:)... men må jo bare sørge for at være der i god tid så... Eller hvis mini ikke skal køres tager jeg bare bussen eller cyklen..

 

Og jo jo... Jeg skal nok sørge for et bidrag til kageorgiet.. og med lidt held er det ikke Amo denne gang:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var vist i Hillerød kl. 1 minut over 10 og endte med at holde på en eller anden suspekt privatparkering 100 km væk (+/-:blink:)... men må jo bare sørge for at være der i god tid så... Eller hvis mini ikke skal køres tager jeg bare bussen eller cyklen..

 

Og jo jo... Jeg skal nok sørge for et bidrag til kageorgiet.. og med lidt held er det ikke Amo denne gang:lol:

Jeg kunne godt lide din kage..Den var sådan mudcake agtig mums:mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Var det ikke banankage sidst :hmm: ja altså jeg har jo ingen smagssans så du kan bilde mig hvad som hels ind

 

Nej, den jeg lavede sidst var en lys brownie kage:mrgreen: Banankagen var den jeg ikke gad lave, men så lavede dagen efter.. den var god:mums:

 

Gad vide om man kan lave en wasabi-kage:hmm: Så får du lidt mere ud af den:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

En reje :hmm: det er vel ikke så slemt :mrgreen:

 

Næ de er jo lette, tynde og smidige:slem:

 

Dinah..!! Det er altså ikke kun Janni du rammer på den måde der... Avtch..!!!:fornaermet:

 

(Tror lige jeg har fundet ud af, hvad menuen skal stå på i aften:mrgreen:)

:klap::klap:

 

Thim fik hul i hovedet her til morgen, så vi havde i den grad fortjent Sushi efter en formiddag på skadestuen:drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...