Lenschow Skrevet Maj 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 16, 2011 Kender I den her? Den kan anbefales - tankevækkende bog hvor man også provokeres undervejs:-) Hunde lyver aldrig om kærlighed af Jeffrey Moussaieff Masson - køb bogen hos SAXO.com Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Maj 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 Kender I den her? Den kan anbefales - tankevækkende bog hvor man også provokeres undervejs:-) Hunde lyver aldrig om kærlighed af Jeffrey Moussaieff Masson - køb bogen hos SAXO.com Ja, den er så fin. Den ligger faktisk på mit natbord for tiden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Maj 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 En rørende sød bog ikk? Selvom man ikke behøver være enig i det hele:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Maj 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 En rørende sød bog ikk? Selvom man ikke behøver være enig i det hele:-) Ja, den er nemlig sød og rørende. Og nej - jeg er ikke enig i det hele, men det er ligegyldigt. Den har stadig nogle gode betragtninger og er generelt rigtig rigtig fin. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Maj 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 Lyder som en bog jeg skal på biblo og låne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst crazywolf Besvaret Maj 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 En rørende sød bog ikk? Selvom man ikke behøver være enig i det hele:-) Jeg har købt bogen for en del år siden og vil helt sikkert læse den igen. tog den faktisk frem i sidste uge Jeg husker den også som sød og rørende. jeg elsker bøger og en god bog behøver man nødvendigvis ikke at være helt enig i alt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Maj 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 Er det om adfærd eller betragtninger eller noget helt andet den handler om???:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 Ja vil også gerne have den udpenslet Kan på ingen måde koncentrere mig om bøger, men gad da virkelig godt vide hvad titlen betyder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst crazywolf Besvaret Maj 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 Det er en del år siden jeg har læst den sidst. men tog den frem i sidste uge Bagsiden af bog : Kan hunde vise følelser som fx taknemmelighed, medfølelse eller skuffelse ? Hvad drømmer hunde om ? Hvordan opfatter hunde andre arter ( berunder mennesket )? Påvirker hundes lugtesans deres omverdensopfattelse ? man kalder hunden menneskets bedste ven. Alligevel ved vi næsten ingenting om dens følelsesliv og er tilbøjelige til at lægge vores egne følelser over på hunden. Siden Darwin er der ingen, som har forsket videnskabeligt i hundens følelsliv. Jeffrey Masson, amerikansk psykoanlytiker og forfatter, sætter her fokus på hundens,,menneskelige" følelser. Ved hjælp af sine egne hunde, beretninger fra hundefolk over hele verden, litterære myter og ud fra videnskabelige studier giver Masson sin opfattelse af hunde og deres psyke. Masson afviser gamle fordomme om dyreadfærd og fører os rundt i hundenes følelsesmæssige univers og ind til den inderste kerne: kærlighed. Håber det er iorden at jeg bringer bagside skriftet her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BowzNrain Besvaret August 11, 2011 Rapporter Share Besvaret August 11, 2011 Jeg har faktisk lige bestilt den hjem til mit lokale biblotek Jeg glæder mig til at læse den Bagsiden lyder da god! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret August 11, 2011 Rapporter Share Besvaret August 11, 2011 En rørende sød bog ikk? Selvom man ikke behøver være enig i det hele:-) Har det på samme måde! Sød bog, men nok ikke enig i det hele. Og i hvert fald en bog der ikke skader at læse! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret August 11, 2011 Rapporter Share Besvaret August 11, 2011 Øv de har den ikke på vores lokale bibliotek og på alle de sider jeg kan finde står der at den er udsolgt fra forlaget... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret August 12, 2011 Rapporter Share Besvaret August 12, 2011 Øv de har den ikke på vores lokale bibliotek og på alle de sider jeg kan finde står der at den er udsolgt fra forlaget... kan ikke huske hvad hjemmesiden hedder, men man plejer at kunne købe de fleste bøger brugt på en eller anden bogside......så det er lige om at google......tænker det måske er amazon eller sådan noget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret August 12, 2011 Rapporter Share Besvaret August 12, 2011 Mange tak, det vil jeg prøve Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chocolate Labrador Besvaret August 12, 2011 Rapporter Share Besvaret August 12, 2011 Tak for tippet. Har reserveret den på bibliotek Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret August 14, 2011 Rapporter Share Besvaret August 14, 2011 nu har jeg læst denne bog i min ferie og jeg kunne ikke slippe den før jeg var færdig, den er meget interrasant, og en tankevækkende bog til nogen hundeejere, som bruger magt eller vold for at få hunden til at lystre, en sød bog, hvor man får lyst til at give sin hund en ekstra krammer og takke for alle de gode oplevelser vi har sammen:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret August 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 17, 2011 Ja nemlig - den er så sød den bog:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
msici Besvaret August 17, 2011 Rapporter Share Besvaret August 17, 2011 På grund af alt jeres positive omtale, har jeg nu også reserveret den på det lokale bib:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret August 18, 2011 Rapporter Share Besvaret August 18, 2011 På grund af alt jeres positive omtale, har jeg nu også reserveret den på det lokale bib:blink: håber du syntes om den... og god læselyst når du engang får den hjem:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret August 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 18, 2011 Ja som jeg skrev - dne provokerede mig også For nogle steder er han på grænsen til at menneskeliggøre... men i sidste ende kan jeg bare godt lide den. Det samme med bogen Nine Emotional lifes of cats af samme forfatter. Den kan jeg også anbefale til kattefolket:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
msici Besvaret August 18, 2011 Rapporter Share Besvaret August 18, 2011 håber du syntes om den... og god læselyst når du engang får den hjem:klap: Tak:blink:, der er kun en ventetid på 4-5 uger:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts