Gæst sanne N Besvaret Maj 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2011 Hej,Nu har jeg jo en berner, der let knuser kødben(utroligt så stærke kæber han har;-)) og en mindre aussie, så måske en stærk kong til den store og en mindre Leo til min aussie:-D. Men kom endelig bare med flere erfaringer, tak:klap:. V.H. Sille kong er og bliver en gud her i huset :hjerte: har 2, så en altid ligger i fryseren klar til brug. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Maj 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2011 to ret forskellige legetøjer i virkeligheden, synes jeg. en kong ligger halfdan bare med og slikker i - ala et marvben. en leo kaster han med, ryster, triller osv. vi er mest glade for vores leo, men kong er god til alenehjemme og den slags, hvor han skal have en "rolig" aktivitet, der tager længere tid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts