Audrey Besvaret Maj 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2011 Det er lige før man kan lave en film ud af den her episode... Er det nogen du arbejder sammen med? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret Maj 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2011 Jeg har ikke hugget ham tilbage.. Det er dem der har hugget ham:megaked: Undskyld, det var mig, der misforstod det :stupid: Jeg læste det som om, du havde hugget ham tilbage igen, efter at de havde hugget ham, men kan godt se, det var helt forkert forstået nu Men du bør have rettens ord for at han er din, så jeg tror og håber virkelig, at han snart er hos dig igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Maj 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2011 WTF Jeg er totalt målløs.... Hvad sker der for dem. Man kan da ikke bare tage en hund - det er et levende væsen !!! Er der ingen etik og moral her... Hvis de vil have pengene, så må de da prøve nogle andre metoder af først. Og med en så løst formuleret kontrakt, så kan man da ikke gøre krav på noget som helst her og nu. Jeg håber virkelig, at de læse med i denne tråd, og at de lige tænker sig om en ekstra gang eller to ! Der er i min verden meget meget langt til, at det kan forsvares, at man bare tager en hund, og en løs kontakt er da slet ikke grund nok. - Og ens virksomhed fremstår jo ikke ligefrem troværdig, når man kan finde på at lave sådan et nummer. Det er et levende væsen for dælan da Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Maj 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2011 Jep de øjne lavede jeg også.. Men du har jo udstationeringsaftalen som de ikke kan løbe fra. Ja, men den kan man jo cirka tørre sig i røven med hvis udstationeringsfamilien sælger hunden eller andet sindssygt. Så står man sgu da alligevel bedre med et ejercertifikat. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Maj 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2011 Undskyld, det var mig, der misforstod det :stupid: Jeg læste det som om, du havde hugget ham tilbage igen, efter at de havde hugget ham, men kan godt se, det var helt forkert forstået nu Men du bør have rettens ord for at han er din, så jeg tror og håber virkelig, at han snart er hos dig igen jeg havde også misforstået det og forestillet mig en større redningsaktion Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2011 Moderatorgruppen har besluttet at låse denne tråd, da retslige sager bør holdes uden for forum. Vi har anonymiseret modparten i pågældende sag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts