Gæst Chili Con Caia Skrevet Maj 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 29, 2011 Vi skal til Sverige på vandre tur sammen med Caia.. Vi skal være afsted med enten 1 eller 2 overnatninger i telt. Jeg har gået og tænkt meget over om vi bør anskaffe os sådan en taske til hund, sådan så hun kan bære på lidt også.. ( Selvf. med måde og forsvarligt og alt det der). Men aner intet om det.. Jeg har været inde på Kenjan.dk og har kigget lidt på denne model: EZY DOG - Backpack - S - 7,5 - 20 kg. - Rød/Sort. Nogen der kender til denne? Inputs modtages med kyshånd;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Maj 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2011 Nej hvor lyder det hyggeligt.. Jeg er selv lige blevet ejer af en Alaskan malamute og hun skal lære at bære (det siges racen elsker det) og derfor har jeg undersøgt en del omkring rygsække til hunden.. Igen og igen har jeg fået at vide at ruffwear bare skulle være noget af det bedste man kan få... :blink: (men prisen er også der efter :stupid:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Maj 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2011 Nej hvor lyder det hyggeligt.. Jeg er selv lige blevet ejer af en Alaskan malamute og hun skal lære at bære (det siges racen elsker det) og derfor har jeg undersøgt en del omkring rygsække til hunden.. Igen og igen har jeg fået at vide at ruffwear bare skulle være noget af det bedste man kan få... :blink: (men prisen er også der efter :stupid:) Tillykke med jeres nye vuf :-) Uhh ja, de er temmelig dyre..Har godt kigget på dem.. Men hold op en pris. Det ville være lidt noget andet hvis vi skulle ud at vandre flere gange om året.. Så kunne det måske betale sig, men omvendt.. Det skal også være i orden.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2011 Vi kiggede på en vildt fed en hvor man kan hælde vand i siderne, så bliver hunden holdt kølig på de varme dage man går langt, samtidigt kunne man så bruge vandet som hundens drikkevand :5up: Der var sådan en slange til at få det ud med. Sikker på Anders kan huske hvor vi så den, han sover lige middagslur, men skal nok spørge ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Maj 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2011 Mange tak.. Jaaa men altså det er altså dem der ser bedst ud og kvaliteten skulle være helt i top... Og komforten for hunden er jo også vigtigt.. Og mon i ikke kommer på vandre tur igen?? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Maj 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2011 Vi kiggede på en vildt fed en hvor man kan hælde vand i siderne, så bliver hunden holdt kølig på de varme dage man går langt, samtidigt kunne man så bruge vandet som hundens drikkevand :5up: Der var sådan en slange til at få det ud med. Sikker på Anders kan huske hvor vi så den, han sover lige middagslur, men skal nok spørge ham Lyder som den røde taske fro ruffwear :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2011 Lyder som den røde taske fro ruffwear :blink: Det kunne godt se sådan ud. CCC, hvis vi var mega heldige og Caia og Motor brugte samme størrelse og vi kunne blive enige om en model, vil vi sikkert gerne købe tasken efter du har brugt den de par dage? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2011 Jeg ville vælge en ruffwear model. Fordi jeg synes selen er mere ergonomisk.. Om det er korrekt, skal jeg ikke kunne sige... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hybrid Besvaret Maj 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2011 Jeg ville også vælge dem fra Ruff Wear: HundensNetbutik - hunde, halsbånd til hunde, legetøj til hunde, hundebur, hundeudstyr, hundeartikler, hundeudstyr online, hundeartikler online, hunde halsbånd, dyreforretning især dem hvor man kan tage taskerne af selen og lade hunden beholde selen på i div. pauser, hvor den jo ikke skal slæbe rundt på den ekstra vægt. Jeg har haft lånt mig frem og ved nu at jeg vil investere i den jeg har linket til ;O) Mvh Carina og Bubben Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Maj 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2011 Jeg vil også slå et slag for Ruffwears :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Maj 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2011 1000 tak til jer alle. Jeg kan fornemme at vi har en vinder i hvert fald:-) Carina har du trænet det op med bubben inden i har været på tur?! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Maj 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2011 Kan kun anbefale at give de ekstra kroner for at få en hvor taskerne kan tages af - det tog mig 3min. at sprætte sømmen op på denne model (uden at ødelægge hverken tasker eller sele), men jeg har her 1½ år efter stadigvæk ikke fundet en holdbar løsning til at få taskerne på igen (aftagelig løsning).. :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Maj 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2011 har overvejet sådan en taske til Pablo...vi handler tit sammen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hybrid Besvaret Maj 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2011 (rettet) 1000 tak til jer alle. Jeg kan fornemme at vi har en vinder i hvert fald:-) Carina har du trænet det op med bubben inden i har været på tur?! Nej - er nok for vant til, at mine hunde ikke reagerer på de ting jeg udsætter dem for, så satte den bare på og fyldte taskerne (nok ikke den pædagogiske korrekte måde at gøre det på) Det eneste problem der var, var at han lige skulle vænne sig til, at han var lidt bredere, når han skulle uden om ting - eller dvs jeg skulle lære ham ikke bare at mase, indtil han var igennem med tasker, men at lige vente på en... /Carina, bubben og lille Diesel Redigeret Maj 29, 2011 af Hybrid lidt her og der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Maj 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2011 Nej - er nok for vant til, at mine hunde ikke reagerer på de ting jeg udsætter dem for, så satte den bare på og fyldte taskerne (nok ikke den pædagogiske korrekte måde at gøre det på) Det eneste problem der var, var at han lige skulle vænne sig til, at han var lidt bredere, når han skulle uden om ting - eller dvs jeg skulle lære ham ikke bare at mase, indtil han var igennem med tasker, men at lige vente på en... /Carina, bubben og lille Diesel Hehe. Du har ret, det er nok ikke den mest pædagoiske måde at gøre det på. Tror jeg vil vænne hende til at have sådan en på inden vi tager til Sverige. Det er alligevel mange timer vi skal vandre og være på.. Tror egentlig heller ikke at hun bliver så påvirket af det.. Men man kan aldrig vide.. Men må lige se om finanserne er til der til den dyre model:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Maj 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2011 Det kunne godt se sådan ud. CCC, hvis vi var mega heldige og Caia og Motor brugte samme størrelse og vi kunne blive enige om en model, vil vi sikkert gerne købe tasken efter du har brugt den de par dage? Jeg har været inde og kigge en del på rygsækken... Tror at du tænker på denne model her: Ruff Wear Palisades Pack - Ruff Wear Performance Dog Gear= Det er i hvert fald den hvor der er en slange til vandet bl.a. Jeg skal bare finde en forhandler hvor vi kan komme ud at prøve den på Caia.. For det er ikke altid nok bare at måle hjemmefra og så bestille over nettet. Den skal altså sidde helt perfekt. Budha - Tak for tilbudet om at I kan købe den efterfølgende ( Hvis de bruger samme str. ).. Men hvis vi køber den så er den sku nok meget god at have efterfølgende også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts