Hop til indhold

Tisseri

Gæst P-K-J
 Share

Recommended Posts

Gæst P-K-J

Hej

Vores familie har en han Cavalier King Charles Spaniel. Han er noget af det sødeste med et virkelig godt temperement.

Men når min mosters tæve kommer hjem til os, går han amok. Han vil hele tiden op på hende. Overalt hvor der har siddet en hunhund tisser han også, ude som inde.

Jeg kan ikke forstå, hvorfor han tisser, når der har været en hunhund.

Ved I hvad man kan gøre?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie

Pluto hat også haft gjort det, også selvom hunhunden ikke var i løbetid... Han har sårgar tisset op af mine venners (rene) vasketøj pga. en hunhund :stupid:

Jeg plejer altid at holde godt øje med ham, og så kan jeg se når han skal lige til og så afbryder jeg ham og afleder hans opmærksomhed med noget andet; det har hjulpet indtil videre, men han gør det heller ikke så tit.

Jeg ved at nogle, både dyrlæger og "almindelige" folk anbefaler at kastrere hunden hvis den strinter alt for meget, men højst sandsynligt kan det trænes væk.

Og grunden til at han tisser er for at markere terretorie, for at vise at tæven er hans...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst P-K-J
Og grunden til at han tisser er for at markere terretorie, for at vise at tæven er hans...

Så tror han da godt nok, at han er "rig":lol:, for han tisser alle steder, hvor tæver har siddet.

Link til indlæg
Del på andre sites