Hop til indhold

Hundeejere er nu engang de værste...

Gæst mosgaard
 Share

Recommended Posts

Husk på tomme tønder buldre mest, hvis han virkelig ville have gjort dig noget, så havde han gjort det lige med det samme, ikke fortalt dig alt muligt underligt og kaldt dig en masse ting. men kan godt forstå du blev urolig, godt din kæreste kom tilbage og bakkede dig op.

Desværre kan man møde den type mennesker alle steder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Sikke en træls oplevelse...og sådan en røv, der ikke fatter du bare ville hjælpe...håber du slipper for at se mere til ham...:ae:

Husk på tomme tønder buldre mest, hvis han virkelig ville have gjort dig noget, så havde han gjort det lige med det samme, ikke fortalt dig alt muligt underligt og kaldt dig en masse ting. men kan godt forstå du blev urolig, godt din kæreste kom tilbage og bakkede dig op.

Desværre kan man møde den type mennesker alle steder.

Ja det er også lidt min erfaring...ved jeg da fra dengang man selv var en "bølle"...når jeg var allerværst i min mund havde jeg også de mindste boksehandsker på...hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna
Jeg syntes det er super fedt du ikke bare skred, og at din kæreste stod op for dig. I skal ikke være bange for sådan en torsk.

Den type mennesker kan man støde på alle vegne i dagens Danmark.

Jeg er så træt af at alle os der opføres os ordentligt skal ligge under for sådanne mennesker.

En lille oplevelse fra mig:

I Tirsdages da jeg kørete fra job, blev jeg på en omfartsvej hvor man må køre 70km/t og der er to spor (jeg kørte i indersporet) overhalet af en bilist i nødsporet med mere end 100km/t.

Jeg blev så eder sur, at jeg hurtig besluttede mig for at stoppe ham.

Dette lykkedes og jeg fik fortalt ham, hvad jeg mente om hans kørsel og at hvis han gik i selvmordstanker om han så ikke kunne forsøge dette selvmord et sted, hvor han ikke behøver at trække uskyldige mennesker med sig.

Han fattede ikke en skid.....han mente at ham der kørte i ydersporet og jeg havde spærret vejen ved kun at køre 80km/t.

Ved i hvad.......man kæmper forgæves.

Men jeg gider ikke længere ligge under for mennesker der ikke kan opføre sig ordentligt og tro de skal styre mig.

Den beslutning er godt nok modig! :shock:

Ikke noget jeg tør efter at være blevet truet og spyttet på af en sørgelig mandlig billist der ikke kunne klare at jeg havde overhalet ham, og som derfor reagerede ved at overhale mig igen (ved en fodgængerovergang) for lige efter at knalde bremsen i, stige ud af bilen og komme hen og overfuse mig.. dum og naiv som jeg var, rullede jeg jo selvfølgelig vinduet ned! :stupid: :rolleyes: Han forsvandt sjovt nok pludselig da han fik at vide at politiet var blevet tilkaldt (var de dog ikke), men man ved aldrig hvor kort lunte folk har og om slag ligger dem lettere for end samtale.. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nogen gange møg hårdt at opleve den slags mennesker og man bliver jo både dybt chokeret, krænket og vred. Det var rigtig flot at du stod op for ham og at din kæreste kom og gjorde det samme, så får sådan en spade dog ikke lov at te sig sådan usagt tilbage.

Men ja man er noget rystet bagefter og den slags mennesker kan let gøre en utryg, sikkert fordi de er så langt fra hvor man selv er :hmm:

Jeg håber at når du får sovet på det nogle dage så kommer oven på igen, du må ikke lade dig gå så meget på at du går rundt og er bange og lader din frihed indskrænke pga. sådan et menneske :ae: men samtidig skal man jo også, for sin egen skyld, vælge ens kampe med omhu for der findes masser af den slags idioter derude der tror at deres opførsel også giver dem første-ret til alting :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst spitZ

Fatter slet ikke at det kan være så stort et problem for politiet som den artikel der linkes til antyder. Altså at snakke om alkohol forbud og hvad ved jeg, i en park midt inde i byen:stupid:

Hvordan skal det dog håndhæves, hvis de ikke med de nuværende love kan forhindre folk i at skabe sig, komme med dødstrusler og handle narko? Det skulle da så vidt jeg ved allerede være forbudt :confused:

Hvis bare politiet hver gang de alligevel kørte forbi (det gør de nok tit da det ligger ti minutter fra århus politistation), lige gik ind om og visiterede alle de skumle typer og tog deres narko, så skulle de nok hurtigt blive trætte af at hænge ud der...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard

Tak for alle de søde kommentarer. Har gået og læst dem som de blev skrevet. Jeg har lige brugt et par dage på at 'sluge' situationen.

Jeg blev utrolig forskrækket over det voldsomme sprog og det at blive skubbet rundt på. Det er umiddelbart første gang jeg har fået dødstrusler og det rammer hårdt når man ikke er vant til et miljø hvor det bare betyder "du er træls"... og umiddelbart er jeg nu også i tvivl om, om det ikke vil medfører en overordentlig omgang bank til mig, hvis jeg tager fat i hans hund, for at undgå hundeslagsmål, igen. Idet han jo kæmpede for ikke at være mere voldelig end at skubbe til mig og være truende...

Politiet opfordret til at jeg blir væk, til stemningen har lagt sig, og til foden var i topform igen. Dernæst fik jeg besked på næste gang at ringe når jeg var dernede og holdte hunden væk fra mig... tør sku næsten bare ikke tage fat i den... pt passerer jeg heller ikke engang uden hund... men det kan man vel blive nød til. Jeg kan jo ikke fortsætte med i alt evighed at gå en stor bue rundt om, når jeg kombinere luftetur med bytur el. lign.

Jeg har brugt botanisk have en del mere nu, hvilket Tjalfe jo synes er alletiders - for så må man nemlig komme i vandet. Weee... Vand er jo nu blevet så fantastisk at man går i symbiose med sigselv og bare står og nyder livet i sin egen lille sæbeboble...

Har også overvejet om man burde kontakte kommunen og arbejde for at man ku få nogle tider hvor det er lovligt at lufte hunden uden snor deroppe (fx. 20-21 i vinterhalvåret el. lign, hvilket er tilfældet i en park i indre by i Kbh) eller/og et af de mindre grønne områder (som stierne automatisk laver) som blev hegnet ind med 1m højt hegn, som man ku slippe hunden fri inden i. Det 'lave' hegn kunne nemlig godt være med til at folk ikke bare efterlod sine hunde der, da de så kunne komme fri.

Tror også at det kunne gøre parken mere spændende at gå rundt i for mange.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ellers kan du jo tage op i Skanseparken (Frederiksbjerg). Der boede vi oppe, da Smilla var hvalp/ unghund og når der ikke lige er folk, der griller eller solbader er er der mange, der har deres hunde løse, så de evt kan lege. Rigtig hyggeligt. Fx er der mange, der mødes om morgen inden de skal på arbejde..og igen om aftenen. Men det forudsætter selvf at man har 100% styr på sin hund. Men det ville du jo også skulle have alle andre steder. :-) Jeg synes de mennesker, der kommer der alle er virker utrolig glade og imødekommende overfor hunde og ser det som værende helt ok og naturligt, at de er der. Det er også mest yngre (søde) mennesker, der kommer der (de har ikke så meget ejerfornemmelse).:lol:

Vi er også kommet en del i hundeskoven ved stadionsøerne. Der må man gerne have sin hund løs. Og i Riis skov.. :5up:

Hvis du gerne vil til en indhegnet hundeskov er der den i Solbjerg, men det kræver næsten en bil. Der er der tilgengæld mange store hunde, der gerne vil tumle. :-)

Personligt tror jeg ikke kommunen vil indhegne noget i botanisk have. Den er alt for poleret og pæn og der er ænder osv.

Jeg ved, der er nogle der har mødtes der til hundeleg omkring kl 16 i hverdagene en overgang, men det er vist gået lidt i stå. Men jeg synes stadig Skanseparken er mere minded på hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites