Hop til indhold

Livmoderinfektion

Ulla H
 Share

Recommended Posts

Det er det værste jeg ved, fordi det er så diffus mht hvad hunden udviser af synptomer.

Min dejlige så sunde tæve Molly blir 11 år den 21/6 her og har aldrig været syg. Haft 4 kuld , været plejemor for vel 12 andre hvalpe osv.

Så for knap en måned siden , virker hun bare lidt mat- alder OK det er forståeligt- så bliver hun for hurtig forpustet,- trækker vejret for hastigt og vi går til DR Dyr-. Alle alderdomsblodprøvtest er OK - så hjerte/lungeorm - Intet og så er hun bare under OBS.

Idag begyndte hun så at flyde fra skeden og kom så til Karlslunde Dyrehospital til ultralyd for sin livmoder og ja- den var stor og inficeret.

Akut operation = lidt over 17. ooo kr til weekendtaks.

Så folkens, håb med mig at sygeforsikring dækker en del og sørg så for at jeres vovser også er dækket.

Molly er hentet og sover nu .

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

For dælen en omgang.

Håber hun kommer sig uden for stort ubehag undervejs.

Godt det blev opdaget i tide.

Og ja... Forsikringerne er guld værd, så man ikke både skal bekymre sig om sin kære hund og lommesmerter samtidig.

Håber på en positiv update - og god bedring til hende :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er det værste jeg ved, fordi det er så diffus mht hvad hunden udviser af synptomer.

Min dejlige så sunde tæve Molly blir 11 år den 21/6 her og har aldrig været syg. Haft 4 kuld , været plejemor for vel 12 andre hvalpe osv.

Så for knap en måned siden , virker hun bare lidt mat- alder OK det er forståeligt- så bliver hun for hurtig forpustet,- trækker vejret for hastigt og vi går til DR Dyr-. Alle alderdomsblodprøvtest er OK - så hjerte/lungeorm - Intet og så er hun bare under OBS.

Idag begyndte hun så at flyde fra skeden og kom så til Karlslunde Dyrehospital til ultralyd for sin livmoder og ja- den var stor og inficeret.

Akut operation = lidt over 17. ooo kr til weekendtaks.

Så folkens, håb med mig at sygeforsikring dækker en del og sørg så for at jeres vovser også er dækket.

Molly er hentet og sover nu .

Nårh...:ae:

Det ER en stor operation. GODT pigen er så sund og rask. Så skal hun nok komme hurtigt over det, trods den lidt høje alder.

Forsikringen dækker da sikkert det meste.

Min egen Alm. Brand ville dække 80% af alt, hvad der foregår på klinikken, --også helligdagsbetaling ved akut sygdom.. Altså minus selvrisikoen på 300 kr.

---Men jeg havde ikke nerver til at gå og vente på at hun skulle blive syg. Jeg fik hende steriliseret (for egne penge) da hun var knap 7.

Link til indlæg
Del på andre sites