Ulla H Skrevet Juni 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2011 Det er det værste jeg ved, fordi det er så diffus mht hvad hunden udviser af synptomer. Min dejlige så sunde tæve Molly blir 11 år den 21/6 her og har aldrig været syg. Haft 4 kuld , været plejemor for vel 12 andre hvalpe osv. Så for knap en måned siden , virker hun bare lidt mat- alder OK det er forståeligt- så bliver hun for hurtig forpustet,- trækker vejret for hastigt og vi går til DR Dyr-. Alle alderdomsblodprøvtest er OK - så hjerte/lungeorm - Intet og så er hun bare under OBS. Idag begyndte hun så at flyde fra skeden og kom så til Karlslunde Dyrehospital til ultralyd for sin livmoder og ja- den var stor og inficeret. Akut operation = lidt over 17. ooo kr til weekendtaks. Så folkens, håb med mig at sygeforsikring dækker en del og sørg så for at jeres vovser også er dækket. Molly er hentet og sover nu . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Juni 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2011 Århh det lille pus:ae:Håber hun har det godt, og hurtigt kommer på benene igen! Og krydser fingre for at forsikringen dækker, så lommesmerterne ikke bliver for voldsomme! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Juni 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2011 For dælen en omgang. Håber hun kommer sig uden for stort ubehag undervejs. Godt det blev opdaget i tide. Og ja... Forsikringerne er guld værd, så man ikke både skal bekymre sig om sin kære hund og lommesmerter samtidig. Håber på en positiv update - og god bedring til hende :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juni 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2011 Åh nej for en omgang :ae: Krydser fingre for at hun snart er rask og frisk igen ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juni 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2011 Vi har haft en rolig nat, sovet med Molly i gæsteværelset, så de andre 5 hunde var i soveværelset. Molly havde til morgen god appetit , så hun kommer sig nok hurtigt- håber jeg.Godt det så kom nu og ikke når hun måske var 13 år og lidt svagere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Juni 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2011 For søren da. Rigtig god bedring til hende og rigtig godt I opdagede det... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lupus Besvaret Juni 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2011 Puha, alt for de kære små! God bedring med hende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juni 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2011 Fraset den lumre varme og de meget stærke penecillindosis piller har hun det under dette lumre vejr godt. Men en stor omgang for en på meget snart 11 år. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Juni 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2011 Det er det værste jeg ved, fordi det er så diffus mht hvad hunden udviser af synptomer.Min dejlige så sunde tæve Molly blir 11 år den 21/6 her og har aldrig været syg. Haft 4 kuld , været plejemor for vel 12 andre hvalpe osv. Så for knap en måned siden , virker hun bare lidt mat- alder OK det er forståeligt- så bliver hun for hurtig forpustet,- trækker vejret for hastigt og vi går til DR Dyr-. Alle alderdomsblodprøvtest er OK - så hjerte/lungeorm - Intet og så er hun bare under OBS. Idag begyndte hun så at flyde fra skeden og kom så til Karlslunde Dyrehospital til ultralyd for sin livmoder og ja- den var stor og inficeret. Akut operation = lidt over 17. ooo kr til weekendtaks. Så folkens, håb med mig at sygeforsikring dækker en del og sørg så for at jeres vovser også er dækket. Molly er hentet og sover nu . Nårh...:ae: Det ER en stor operation. GODT pigen er så sund og rask. Så skal hun nok komme hurtigt over det, trods den lidt høje alder. Forsikringen dækker da sikkert det meste. Min egen Alm. Brand ville dække 80% af alt, hvad der foregår på klinikken, --også helligdagsbetaling ved akut sygdom.. Altså minus selvrisikoen på 300 kr. ---Men jeg havde ikke nerver til at gå og vente på at hun skulle blive syg. Jeg fik hende steriliseret (for egne penge) da hun var knap 7. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts