Gæst stenshoej Skrevet Juni 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 Så kommer der lidt billeder som lovet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2011 Nuuuuuurh hvor er han søøød! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juni 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2011 For satan! Det skulle forbydes at andre folk havde så skønne hvalpe Det er da meningen min skal være ene om at være så smuk og dejlig Synes nu Nissen er super kær Sikke en lille uldtot! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret Juni 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2011 aaaaahhr men altså hvor ser han dog kær ud Han bliver helt sikkert en herlig følgesvend! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Juni 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2011 Hej, Hvor ser han lækker ud:lun:. Hvilken slags hund er han (en,to flere racer;-)). V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret Juni 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2011 ja ok den er da godt nok helt og aldeles nuser:hjerte::hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lupus Besvaret Juni 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2011 Ej hvor er han bare lækker! Tilykke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2011 Hvor er han bare sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2011 :lun::lun::lun::lun::lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juni 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2011 åårh herre guj da så nuttet kan man da ikke være Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juni 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2011 Hej,Hvor ser han lækker ud:lun:. Hvilken slags hund er han (en,to flere racer;-)). V.H. Sille de tror det er collie, schæfer, husky, lab og flatter evt + flere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst P-K-J Besvaret Juni 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2011 Nej hvor er han sød:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juni 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2011 Han er virkelig nuser. Stort tillykke med ham! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 takker, bukker og nejer. har muligvis fået min vilje... han skal vist hedde Diesel istedet ! havde ikke nævnt det for kæresten.. men han kom selv på det og synes det var bedre... så jeg får mig nok en hr. diesel alligevel :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 Øv, jeg kan godt lide Nissan (er muligvis lidt farvet :hmm:) Diesel er også sejt, og holder sig jo inden for genren... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 Diesel er et suuuuuuuuper fedt navn! :banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 Øv, jeg kan godt lide Nissan (er muligvis lidt farvet :hmm:) Diesel er også sejt, og holder sig jo inden for genren... kan også godt lide nissan.. men har det sidste år ønsket mig en diesel :hmm: (se evt. en af mine gamle tråde (blandingshvalp, woho, tror jeg den hedder) men jeg ved det ikke helt endnu.. det må han om.. jeg er lidt ligeglad.. han får alligevel en masse kælenavne.. (kært barn har mange navne) han er registreret i dhr som nissan.. men derfor behøves det jo ikke stå i hundetegnet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 Nissan er nok ikke lige noget jeg ville vælge, men det er da i det mindste originalt:mrgreen:! diesel er der jo en million hunde der hedder :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 diesel er der jo en million hunde der hedder :hmm: Er der? Jeg er aldrig stødt på en:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 Det er i hvert fald mere brugt end Nissan :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 Er der? Jeg er aldrig stødt på en:genert: jeg havde heller ikke stødt på nogen da jeg kom på det... men der er faktisk en anden herinde ved navn Diesel.. kan ikke huske hvilken.. men er med i halsbånd/line tråden, tror jeg det er. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 Er der? Jeg er aldrig stødt på en:genert: jeg kender/har hørt om RIGTIG mange Diesel'er herovre er det sådan lidt et brian-navn, ofte er det bull-breeds og huskier (den nye modehund her i vores område ) der hedder det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Nårh hvor er han bare nuttede . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Nuhr en cutie:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juni 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 SÅ ER HAN KOMMET HJEM :banan::banan::banan::klap::klap::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts