GRAND DANE Besvaret Juni 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Nej... Man tager ikke billeder med en stråling, der er lavere end baggrundsstrålingen... Men røntgenbestrålingen varer jo kun et sekund. Baggrundsbestrålingen varer ikke bare timer, heller ikke år, men hvert sekund hele livet......... Det, der tæller er hvor meget stråling, man samlet udsættes for... Og der har baggrundsstrålingen altså meget, meget større betydning. Der er også stråling fra mobiltelefoner... Alligevel render folk rundt og klistrer mobilen til øret i hele og halve timer daglig..... jeg fåler mig ikke rektig overbevist om man ikke kan resikere en steril hund efter en ryngten undersøgelse men det tar jeg med dyrlægen til den tid , men under alle mostendigheder lekker det ude i tiden og om jeg overhoved skal have hund igen ved jeg heller ikke det er noget jeg tar stelling til efter tulles tid anet velle være at famle rundt i blinde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 jeg fåler mig ikke rektig overbevist om man ikke kan resikere en steril hund efter en ryngten undersøgelse men det tar jeg med dyrlægen til den tid , men under alle mostendigheder lekker det ude i tiden og om jeg overhoved skal have hund igen ved jeg heller ikke det er noget jeg tar stelling til efter tulles tid anet velle være at famle rundt i blinde. Så risikerer vi allesammen at blive sterile, for vi får vel fotograferet tænderne adskillige gange i løbet af livet... Men det er et stort ansvar at have hund. Og der er rigtig mange ting, man hele tiden skal tage stilling til. F.eks. hvilke dyrlægebehandlinger man vil byde sin hund.. OG hvilken kost, der er den rigtige. Hvilken opdragelse. Hvornår man skal søge dyrlæge. For hver en skramme? Eller skal hunden helst klare alting selv? Osv. osv. Jeg synes selv, at det er rigtig svært at være alene om ansvaret for en hund. Og jeg har endda haft 7, hvor jeg kun har været alene om de sidste 3. Jeg synes stadigvæk det er svært. Så jeg forstår godt hvis du er usikker på, om du vil have hund igen..... Jeg er også usikker. ---Vi må vente med at tage stilling, til vi ikke mere har Tulle og Silke... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Juni 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Så risikerer vi allesammen at blive sterile, for vi får vel fotograferet tænderne adskillige gange i løbet af livet... Men det er et stort ansvar at have hund. Og der er rigtig mange ting, man hele tiden skal tage stilling til. F.eks. hvilke dyrlægebehandlinger man vil byde sin hund.. OG hvilken kost, der er den rigtige. Hvilken opdragelse. Hvornår man skal søge dyrlæge. For hver en skramme? Eller skal hunden helst klare alting selv? Osv. osv. Jeg synes selv, at det er rigtig svært at være alene om ansvaret for en hund. Og jeg har endda haft 7, hvor jeg kun har været alene om de sidste 3. Jeg synes stadigvæk det er svært. Så jeg forstår godt hvis du er usikker på, om du vil have hund igen..... Jeg er også usikker. ---Vi må vente med at tage stilling, til vi ikke mere har Tulle og Silke... jeg er ikke utryg ved at få taget ryngten belder af tenner jeg velle mene der er stor forskel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts