Hewlett Skrevet Juni 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2011 Jeg aner ikke om der findes en lignende tråd, men jeg synes det kunne være sjovt at se HF'ernes barndoms-hunde og deres egne hunde som ikke længere er. Selvfølgelig kun hvis man har lyst :blink: Jeg kan starte med min fars hund som han havde i 10år, før alderdommen og en hudsygdom fik min far til at aflive ham. Jeg var ca. 8år da han blev aflivet - så jo .. jeg husker det tydeligt Han var blanding af Schæfer og Doberman og hed Tex Og så vores egen (og første) lille tævehvalp Nike, som vi måtte sige farvel til alt alt for tidligt Hun blev 13uger da hun blev bidt af en anden hund, og måtte aflives som følge af skaderne. Hun var blanding af Labrador, Ruhåret Hønsehund, Collie og Bordercollie og var bestemt en energisk, intelligent lille dame der skulle følge med i alt [ATTACH]44798[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Min barndomshund Rosa. Hun var en blanding af fox terrier og dansk spids og et år ældre end mig. Hun blev 13-14 år, hvor hun fik kræft og måtte aflives. Hun var meget kærlig, loyal og intelligent. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts