Splinten, mor og mig Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Hæ hæ - Frostie og Herbie ville være indavl der vil noget!!! Kendte ham desværre ikke, men kender udmærket linierne bagved, meget samme hunde som bag Frostie. Herbies mor var samme kombo som søsters første BC, og som ét eller andet sted stadig er min målestok når det gælder BC. Og hun er også Iso's farfarsmor! Heldigvis lever Beagoldlinierne videre udenlands, avlsarbejdet bli'r koordineret fra en belgisk kennel (Eyes of the world, der lavede Frosties mor), og de er heldigvis mere seriøse... Og ja - det var alt for tidligt for Frostie - hun var ikke engang 8 år... Linieavl, Anna Nej, jeg troede faktisk det var Finley og Herbie, der var i familie.... Han var en skøn, skøn hund -RIGTIG Border Collie! Han døde desværre under en operation her i foråret - 12 år gammel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
brittagarly Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Jeg er ked af at høre om Frostie, og jeg kender din følelse af lettelse, det er tiden før beslutningen tages der er den hårde, når beslutningen er taget og det er gjort, så har jeg en følelse af en mærkelig blanding af sorg og lettelse. Hvis du selv var/er/bliver opdrætter, og du havde solgt en hvalp til en som du så efterfølgende var blevet rivende uvenner med, fordi han evt. havde banket sin hvalp og så ikke havde haft kontakt med i 8 år, ville du så gerne have besked? Ikke fordi jeg vil sammenligne jer på nogen måde, men mere det med at gøre det man selv gerne vil, hvis du kan forstå hvad jeg mener. Angående det med kgl. Hof leverandør, så er det jo ikke underligt da de begge arbejdede i DKK da det var aktuelt. Og den prof. træner var så vidt jeg ved kennelen selv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts