Adele Skrevet Juni 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2011 Her er lidt af Dumle og Nova, fra gåturen i dag! Tak for den, forresten! Sherlock var også med, ham fik jeg bare ikke lige taget nogle billeder af. Odder :hjerte: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Dejlige billeder:lun: Det ser ud som om de har haft en god dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Dejlige billeder :hjerte: I ser ud til at ha' været heldigere med vejret, end vi var i går Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Iiih nogle fine billeder Selv tak, som altid hyggeligt :blink: Ida_Asta skrev: Dejlige billeder :hjerte: I ser ud til at ha' været heldigere med vejret, end vi var i går Det var vi også. Til gengæld var det for varmt til at gå en længere tur... ihvert fald nu da Dumle syntes han skulle lege ligeså meget trækæsel som igår Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 cs-dumle skrev: Iiih nogle fine billeder Selv tak, som altid hyggeligt :blink: Det var vi også. Til gengæld var det for varmt til at gå en længere tur... ihvert fald nu da Dumle syntes han skulle lege ligeså meget trækæsel som igår Dumle, altså.. I burde sende ham i træningslejr hos Buddha, så han kan blive en rigtig trækhund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Ida_Asta skrev: Dumle, altså.. I burde sende ham i træningslejr hos Buddha, så han kan blive en rigtig trækhund Hmm jeg er ikke helt sikker... jeg syntes han har lært at trække så rigelig i forvejen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 cs-dumle skrev: Hmm jeg er ikke helt sikker... jeg syntes han har lært at trække så rigelig i forvejen Men så kunne han jo få lært, at trække noget og ikke bare dig afsted Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Ida_Asta skrev: Men så kunne han jo få lært, at trække noget og ikke bare dig afsted Det er selvfølgelig rigtig. Så skal han nok bare blive en del mere styrbar i situationen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 cs-dumle skrev: Det er selvfølgelig rigtig. Så skal han nok bare blive en del mere styrbar i situationen Ja, det er nok en god idé Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 Sikke nogle dejlige billeder . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts