jukl Skrevet Juni 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2011 Ja i lørdag hentede jeg min lille nye tæve, fra kennel Salby. Lige 8 uger gl. Hun snorker hele natten igennem og har intil dato kun tisset een gang inden for i går. Hun er meget langhåret, og det skal hun også være, for det er mit special. Og nu er de jo så endelig godkendt af dkk og schæferklubben. De 2 voksne, som jeg også har, har taget meget godt imod hende. Hun skreg som man skulle tro hun blev pelset, da hun så dem første gang, og hun skriger stadigvæk, når vi møde andre fremmede hunde, men det vokser hun forhåbentlig fra. Hun eelsker mennesker.....De 4 katte hun skal dele hus med, ja dem skreg hun af den først dag, nu gør hun istedet for..... Vi starter til hvalpe motivation hos dkk i slutningen af måneden. Der håber jeg vi har fået hende lært inden at hunde ikke er farlige, så hun ikke skriger så´dan.....Hvis nogle har en ide om hvordan vi får hende til at lade være, så tager jeg med glæde imod....Jeg har nemlig ikke prøvet dette før. De 2 andre hunde havde været vant til 6 voksne schæfer i den kennel de kom fra. Men Kennel Salby havde kun hendes mor og 2 andre søskende.:damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 Det sidste billede, det er altså bare den sørgeligste hvalp jeg nogensinde har set Jeg tror det vil komme helt af sig selv med at vænne sig til de andre hunde. Da jeg fik hvalp sidste gang, var han også rædselsslagen for Vinnie, men der gik ikke lang tid før det var glemt, og hun var yndlings-legetante i stedet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 hvor ser hun altså bare skøn ud tillykke med hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret Juni 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2011 Tillykke med hende Sikke da en dejlig lille pelsklump :hjerte: :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts