Gæst linemeyer Skrevet Juni 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2011 Ej, ikke sådan helt rigtigt, men alligevel Min værtsfamilie i Australien har en lille blanding, Tilly, og hun ser bare sååååå sød ud! :hjerte: Jeg kan slet ikke vente med at komme derned nu! Det er bare et kæmpe stort plus, at de har hund, det er jeg virkelig glad for! Og så bliver det selvfølgelig også ret meget nemmere at være med i snakken herinde ..nu bliver jeg lige pludselig i tvivl - må jeg egentlig poste billeder af andres hunde? For hun er jo egentlig ikke min, men jeg er sikker på, min værtsfamilie ikke har noget imod det. Jeg vil bare så gerne vise hende herinde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 Tillykke med din kommende hund. Hvis ejer ikke har noget imod det, kan jeg ikke se hvorfor du ikke må vise hende frem herinde... vi vil meget gerne se hende . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst linemeyer Besvaret Juni 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 Det er jeg glad for at høre! Men man kan jo altid komme i tvivl Jeg håber, jeg kan få det til at virke med billederne Here you go: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 Tillykke med det! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret Juni 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 Det er jeg glad for at høre! Men man kan jo altid komme i tvivl Jeg håber, jeg kan få det til at virke med billederne Here you go: Hvor er hun kær Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Juni 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 Det er jeg glad for at høre! Men man kan jo altid komme i tvivl Jeg håber, jeg kan få det til at virke med billederne Here you go: hold nu op hvor er hun sød:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Christian-Kolo Besvaret Juni 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 Fedt tillykke med det og hvor er hun køn! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst linemeyer Besvaret Juni 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 Ihh, tak alle sammen Jeg sad og snakkede med min værtsfamilie på Skype i går, og da min værtssøster tog Tilly op på skødet, var jeg vist slet ikke til at komme i kontakt med, haha Hun er bare så kær og rolig Så skal jeg heldigvis ikke vente helt til næste år med at få hund, det er bare så skønt Ved ikke lige hvad, hun har fået i panden, men aww :hjerte: Er der forresten nogle af jer, der har et bud på, hvilken blanding hun kunne være? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts