Hop til indhold

Jeg skal have hund!

Gæst linemeyer
 Share

Recommended Posts

Gæst linemeyer

Ej, ikke sådan helt rigtigt, men alligevel :mrgreen: Min værtsfamilie i Australien har en lille blanding, Tilly, og hun ser bare sååååå sød ud! :hjerte: Jeg kan slet ikke vente med at komme derned nu! Det er bare et kæmpe stort plus, at de har hund, det er jeg virkelig glad for! Og så bliver det selvfølgelig også ret meget nemmere at være med i snakken herinde :mrgreen:

..nu bliver jeg lige pludselig i tvivl - må jeg egentlig poste billeder af andres hunde? For hun er jo egentlig ikke min, men jeg er sikker på, min værtsfamilie ikke har noget imod det. :) Jeg vil bare så gerne vise hende herinde! :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Det er jeg glad for at høre! Men man kan jo altid komme i tvivl ;-)

Jeg håber, jeg kan få det til at virke med billederne :mrgreen:

Here you go:

hold nu op hvor er hun sød:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst linemeyer

Ihh, tak alle sammen :-D

Jeg sad og snakkede med min værtsfamilie på Skype i går, og da min værtssøster tog Tilly op på skødet, var jeg vist slet ikke til at komme i kontakt med, haha :mrgreen: Hun er bare så kær og rolig :lun: Så skal jeg heldigvis ikke vente helt til næste år med at få hund, det er bare så skønt :-)

Ved ikke lige hvad, hun har fået i panden, men aww :lun: :hjerte: Er der forresten nogle af jer, der har et bud på, hvilken blanding hun kunne være?

Link til indlæg
Del på andre sites