Hop til indhold

Fin stribet hvalpesele?

Amocca
 Share

Recommended Posts

Ok, sad lige og surfede hvalpeseler og fladt in looooooooove :hjerte: med den her...

kattesele_regnbue_91382_08.jpg

Desværre er det en H-sele - og dem kan jeg ikke lide til hvalpe, da de ikke har en rem ned mellem forbenene...

Så, kan en af jer enten finde mig en ligeså fin stribet hvalpe-sele :lun: gerne i step in version? Eller argumentere for hvorfor jeg tager fejl mht H-seler :mrgreen:

Den koster 59 kr med snor - det er jo rørende billigt.... Så billig kræver jeg ikke, at en sele er.... Men den behøver heller ikke at koste en bondegård, da hun jo vokser ud af den inden alt for længe....

Link til indlæg
Del på andre sites

yhst-27934504409560_2161_19512259

Sååå fin!

:klap::klap::klap::klap:

Hvis ikke det var fordi jeg har et ønske om at kæresten også skal ud og gå med hvalpen, uden mig nogen gange, så havde jeg straks købt den dér:lol:

Har nu købt en k9 i armymønster (størrelse mini-mini:lol:) istedet, i håb om at det kan få den nuttede lille hvalp til at virke lidt mindre som tøse accessory:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, sad lige og surfede hvalpeseler og fladt in looooooooove :hjerte: med den her...

Desværre er det en H-sele - og dem kan jeg ikke lide til hvalpe, da de ikke har en rem ned mellem forbenene...

Så, kan en af jer enten finde mig en ligeså fin stribet hvalpe-sele :lun: gerne i step in version? Eller argumentere for hvorfor jeg tager fejl mht H-seler :mrgreen:

Den koster 59 kr med snor - det er jo rørende billigt.... Så billig kræver jeg ikke, at en sele er.... Men den behøver heller ikke at koste en bondegård, da hun jo vokser ud af den inden alt for længe....

for mig er det der en kattesele, og jeg ville heller ikke bruge den til en hvalp.

den her har godt nok ingn smarte farver, men ser ellers ud til at give god frihed?

Airness Pet Harness Medium Dog Harnesses for Sale

den her synes jeg er vildt sød, og jeg vil have den til Sally når jeg engang får råd

Great deals on dog harnesses and accessories at zooplus: Red Dingo Circadelic Harness

Link til indlæg
Del på andre sites

den her synes jeg er vildt sød, og jeg vil have den til Sally når jeg engang får råd

Great deals on dog harnesses and accessories at zooplus: Red Dingo Circadelic Harness

Den her er jeg også forelsket i og skal have til vores vaps, når han bliver lidt større... Generelt syntes jeg faktisk Red Dingo's ting er ret fine!! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er fin.....Jeg har det sæt til min hankat, da han ikke kan være i en kattesele :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg brugte en lignende model til Izzie da hun var hvalp, og den var helt fin for den generede ikke nogen steder og hun var blevet vandt til den fra opdrætter. Synes ikke der er nogen grund til at smide store summer efter hvalpeseler som ikke skal bruges så længe. og hunden skal jo ikke engang ud og gå lange ture eller noget. Min sele var så en pink Roqs :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg brugte en lignende model til Izzie da hun var hvalp, og den var helt fin for den generede ikke nogen steder og hun var blevet vandt til den fra opdrætter. Synes ikke der er nogen grund til at smide store summer efter hvalpeseler som ikke skal bruges så længe. og hunden skal jo ikke engang ud og gå lange ture eller noget. Min sele var så en pink Roqs :mrsgreen:

Jo, men der er jo ingen strop mellem forbenene, så trækket kommer til at ligge på halsen ? - så kunne hun jo ligeså godt have halsbånd på....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde sådan en til Otto, da han var helt lille - og han trak ikke den tid han kunne passe den... Tværtimod.... En luftetur på 10 minutter foregik på under 10 kvm....:stupid::lol:

Jeg ville købe den - bare fordi den er så fin... og næsten gratis...

Karla ville fremad i verden allerede som 8 ugers... Så vil gerne sikre at selen ligger træløber henover brystet

Link til indlæg
Del på andre sites