Aina B Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Hvor er jeg glad for at I er glade for billederne:-D Med bedre vejr og lidt mere træning (for mig og mit kamera), så er jeg sikker på, at det nok skal lykkes, at få nogle, der er helt skarpe.. Vi er MEGET glade!!! :klap: Er helt sikker med på at booke dig som fotograf en anden gang :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Vi er MEGET glade!!! :klap:Er helt sikker med på at booke dig som fotograf en anden gang :slem: Tusind tak:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Hvor er jeg glad for at I er glade for billederne:-D Med bedre vejr og lidt mere træning (for mig og mit kamera), så er jeg sikker på, at det nok skal lykkes, at få nogle, der er helt skarpe.. Hvor ærgeligt at du ikke bor i nærheden af Hillerød.. Vi afholder DAL og sommerafslutning i morgen og kunne da godt ha' brugt sådan en sej en som dig :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Hvor ærgeligt at du ikke bor i nærheden af Hillerød.. Vi afholder DAL og sommerafslutning i morgen og kunne da godt ha' brugt sådan en sej en som dig :blink: Tak:-D Ja min far skal bruge sin bil i morgen, så det ville desværre blive for dyrt for mig, at skulle med tog til Hillerød:genert: Ellers var jeg gerne kommet:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Med bedre vejr og lidt mere træning (for mig og mit kamera), så er jeg sikker på, at det nok skal lykkes, at få nogle, der er helt skarpe.. Synes altså du er hård ved dig selv - alle billederne er da fantastiske! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Synes altså du er hård ved dig selv - alle billederne er da fantastiske! Tusind tak:-D Måske:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Synes altså du er hård ved dig selv - alle billederne er da fantastiske! Er total enig :5up: Man blir' sgu' så lykkelig for sådanne billeder, man får jo af gode grunde ikke selv taget dem Jeg er i hvert fald over lykkelig for dem du tog både på dog camp sidste år og dem du tog til et af vinterens træf Er du ellers tilfreds med dit nye kamera, J? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Er total enig :5up: Man blir' sgu' så lykkelig for sådanne billeder, man får jo af gode grunde ikke selv taget dem Jeg er i hvert fald over lykkelig for dem du tog både på dog camp sidste år og dem du tog til et af vinterens træf Er du ellers tilfreds med dit nye kamera, J? Jeg er glad for det.. Men for fa'en det er hurtigt:shock: Skal virkelig passe på, og mere eller mindre starte forfra:genert: Det er også lidt tungere og større, det har underligt nok også betydning:genert: Men jow, tilfreds.. Mangler bare modeller:mrgreen: Dullen gider jo ikke reddi løbe:roll: Og når hun endelig gør, så er det steder og situationer, hvor man ikke kan tage billeder:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Er total enig :5up: Man blir' sgu' så lykkelig for sådanne billeder, man får jo af gode grunde ikke selv taget dem Jeg er i hvert fald over lykkelig for dem du tog både på dog camp sidste år og dem du tog til et af vinterens træf Er du ellers tilfreds med dit nye kamera, J? Man bliver nemlig overlykkelig for sådanne billeder... Det er så skønt med billeder af ens elskede hunde Og jeg er rigtig tilfreds med resultatet af billederne af Chili.. :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Årh, hvor er hun dejlig, den lille uldklump Og hold da op hvor ser hun ud til at nyde det Jeg kan rigtig godt lide det sidste billede - weee, se jeg kan flyve :klap: Åhhh hvor er du sød - 1000 tak Hun nyder virkelig at løbe agility, det siger jeg i hvert fald til mig selv at hun gør.. ej hun er altid i hopla når vi skal til træning, og hun bliver bare ved og ved, hun er en lille arbejdsom terrier, som med mere træning nok skal blive en lille stjerne er jeg sikker på Jaaa det er også et herligt billede det sidste... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Åhhh hvor er du sød - 1000 tak Hun nyder virkelig at løbe agility, det siger jeg i hvert fald til mig selv at hun gør.. ej hun er altid i hopla når vi skal til træning, og hun bliver bare ved og ved, hun er en lille arbejdsom terrier, som med mere træning nok skal blive en lille stjerne er jeg sikker på Jaaa det er også et herligt billede det sidste... Hun var da ihvertfald glad i går:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Jeg er glad for det.. Men for fa'en det er hurtigt:shock: Skal virkelig passe på, og mere eller mindre starte forfra:genert: Det er også lidt tungere og større, det har underligt nok også betydning:genert: Men jow, tilfreds.. Mangler bare modeller Dullen gider jo ikke reddi løbe:roll: Og når hun endelig gør, så er det steder og situationer, hvor man ikke kan tage billeder:lol: Et stk. lynhurtig musling stiller sig altid gerne til rådighed. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Åhhh hvor er du sød - 1000 tak Hun nyder virkelig at løbe agility, det siger jeg i hvert fald til mig selv at hun gør.. ej hun er altid i hopla når vi skal til træning, og hun bliver bare ved og ved, hun er en lille arbejdsom terrier, som med mere træning nok skal blive en lille stjerne er jeg sikker på Jaaa det er også et herligt billede det sidste... Man kunne da rigtigt se, at hun hyggede sig i går, så det gør hun da helt sikkert. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Hun var da ihvertfald glad i går:lun: Det var hun i hvert fald.. men hun gik også direkte i seng da vi kom hjem, for hun var altså træt:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Et stk. lynhurtig musling stiller sig altid gerne til rådighed. :klap: Det er hermed noteret:-D Og fedt:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Det er hermed noteret:-D Og fedt:5up: Og husk at jeg jo også har booket dig til Caia og Chili engang i næste månede.. ( håber vi kan finde en dag hvor det kan lade sig gøre). og på det tidspunkt bør chili være ny klippet, så måske det er nemmere at tage billeder af hende så:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Ej hvor er det nogle gode billeder! :klap: Søde dejlige hunde alle tre Jeanette, hvis du kommer til Fyn, har jeg et styk hurtig sød og god model at tage billeder af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Og husk at jeg jo også har booket dig til Caia og Chili engang i næste månede.. ( håber vi kan finde en dag hvor det kan lade sig gøre). og på det tidspunkt bør chili være ny klippet, så måske det er nemmere at tage billeder af hende så:blink: Det har vi ja:-D Det bliver godt, håber jeg:-D Ej hvor er det nogle gode billeder! :klap: Søde dejlige hunde alle tre Jeanette, hvis du kommer til Fyn, har jeg et styk hurtig sød og god model at tage billeder af Taark Lise, det skal jeg huske:-D Jeg er da på Fyn nogle gange:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Mangler bare modeller:mrgreen: Jamen, hvad er problemet - du tager da bare kameraet med til vores sommertræning. Nana vil gerne fotograferes - hun ved det bare ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Jamen, hvad er problemet - du tager da bare kameraet med til vores sommertræning. Nana vil gerne fotograferes - hun ved det bare ikke Det minder mig om, at jeg skal til at få betalt:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Det minder mig om, at jeg skal til at få betalt:oops: Ja, det er nok en go' ide - fik en mail fra dem forleden hvor de påstår at der er venteliste, så................. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Ja, det er nok en go' ide - fik en mail fra dem forleden hvor de påstår at der er venteliste, så................. Ja den mail fik jeg også i går.. Har lige overført penge nu.. Håber jeg når det:genert: Ellers må jeg med som fotograf Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Taark Lise, det skal jeg huske:-D Jeg er da på Fyn nogle gange:-D Hmmmm - mon du også er i Lemvig nogle gange????? :hmm::hmm::hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Hmmmm - mon du også er i Lemvig nogle gange????? :hmm::hmm::hmm: Mjaaaah det er vist liiige lovlig langt væk:lol: Har da været på vinterferie i et sommerhusområde i Lemvig, tilbage i 86/87:lol: MEN jeg kommer da til det jyske indimellem.. Allerede i slutningen af næste måned er jeg derovre.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Hvor har du fanget rigtig mange gode af alle hundene, Jeanette Her er min dejlige agilityvuffer: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts