Hop til indhold

Chili aka min lille grå dame ( Ag nede fra DAF)

Gæst Chili Con Caia
 Share

Recommended Posts

Hvor er jeg glad for at I er glade for billederne:-D

Med bedre vejr og lidt mere træning (for mig og mit kamera), så er jeg sikker på, at det nok skal lykkes, at få nogle, der er helt skarpe..

Vi er MEGET glade!!! :klap:

Er helt sikker med på at booke dig som fotograf en anden gang :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 63
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvor er jeg glad for at I er glade for billederne:-D

Med bedre vejr og lidt mere træning (for mig og mit kamera), så er jeg sikker på, at det nok skal lykkes, at få nogle, der er helt skarpe..

Hvor ærgeligt at du ikke bor i nærheden af Hillerød.. Vi afholder DAL og sommerafslutning i morgen og kunne da godt ha' brugt sådan en sej en som dig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ærgeligt at du ikke bor i nærheden af Hillerød.. Vi afholder DAL og sommerafslutning i morgen og kunne da godt ha' brugt sådan en sej en som dig :blink:

Tak:-D Ja min far skal bruge sin bil i morgen, så det ville desværre blive for dyrt for mig, at skulle med tog til Hillerød:genert: Ellers var jeg gerne kommet:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes altså du er hård ved dig selv - alle billederne er da fantastiske!

Er total enig :5up:

Man blir' sgu' så lykkelig for sådanne billeder, man får jo af gode grunde ikke selv taget dem :-D

Jeg er i hvert fald over lykkelig for dem du tog både på dog camp sidste år og dem du tog til et af vinterens træf :lun:

Er du ellers tilfreds med dit nye kamera, J?

Link til indlæg
Del på andre sites

Man blir' sgu' så lykkelig for sådanne billeder, man får jo af gode grunde ikke selv taget dem :-D

Jeg er i hvert fald over lykkelig for dem du tog både på dog camp sidste år og dem du tog til et af vinterens træf :lun:

Jeg er glad for det.. Men for fa'en det er hurtigt:shock: Skal virkelig passe på, og mere eller mindre starte forfra:genert: Det er også lidt tungere og større, det har underligt nok også betydning:genert:

Men jow, tilfreds.. Mangler bare modeller:mrgreen: Dullen gider jo ikke reddi løbe:roll: Og når hun endelig gør, så er det steder og situationer, hvor man ikke kan tage billeder:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Man bliver nemlig overlykkelig for sådanne billeder... Det er så skønt med billeder af ens elskede hunde :-)

Og jeg er rigtig tilfreds med resultatet af billederne af Chili.. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Årh, hvor er hun dejlig, den lille uldklump :lun:

Og hold da op hvor ser hun ud til at nyde det :-D

Jeg kan rigtig godt lide det sidste billede - weee, se jeg kan flyve :klap:

Åhhh hvor er du sød - 1000 tak :-)

Hun nyder virkelig at løbe agility, det siger jeg i hvert fald til mig selv at hun gør.. ej hun er altid i hopla når vi skal til træning, og hun bliver bare ved og ved, hun er en lille arbejdsom terrier, som med mere træning nok skal blive en lille stjerne er jeg sikker på:lun:

Jaaa det er også et herligt billede det sidste... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun nyder virkelig at løbe agility, det siger jeg i hvert fald til mig selv at hun gør.. ej hun er altid i hopla når vi skal til træning, og hun bliver bare ved og ved, hun er en lille arbejdsom terrier, som med mere træning nok skal blive en lille stjerne er jeg sikker på:lun:

Hun var da ihvertfald glad i går:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er glad for det.. Men for fa'en det er hurtigt:shock: Skal virkelig passe på, og mere eller mindre starte forfra:genert: Det er også lidt tungere og større, det har underligt nok også betydning:genert:

Men jow, tilfreds.. Mangler bare modeller:mrgreen: Dullen gider jo ikke reddi løbe:roll: Og når hun endelig gør, så er det steder og situationer, hvor man ikke kan tage billeder:lol:

Et stk. lynhurtig musling stiller sig altid gerne til rådighed. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kunne da rigtigt se, at hun hyggede sig i går, så det gør hun da helt sikkert. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Det er hermed noteret:-D Og fedt:5up:

Og husk at jeg jo også har booket dig til Caia og Chili engang i næste månede.. ( håber vi kan finde en dag hvor det kan lade sig gøre). og på det tidspunkt bør chili være ny klippet, så måske det er nemmere at tage billeder af hende så:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og husk at jeg jo også har booket dig til Caia og Chili engang i næste månede.. ( håber vi kan finde en dag hvor det kan lade sig gøre). og på det tidspunkt bør chili være ny klippet, så måske det er nemmere at tage billeder af hende så:blink:

Det har vi ja:-D Det bliver godt, håber jeg:-D

Ej hvor er det nogle gode billeder! :lun::klap:

Søde dejlige hunde alle tre :lun:

Jeanette, hvis du kommer til Fyn, har jeg et styk hurtig sød og god model at tage billeder af :engel:

Taark Lise, det skal jeg huske:-D Jeg er da på Fyn nogle gange:-D

Link til indlæg
Del på andre sites