Gæst Chili Con Caia Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 4 sidste billede af louie... Wow wow wow!!! Sikke mange gode billeder du har fået af ham:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Uhh, der er mange gode af Louie, er særligt vild med disse: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Hvor har du fanget rigtig mange gode af alle hundene, Jeanette Her er min dejlige agilityvuffer: Wauv, sagde jeg højt til mig selv, da jeg så disse billeder, bravo J. :klap: Hvor må du være lykkelig for de billeder - de er jo fantastiske Men motivet er nu heller ikke så ringe endda Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Molly Grace Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Ej, hvor er billede 2 og det sidste bare super godt! Sonja - Nuurh, hvor er den kær! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Et stk. lynhurtig musling stiller sig altid gerne til rådighed. :klap: Lumi vil også gerne være med :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Wow ja - Super gode billeder af Louie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Jeanette har også taget nogle super billeder af mine søde vovser. Af en eller anden grund gad jeg ikke have agilityredskaber på, ville gerne have legebilleder, så det fik jeg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Ja, hun er sgu' sej hende Jeanette. Jeg er ret vild med dette lidt mindre actionpacked ag-billede. "Uh, slalom. Så er det om at holde tungen lige i munden" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Hvor er I søde, alle sammen.. Tusind tak:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Jeanette har også taget nogle super billeder af mine søde vovser. Af en eller anden grund gad jeg ikke have agilityredskaber på, ville gerne have legebilleder, så det fik jeg. De er også gode - kan især godt lide nr. 3 af Nanna og nr. 4 af Soko. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Jeg gider ikke kommenterer alle billederne, men vil gerne kommentere fotografen :5up: For dælen du er god til at tage billeder i fart, må melde til ag konkurrence på sjælland så jeg kan få dig ud og fotografere pletøglen :klap::klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Jeg gider ikke kommenterer alle billederne, men vil gerne kommentere fotografen :5up: For dælen du er god til at tage billeder i fart, må melde til ag konkurrence på sjælland så jeg kan få dig ud og fotografere pletøglen :klap::klap::klap: Hehe, tusind tak:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Jeanette har også taget nogle super billeder af mine søde vovser. Af en eller anden grund gad jeg ikke have agilityredskaber på, ville gerne have legebilleder, så det fik jeg. Hvor er de bare gode Randi Elsker billede nummer 3 + 6:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juli 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2011 Super gode billeder :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts