Umulia Skrevet Juni 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 Der har været flere tråde om dårlige reklmer. Nu skal vi hve en om de bedste. Hvad er din yndlingsreklame - og vil du købe det produkt, den handler om? Her er min (i 2 versioner) - og jeg har købt Discovery Channel :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juni 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2011 En kollega og jeg er de eneste i verden der kan huske den og andre fatter hat, når vi går i gang med at citere fra den Er der måske nogle gamle mennesker der kan huske denne?: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2011 Elsker reklamer Den her elsker jeg især rigtig meget lige nu! :hjerte: YouTube - Axe Excite TV - Official :60 Version Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 En kollega og jeg er de eneste i verden der kan huske den og andre fatter hat, når vi går i gang med at citere fra den Er der måske nogle gamle mennesker der kan huske denne?: Øøøh, jeg husker den :blink: nu er jeg jo også en gammelnok :slem: ...altså sådan en der er fra dengang verden var i sort hvid, og hvert gadehjørne var udstyret med en telefonboks Alderen trykker siger man, .... så tror da pokker at man kan føle sig lidt flad,engang imellem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 En kollega og jeg er de eneste i verden der kan huske den og andre fatter hat, når vi går i gang med at citere fra den Er der måske nogle gamle mennesker der kan huske denne?: Ja men jeg er altså IKKE gammel Øøøh, jeg husker den :blink: nu er jeg jo også en gammelnok :slem: ...altså sådan en der er fra dengang verden var i sort hvid, og hvert gadehjørne var udstyret med en telefonboks Alderen trykker siger man, .... så tror da pokker at man kan føle sig lidt flad,engang imellem Heeeeeeej hvor har du været???? :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Jeg elsker den reklame med de der franske småkager, hvor ham mekanikkeren sider og røre i sin plastik kop og å lyder det som en rigtig kop, og så siger ham den anden "chautau claus verner" Og ja jeg har købt småkagerne de smager super godt, men kan ikke huske navnet :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 En kollega og jeg er de eneste i verden der kan huske den og andre fatter hat, når vi går i gang med at citere fra den Er der måske nogle gamle mennesker der kan huske denne?: Jeg er også gammel :5up: Jeg elsker den reklame med de der franske småkager, hvor ham mekanikkeren sider og røre i sin plastik kop og å lyder det som en rigtig kop, og så siger ham den anden "chautau claus verner" Og ja jeg har købt småkagerne de smager super godt, men kan ikke huske navnet :lol: Tror du mener den her: Det er charme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Jeg havde en ynglings som barn, og kan stadig huske den. Det var nærmest en sang nemlig HVOR er Bjarne fra marketing - jeg vil gi' ham et lille ring Der er en hasteordre stor på vej - en sindsyg vigtig ting for mig FØRST så blir' jeg stillet om - til en fyr der hedder Tom Han kender ikke Bjarne nej - og så gir han mig en der hedder Kaj Derfra stilles om til Bent - Bjarnes nummer deeet har jeg glemt Pia mener helt bestemt - at Bjarne er i byen sendt I kantinen var han kort - her går Jørgen straks i sort JEG KENDER IKKE BJARNE LANG - og smider røret på BANG! Og JA det er lige skrevet ud fra hukommelse 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Jeg ved godt, at de er superplatte bla bla bla... Men jeg eeeeeeeeeelsker Britta! Fedt når hun siger: Claaaus! Iiih! Og så selvfølgelig Heinekenreklamen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Jeg havde en ynglings som barn, og kan stadig huske den. Det var nærmest en sang nemlig HVOR er Bjarne fra marketing - jeg vil gi' ham et lille ring Der er en hasteordre stor på vej - en sindsyg vigtig ting for mig FØRST så blir' jeg stillet om - til en fyr der hedder Tom Han kender ikke Bjarne nej - og så gir han mig en der hedder Kaj Derfra stilles om til Bent - Bjarnes nummer deeet har jeg glemt Pia mener helt bestemt - at Bjarne er i byen sendt I kantinen var han kort - her går Jørgen straks i sort JEG KENDER IKKE BJARNE LANG - og smider røret på BANG! Og JA det er lige skrevet ud fra hukommelse Den kan jeg sgu godt huske...! Men tror nok, at jeg syntes, at den var irriterende :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Jeg er med på Heineken reklamen - den er sjov :5up: Men Claus og Britta er altså bare ikke mig, ligesom den der topgrimme dukke fra DSB Orange, nej tak! Men kom lige i tanker om en anden favorit. Den er også snart gammel, men dens værste fejl er nu at den er alt for kort... YouTube - USO og Jøden i Sonofon Reklame, med Lyrik PS: DEn nye Heineken reklame - den med fyren i toget - er der nogen der ved hvem der har lavet musikken til den? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Power Solo: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 En kollega og jeg er de eneste i verden der kan huske den og andre fatter hat, når vi går i gang med at citere fra den Er der måske nogle gamle mennesker der kan huske denne?: :klap: ja, den husker jeg fint - den var cool Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 En kollega og jeg er de eneste i verden der kan huske den og andre fatter hat, når vi går i gang med at citere fra den Er der måske nogle gamle mennesker der kan huske denne?: Hehe den kan jeg også godt huske.. Jeg har ikke rigtig nogen favorit, jeg sidder og hidser mig op over reklamer flere gange dagligt:oops: Men kan godt lide viasat-nisserne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Jeg elsker den her for alle de små detaljer i livet sunget og illustreret på en komisk måde: YouTube - Dove Men+Care - Danmark - Rejsen til velvære Tænker ofte om det er mig der passer ind i deres målgruppe (produkter til mænd) eller om deres målgruppe i virkeligheden er kvinder med "mænd".. :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Jeg er også gammel :5up: Tror du mener den her: Det er charme Ja den :sjov::sjov::sjov: Og så er jeg også faldet for havenisserne, som jeg egentlig startede med at hade (viasat) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 En kollega og jeg er de eneste i verden der kan huske den og andre fatter hat, når vi går i gang med at citere fra den Er der måske nogle gamle mennesker der kan huske denne?: Hmm, jeg er altså ikke meget for at indrømme at jeg godt kan huske den, hvis det samtidig betyder at jeg skal kaldes gammel!? Jeg er altså kun 29 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Jeg kan også huske den (nu hvor jeg har set den), og jeg bliver 25 til august... (Til gengæld husker jeg ikke ret meget af, hvad jeg lærte i gymnasiet... ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 uuuh den med tulip krokodillen :klap: var FLAD af grin over den :banan: "ja jeg sys det sccchmager dejligt, SÅ nu kiggede jeg lige ind i kameraet så ka man ik bruge det jo ssscheize!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 En kollega og jeg er de eneste i verden der kan huske den og andre fatter hat, når vi går i gang med at citere fra den Er der måske nogle gamle mennesker der kan huske denne?: JARJ kan altså også godt huske den og jeg er små 24 somre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Selvom jeg er kvinde, elsker jeg reklamerne med 'Der er så meget kvinder ikke forstår' Hvor mærkelige i hovedet er de lige på det reklamebureau? 'forsvaret graver sig ned' 'målmanden går for tidligt' 'dommeren forsøger at flytte muren' 'han vil bare så gerne lave den kasse' 'de dækker helt sindsygt dårligt op' 'han har fået en ostemad' 'han har fået en skade' osv osv osv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Jeg elsker Oddset-pigen: Og så er der lige den her. Min far er ikke et menneske, som er let at gøre blød i knæene, men denne reklame glemmer han aldrig! Den er bare så skøn Elsker også Libero-reklamerne! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Selvom jeg er kvinde, elsker jeg reklamerne med 'Der er så meget kvinder ikke forstår' Hvor mærkelige i hovedet er de lige på det reklamebureau? 'forsvaret graver sig ned' 'målmanden går for tidligt' 'dommeren forsøger at flytte muren' 'han vil bare så gerne lave den kasse' 'de dækker helt sindsygt dårligt op' 'han har fået en ostemad' 'han har fået en skade' osv osv osv Ej det var vi da ret enige om, på samme tid :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Selvom jeg er kvinde, elsker jeg reklamerne med 'Der er så meget kvinder ikke forstår' Hvor mærkelige i hovedet er de lige på det reklamebureau? 'forsvaret graver sig ned' 'målmanden går for tidligt' 'dommeren forsøger at flytte muren' 'han vil bare så gerne lave den kasse' 'de dækker helt sindsygt dårligt op' 'han har fået en ostemad' 'han har fået en skade' osv osv osv Gud ja, DE er helt vildt gode :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Jeg elsker Oddset-pigen: Og så er der lige den her. Min far er ikke et menneske, som er let at gøre blød i knæene, men denne reklame glemmer han aldrig! Den er bare så skøn Elsker også Libero-reklamerne! Nu kom jeg til at google dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts