Aslan Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Nu kom jeg til at google dem Åh nej, det skulle jeg ikke have begyndt på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Hahahaha den her er sq også sjov Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Griner Aslan; du har fået mig med på bølgen :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Jeg er enig, både Oddset reklmerne og Viasat havenisserne er skønne Jeg var lige inde og se nogle Oddset reklamer, og kom vist til at klikke på noget forkert - men så fandt jeg den her, og den synes jeg ikke I skulle snydes for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Er vild med Fleggaards reklamer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Er vild med Fleggaards reklamer Den havde jeg ikke set før Der var et par gode imellem :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Den havde jeg ikke set før Der var et par gode imellem :slem: De har lavet mange gode reklamer, ikke kun for kvinder:engel::lol: YouTube - Clip Be Your Man Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Hahahaha den her er sq også sjov Ja den er SÅ genial. Tænkte også på den, da jeg linkede til Oddset.. :5up: I samme kategori: http://freevi.dk/watch_video.php?v=613da23b484d00f Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Den her bliver jeg aldrig træt af! Danser rundt hver gang jeg hører den! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tine1 Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Jeg har mange yndlings... Her er et par af dem...: YouTube - The Force: Volkswagen Commercial Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Jeg har mange yndlings... Her er et par af dem...: YouTube - The Force: Volkswagen Commercial Den sidste er suveræn :klap: Jeg kan ikke få nok af Star Wars humor :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Hov, jeg glemte at adde linket Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Hov, jeg glemte at adde linket Jamen så er vi jo helt enige, for det er den samme jeg har linket til tidligere i tråden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Jamen så er vi jo helt enige, for det er den samme jeg har linket til tidligere i tråden Gud ja Den havde jeg da overset. Men er helt enig med dig, den er ALT for kort! BLAH! Jeg må lige over i den anden tråd, og bitche over den nye Schweppes-reklame! :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret August 3, 2011 Rapporter Share Besvaret August 3, 2011 Eeelsker denne reklame:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret December 18, 2011 Rapporter Share Besvaret December 18, 2011 Jeg hiver lige denne tråd frem, da jeg tænke på at lave sådan en.... I lang tid har jeg syntes Viasat-nisserne var de bedste - det er super godt animeret. De er godt nok røget ned på 3. pladsen til fordel for: #1: 3 reklamerne. De er altså kanon lavet - super mimik, se bare ørerne Jeg vil tro de er lavet på samme måde som Viasat-nisserne 3DataDeling TV-reklame november 2011 - YouTube #2: Pedigree reklamen hvor de bjæffer julen ind. Super gøet Jingle Barks - YouTube Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dana Besvaret December 18, 2011 Rapporter Share Besvaret December 18, 2011 x'D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lene og Athena Besvaret December 18, 2011 Rapporter Share Besvaret December 18, 2011 Selvom det er en "gammel tråd" er den jo stadig aktuel. Jeg elsker simpelthen "mågerne" både Kaj og Bøje og Kaj og Piotr Og havenisserne fra Viasat - det duer bare :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret December 19, 2011 Rapporter Share Besvaret December 19, 2011 En af gemalens kollegaer emailede denne reklame til ham, da han horte han datede en fra Europa. Altsaa Danskere kan godt forstaa engelsk! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret December 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 19, 2011 x'D Jeg er også vild med sneglene :5up: En af gemalens kollegaer emailede denne reklame til ham, da han horte han datede en fra Europa. Altsaa Danskere kan godt forstaa engelsk! Det værste er at den åndssvage sang faktisk findes for alvor:stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret December 19, 2011 Rapporter Share Besvaret December 19, 2011 Syltetøjsreklamen fra den gamle fabrik, hvor de kalder på hunden Molly... Derfor hedder vores ene hund Molly Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret December 19, 2011 Rapporter Share Besvaret December 19, 2011 Jeg er også vild med sneglene :5up: Det værste er at den åndssvage sang faktisk findes for alvor:stupid: den er stadig "catchy" i melodien:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret December 19, 2011 Rapporter Share Besvaret December 19, 2011 Jeg synes de her er fede The Force: Volkswagen Commercial - YouTube Snickers Road Trip Commercial - YouTube Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret December 19, 2011 Rapporter Share Besvaret December 19, 2011 Og så er der selvfølgelig Budweiser´s - de er så skønne :hjerte: One of the funniest "Budweiser Commercial" - YouTube Budweiser Horse Love Super Bowl XLIII Commercial - YouTube Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret December 21, 2011 Rapporter Share Besvaret December 21, 2011 Snickers road trip er ret sjov :5up: Og så er den her bare god : Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts