Gæst stenshoej Skrevet Juni 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2011 hvordan er jeres erfaringer med leveringstid? de lover jo på hjemmesiden at sende senest 24 efter bestillingen er gået igennem... men bestilte en cykelanhænger d. 22. den er ikke kommet endnu.. skal jeg smøre mig med tålmodighed eller burde jeg give dem et praj? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Prøv at høre dem, det kan jo være den er i restordre - har du tjekket din spam-mail? Måske har de allerede skrevet til dig, men er sorteret fra? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Prøv at høre dem, det kan jo være den er i restordre - har du tjekket din spam-mail? Måske har de allerede skrevet til dig, men er sorteret fra? har tjekket mailen igennem.. der var ingenting. heller ikke i spam-mappen. men hvordan er det med zooplus.dk? der skal man vel ikke kunne en masse tysk for at kommunikere med dem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Nej engelsk er fin, men du kan jo følge din odrer på deres hjemmeside og også se din track and trace nummer. Jeg har før opdaget mails fra dem røg i spamfiltert. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 der står den afventer betaling af tidligere bestillinger? jeg har da aldrig bestilt noget derinde før.. og har endda overført for meget.. havde glemt hvor meget det var da jeg kom ned i banken.. så har overført 50,- for meget.. hvad skal jeg så gøre? det burde da være gået igennem når det er over en uge siden jeg overførte.. og de siger jo den bliver annulleret hvis ikke de har modtaget betaling indenfor en uge? så skal jeg til at starte forfra ? og hvad er der blevet af pengene? hmm:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Skriv til dem (På engelsk), gjorde jeg da der gik gak i en ebstilling, de var hrtige til at svare og forklare Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst aycasa Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Nu bestiller jeg gennem zooplus.de, men jeg har aldrig haft problemer med leveringen... På den tyske side er der en, som ikke kan leveres lige pt. Men den vises ikke på den danske side, så er det vel ikke problemet... Bare spørge på engelsk... Tyskerne er desværre ikke så gode til engelsk som danskerne, men i den position skulle de altså gerne... Hvis de ikke kan forstå dig, må du gerne skrive... Så kunne jeg spørge for dig på tysk... Det kan jeg da bedre end dansk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 har tjekket min kvittering fra banken igennem.. og der er ikke nogen fejl.. dog står der ikke noget om at fru. bankdame har skrevet ordrenr. ind. så hvis de bare har modtaget et beløb uden ordrenr.. er det nok der fejlen er sket.. åha.. jeg som havde regnet med jeg fik den i sidste uge.. havde jeg vist der gik så lang tid havde jeg købt et andet sted.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Skriv til dem (På engelsk), gjorde jeg da der gik gak i en ebstilling, de var hrtige til at svare og forklare altså.. når det er inde på zooplus.dk .. skal jeg så skrive på engelsk? det står der jo ingen steder.. og alt er jo skrevet på dansk.. jeg har sendt dem en besked inde fra kontakt siden nu.. den var godt nok på dansk.. skal jeg så skrive en ny? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 altså.. når det er inde på zooplus.dk .. skal jeg så skrive på engelsk? det står der jo ingen steder.. og alt er jo skrevet på dansk.. jeg har sendt dem en besked inde fra kontakt siden nu.. den var godt nok på dansk.. skal jeg så skrive en ny? Nårrhhh hov Det er fordi jeg bruger zooplus.de :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Nårrhhh hov Det er fordi jeg bruger zooplus.de :stupid: tænkte også det ville have stået der hvis jeg skulle skrive på engelsk/tysk men alt jeg har fået fra dem har været på dansk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juli 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2011 opdatering: har endnu ikke modtaget noget fra dem.. kontaktede dem jo i sidste uge og fik som svar pengene senest skulle være gået ind mandag.. ventede til mandag..tirsdag.. onsdag.. stadig ikke sket noget andet end statusen var ændret fra afventer betaling til ikke sendt.. så regnede med pengene var gået ind og de bare ikke havde sendt den.. da der igår stadig ikke var sket noget skrev jeg til dem for at høre hvad der skete.. modtog så mail i dag om at de ikke har modtaget pengene har bare tjekket kvitteringen igennem.. og der er overført til rigtig kontonr.. så håber på fejlen ligger i at bankdamen ikke har skrevet ordrenr. ind i noten.. de ville sætte efterlysning igang... ÅH! nu er ferien sat på standby! ... ØV! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juli 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2011 så! endelig .. en måned efter jeg overførte pengene sker der noget. modtog idag mail om at de har fundet betalingen, og sender varen + overfører de penge jeg har betalt for meget. så nu kommer vi vist på ferie alligevel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2011 Dejligt at høre! Vi bruger også zooplus, men selvfølgelig .nl... Vi har aldrig haft problemer med dem! Har faktisk lige bestilt foder hos dem igen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sukli Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 DÅRLIG.................... DE VIL IK TA RETUR VARE TILBAGE KØBT KATTEFODER, GAV TYND MAVE HAVDE DE ALDRIG HØRT OM FØR DERUDOVER TOG DET RIGTIG LANG TID INDEN BESVARELSE AF MAIL FREM OG TILBAGE mINE KATTE SKU TIL DYRLÆGE NÅR DIARE´ nEJ FOR DET BEGYNDTE VED DERES FODER OG STOPPEDE VED NYT FODER, DE ER VANT TIL SKIFT ÆRGER MIG AT JEG KØBTE 10 KG OG KUN BRUGT ET HALVT DÅRLIG SERVICE BIG TIME Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 DÅRLIG....................DE VIL IK TA RETUR VARE TILBAGE KØBT KATTEFODER, GAV TYND MAVE HAVDE DE ALDRIG HØRT OM FØR DERUDOVER TOG DET RIGTIG LANG TID INDEN BESVARELSE AF MAIL FREM OG TILBAGE mINE KATTE SKU TIL DYRLÆGE NÅR DIARE´ nEJ FOR DET BEGYNDTE VED DERES FODER OG STOPPEDE VED NYT FODER, DE ER VANT TIL SKIFT ÆRGER MIG AT JEG KØBTE 10 KG OG KUN BRUGT ET HALVT DÅRLIG SERVICE BIG TIME Allerførst velkommen til. Nu er tråden et år gammel, og vil du ikke være sød at fjerne caps lock, der er ingen grund til at "råbe". Det kan da sagtens være korrekt, at de aldrig har hørt om det før. Og jeg har aldrig afleveret foder retur i en butik (som zooplus jo er). Hos dyrlægen har der været smagsgaranti, men det tror jeg helt ærligt ikke, der er i almindelige butikker. Så jeg tror ikke de har handlet forkert, selvom det er ærgeligt for dig. Prøv at sætte det til salg på nettet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Jeg ville da som udgangspunkt bruge dansk med kommunikation med danskere:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Maxizoo har smagsgaranti på alt deres foder... så det kan man nu også godt i butikker når det er sagt, så har jeg heller aldrig haft problemer med zooplus. Har kun handlet via den tyske side dog... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Maxizoo har smagsgaranti på alt deres foder... så det kan man nu også godt i butikker når det er sagt, så har jeg heller aldrig haft problemer med zooplus. Har kun handlet via den tyske side dog... Okay? Den lokale dyrehandel i Køge har ikke smagsgaranti. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Okay? Den lokale dyrehandel i Køge har ikke smagsgaranti. jeg har benyttet mig af det en enkelt gang, da jeg var tvunget ud i at købe en sæk hvalpefoder til Johna - ingen sure miner, de tog sækken retur og den blev fluks sat i "buret" der hver uge bliver tømt af en velgørende forening til internat eller gadehunde... det synes jeg er en super fin ordning! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sukli Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 jA JEG RÅBER....Når der er noget som skal ses Jeg har i alle de år jeg har haft dyr/katte, Oplevet smags garanti LÆS RETUR RET, såfremt der sku være noget Har bla fra Olivers fået retur, de indrømmede til gengæld - der havde været forsøgt med en anden slags olie fra USA afd.. bla bla OG JEG råber som det passer mig, det er sku ik ok, 10 kg killingefoder, brugt max 1 kg RÅBER så andre kan lære af mine erfaringer, belær mig venligst ikke, skriver som jeg vil Ciao Sus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sukli Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 NU ER DET IK NOGET JEG HAR BENYTTET MIG AF RETUR RETTEN ROGER OVER CAPS LOCK Ku jo være jeg var svagtseende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Jeg synes ikke man skal klage over at hunden får dårlig mave af et foder.. Jo, hvis det reelt set har noget med foderet at gøre... Men tit skyldes det vel, at hunden bare ikke trives på det foder Det ville jeg i hvert fald aldrig klage over... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Raenil Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Du er selvfølgelig velkommen til at råbe som du vil - blot du også er opmærksom på at det kan virke ekstremt generende på dem der skal læse, og at du derfor kan fremstå useriøs i modtagerens øjne. Mht til smagsgaranti: Det er der jo ikke noget i lovgivningen der giver dig. Hvis forhandleren har lovet det, så skal de selvfølgelig tage varen tilbage. Hvis forhandleren ikke har lovet noget - så er der ikke så meget at gøre andet end at videresælge varen. Jeg har lige købt en prøvesæk foder (fem kilo) til Bella hos zooplus.dk og jeg husker ikke noget om smagsgaranti. Men det er nu også ligegyldigt, hun elsker det, og jeg kan bruge det til at træne med herhjemme. Jeg var iøvrigt udemærket tilfreds med både service og pris, men har selvfølgelig heller ikke haft brug for levere noget tilbage endnu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 vi fik aldrig det resterende beløb igen.. men det var vist fordi jeg gjorde det for besværligt for dem.. de sagde at de bare ville sætte dem ind på kontoen som penge til gode. men det kom de aldrig. øvbøv. men traileren er vi glade for :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.