Hogan Skrevet Juli 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 Hej med jer Hogan er utilpas, sådan rigtigt utilpas. Det startede med at han i morges kastede et stykke af en okseklov op, som ikke vi tygges ordenligt, det kom op sammen med en masse vand og mavesyre. Da vi så gik morgentur kastede han op igen, og han prøver hele tiden at strække sig både når han ligger og når han går. Han smasker en del og savler. og han vil ikke spise overhovedet. Og så puster han og er meget urolig. Han har haft noget lignende før hvor det var på grund af en tarminfektion, men hans afføring er fin. Er det nogen der har et gæt? Og hvor længe ville i vente med at ringe til dyrlægen? Det er 1½ time siden han kastede op. Håber i kan hjælpe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juli 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2011 jeg ville ringe nu! Jeg kan ikke lide at han strækker sig og er urolig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hogan Besvaret Juli 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2011 Nej han virker godt nok til at være skidt Jeg prøver at ringe til dyrlægen. Hellere en gang for meget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hogan Besvaret Juli 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2011 Så har vi fået en tid ved dyrlægen. Men det er først kl 14.45, syntes godt nok der er lang tid til og det tror jeg også Hogan gør. Han kigger på mig på den der måde som om han ville sige: Hallo jeg er syg, tag mig dog til lægen dame! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Juli 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2011 Så har vi fået en tid ved dyrlægen. Men det er først kl 14.45, syntes godt nok der er lang tid til og det tror jeg også Hogan gør. Han kigger på mig på den der måde som om han ville sige: Hallo jeg er syg, tag mig dog til lægen dame! Årh det lyder ikke sjovt :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juli 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2011 åh nej altså Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juli 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2011 Stakkels Hogan :ae: Audrey har kastet op siden kl. 3 i nat. Hun ville hverken spise eller drikke. Vi var hos dyrlægen her kl. 11, hvor hun blev røntgenfotograferet. Hun har tilsyneladende spist et eller andet (muligvis et kyllingeben. Hun huggede et vingestykke fra min tallerken igår, og jeg var ikke sikker på, om jeg havde reddet alle benene fra hende). Hun har fået en kvalmenedsættende sprøjte, og så skal hun have zoolac tre gange om dagen. Hun må først få mad i aften, i form af ris og kylling (uden ben :blink:), eller hvid fisk. Håber dyrlægen kan fortælle dig, hvad der er galt med Hogan. God bedring med ham. Og du får også lige en :ae: Det er bare ikke sjovt, når de små er syge. Er selv helt dårlig over det.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hogan Besvaret Juli 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2011 Åh nej stakkels Audrey Jeg aner virkeligt ikke hvad der kan have gjort at han er dårlig. Men det skulle ikke undre nogen hvis han havde spist et eller andet, men det finder jeg forhåbentligt snart ud af. Håber ikke han skal til at have ris og kylling/fisk igen, det gik virkeligt dårligt sidste gang han skulle det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juli 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2011 De kan altså være så forslugne. Dyrlægen viste mig et røntgenfoto af en hund, som havde slugt en golfbold, bare så jeg kunne sammenligne med Audreys billede. Hun har rigtig plaskemave nu , jeg har så ondt af hende. Pøj pøj i hvert fald. Husk at skrive herinde, når du har været afsted. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hogan Besvaret Juli 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2011 det lyder godt nok træls med hendes mave Vi er lige kommet hjem derfra med en omgang piller. Piller mod kvalme og mod smerte og så noget antibiotika. De mente det var en virusinfektion, og det var sikkert kommet af at han havde spist et eller andet. Hans mave er heldigvis stadig ikke ramt, men det kan jo desværre komme. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts