Gæst Stefano Besvaret Juli 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2011 Lige påpege at det var IKKE det hun skrev Dertil forstår jeg slet ikke din pointe Stefano, jeg tror du forsøger helt bevidst at starte en diskusion, du bøjer alt hvad du kan, til at være noget det slet ikke er... At hun skriver hendes hunde har indtaget hestelort så vil du have det til at lyde som om hun fodre med hestelort! Ej jeg må indrømme jeg trækker på smilebåndet af folk som dig, som vandre ind på et forum som dette og forsøger at gøre folk gale Faktum er du ikke samlede din hunds lort op, og uanset om loven siger det eller ej; Så ER det altså bare mest høfligt at gøre! Og du er? Du er ikke bare en troll, du keder dig endnu mere end jeg gør.. Hvad gør det dig til, og hvor meget tror du en troll griner af dig? Stuck up mennesker er altid de sjoveste at trolle, og så længe du kommer med sådan en omgang personlig mundbæ, så vil forumet have trolls som mig. Hvorfor føler du jeg drejer det? Pointer det bare ud, at det ikke er en gyldig dealbreaker i denne debat at fortæle "min hun blir tihvertifald" ikke syg af dit og dat - men y blir den syg af!!111 DET er at dreje det hen på diskutioner. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2011 Og du er? Du er ikke bare en troll, du keder dig endnu mere end jeg gør.. Hvad gør det dig til, og hvor meget tror du en troll griner af dig? Stuck up mennesker er altid de sjoveste at trolle, og så længe du kommer med sådan en omgang personlig mundbæ, så vil forumet have trolls som mig. Hvorfor føler du jeg drejer det? Pointer det bare ud, at det ikke er en gyldig dealbreaker i denne debat at fortæle "min hun blir tihvertifald" ikke syg af dit og dat - men y blir den syg af!!111 DET er at dreje det hen på diskutioner. Det er jo netop det jeg siger Folk som dig der tror det er sjovt at komme ind på et tilfældig forum og starte en kæmpe debat, kan jeg kun smile af Folk som troller, er og bliver bare tabere Det er min holdning, og jeg synes det er meget hyggeligt at hjælpe et fortabt menneske der ikke har andet glæde i sit liv end at forsøge at få andre folk til at skændes ^^ Det er tydeligt at kende en troller på ganske få ting; 1. De har ofte rigtig dårlig stavning (Det har i begge to) 2. De er ofte rigtig ubehøvlet (Det er i begge to) 3. De er ofte rigtig barnlige (Det er i begge to) 4. De kommer ofte med trusler som ikke har noget på sig (Det har i begge gjort) Trollere vil altid findes, og sådan er det bare... Der vil altid være nogle mennesker som bare ikke har andet at give sig til, end at forsøge at finde opmærksomhed over nettet, og kan de ikke få positiv opmærksomhed, vil de fleste søge negativ som du har valgt at gøre Jeg har oprigtigt ondt af dig! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juli 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2011 Og du er? Du er ikke bare en troll, du keder dig endnu mere end jeg gør.. Hvad gør det dig til, og hvor meget tror du en troll griner af dig? Stuck up mennesker er altid de sjoveste at trolle, og så længe du kommer med sådan en omgang personlig mundbæ, så vil forumet have trolls som mig. Hvorfor føler du jeg drejer det? Pointer det bare ud, at det ikke er en gyldig dealbreaker i denne debat at fortæle "min hun blir tihvertifald" ikke syg af dit og dat - men y blir den syg af!!111 DET er at dreje det hen på diskutioner. :hmm: Fatter nada af hvad du skriver. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2011 :hmm:Fatter nada af hvad du skriver. Det er fordi du ikke er "nede med de fede" *spjætter rundt i forsøget på at "kaste håndtegn"* :banan::banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juli 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2011 Det er fordi du ikke er "nede med de fede" *spjætter rundt i forsøget på at "kaste håndtegn"* :banan::banan::banan: :genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juli 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2011 Og du er? Du er ikke bare en troll, du keder dig endnu mere end jeg gør.. Hvad gør det dig til, og hvor meget tror du en troll griner af dig? Stuck up mennesker er altid de sjoveste at trolle, og så længe du kommer med sådan en omgang personlig mundbæ, så vil forumet have trolls som mig. Hvorfor føler du jeg drejer det? Pointer det bare ud, at det ikke er en gyldig dealbreaker i denne debat at fortæle "min hun blir tihvertifald" ikke syg af dit og dat - men y blir den syg af!!111 DET er at dreje det hen på diskutioner. Jeg mener, at man må have maaaaad skills, for at komponere en sætning, hvor man både har inkluderet internationale udtryk som "pointer" og "dealbreaker", samt begrebet "tihvertifald", som er skabt af Bamse :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Juli 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2011 Jeg mener, at man må have maaaaad skills, for at komponere en sætning, hvor man både har inkluderet internationale udtryk som "pointer" og "dealbreaker", samt begrebet "tihvertifald", som er skabt af Bamse :5up: Og TAL Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juli 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2011 :hmm:Fatter nada af hvad du skriver. Jeg tror vi er i gang med Bamse sproget ... "Tihvertifald" ... Hihi Jeg samler altid op efter hund .. Jeg samler aldrig op efter hest. Gider da ikke stige af den, samle dens lort i en sort sæk (!) og derefter sætte mig op på hesten igen med sort sæk, lede efter skraldespand, finde skraldespand, stige af hesten igen, smide sort sæk i skraldespanden, stige op på hesten igen .. No way. Lær din hund et "nej" og undgå at den spiser hestepære. Spiser den andre hundes afføring ville jeg kraftigt råde dig til at finde et bedre foder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2011 Jeg mener, at man må have maaaaad skills, for at komponere en sætning, hvor man både har inkluderet internationale udtryk som "pointer" og "dealbreaker", samt begrebet "tihvertifald", som er skabt af Bamse :5up: Det kræver da tihvertifald maaad skills :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juli 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2011 Jeg tror vi er i gang med Bamse sproget ... "Tihvertifald" ... Hihi Jeg samler altid op efter hund .. Jeg samler aldrig op efter hest. Gider da ikke stige af den, samle dens lort i en sort sæk (!) og derefter sætte mig op på hesten igen med sort sæk, lede efter skraldespand, finde skraldespand, stige af hesten igen, smide sort sæk i skraldespanden, stige op på hesten igen .. No way. Lær din hund et "nej" og undgå at den spiser hestepære. Spiser den andre hundes afføring ville jeg kraftigt råde dig til at finde et bedre foder. Det var PRÆCIS det billede jeg så for mig, da jeg læste det med, at ryttere skulle samle op efter deres heste... Samler altid op efter hunden, men har aldrig nogensinde samlet op efter min hest. Dog læssede hun aldrig af på fortovet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2011 Jeg tror vi er i gang med Bamse sproget ... "Tihvertifald" ... Hihi Jeg samler altid op efter hund .. Jeg samler aldrig op efter hest. Gider da ikke stige af den, samle dens lort i en sort sæk (!) og derefter sætte mig op på hesten igen med sort sæk, lede efter skraldespand, finde skraldespand, stige af hesten igen, smide sort sæk i skraldespanden, stige op på hesten igen .. No way. Lær din hund et "nej" og undgå at den spiser hestepære. Spiser den andre hundes afføring ville jeg kraftigt råde dig til at finde et bedre foder. :lol: Kan lige forestille mig den nye mode blandt ryttere; En rygsæk med skovl, så man lige kan nuppe lorten op i rygsækken og så have den på ryggen (Hey om vinteren varmer det sikkert også dejligt!) og så kan kommunerne begynde at opstille gigant skraldespande som kan indeholde alle hestelortene :lol: Så skulle skralde spandene være så højt oppe at man ikek behøvede at stå af hesten for at ramme den! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juli 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2011 Her er lige et alternativ til hestepærer på fortovet: Hvor dum har man lov til at være?? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret Juli 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2011 Ihh altså hvor er I hippe med alt det slang der :slem: Jeg vil også være nede med de fede.. Jeg er dog så opdateret så jeg ved at "nedern" et yt og erstattet af "stramt" - ikke at det gjorde det bedre... Og vil så lige dele min tanke om hestelort på fortovet: kan man ikke se en hestelort, så man kan undgå at træde i den, så har jeg et nummer til en god optikker :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juli 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2011 Ihh altså hvor er I hippe med alt det slang der :slem: Jeg vil også være nede med de fede.. Jeg er dog så opdateret så jeg ved at "nedern" et yt og erstattet af "stramt" - ikke at det gjorde det bedre... Og vil så lige dele min tanke om hestelort på fortovet: kan man ikke se en hestelort, så man kan undgå at træde i den, så har jeg et nummer til en god optikker :slem: Mit slang er vist til, at få gøjseren over :blink: Jeg er født og opvokset i Hørsholm, og er nu bosat i Gentofte. Jeg forsøger mig tit med google translate, når jeg ikke lige forstår, hvad min veninde fra Nørrebronx skriver.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret Juli 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2011 Mit slang er vist til, at få gøjseren over :blink: Jeg er født og opvokset i Hørsholm, og er nu bosat i Gentofte. Jeg forsøger mig tit med google translate, når jeg ikke lige forstår, hvad min veninde fra Nørrebronx skriver.... Så er jeg da ikke den eneste... Men jeg prøver da ind i mellem, helst for at provokere en emsig teenager og forsøge at vise dem hvor latterlige de selv lyder.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juli 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2011 Så er jeg da ikke den eneste... Men jeg prøver da ind i mellem, helst for at provokere en emsig teenager og forsøge at vise dem hvor latterlige de selv lyder.. :lol: Der skal ikke meget til, før man føler sig ufatteligt gammel og klog i vore dage. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stefano Besvaret Juli 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2011 Tror jeg vil købe mig en ko, og ride den til brugsen hver dag.. Skide med den laver et par kasser, det er helt normalt ryttere ikke rydder op efter sig selv.. Elsker jer, meget sjove svar! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Juli 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2011 Jeg tror vi er i gang med Bamse sproget ... "Tihvertifald" ... Hihi Jeg samler altid op efter hund .. Jeg samler aldrig op efter hest. Gider da ikke stige af den, samle dens lort i en sort sæk (!) og derefter sætte mig op på hesten igen med sort sæk, lede efter skraldespand, finde skraldespand, stige af hesten igen, smide sort sæk i skraldespanden, stige op på hesten igen .. No way. Lær din hund et "nej" og undgå at den spiser hestepære. Spiser den andre hundes afføring ville jeg kraftigt råde dig til at finde et bedre foder. Så vidt jeg husker, er det derfor man ikke må ride på fortorvet. Altså dengang jeg red, havde vi en regl som hed at sked hesten på fortorvet, så skulle man bagefter ud og samle op, ikke med en plastiksæk, men en trillebør. Så lære man hurtigt at blive på vejen:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kahlia Besvaret Juli 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2011 Tror jeg vil købe mig en ko, og ride den til brugsen hver dag.. Skide med den laver et par kasser, det er helt normalt ryttere ikke rydder op efter sig selv.. Elsker jer, meget sjove svar! Samme regler gælder vel for køer, de skal vel også holde sig på vejen og ikke fortovet. Men held og lykke med det. :5up: Husk at vænne den til trafikken så du ikke får en rodeo-ulykke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts