PinPoynter Skrevet Juli 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2011 Var et smut nede ved min veninde (manager på mit arbejde i går), med Agnes selvfølgelig :blink: Agnes aede Harvey (aka Mouse) :hjerte: Harvey er ikke ligefrem en ballerina af en hund, så vi er nød til at være på tærene omkring ham.. han vil nemlig rigtig gerne sidde på skødet af mig, men glemmer at der sidder Agnes altså En anden veninde (og tidligere kollega) kom også forbi, og hun havde en af sine 5 hunde med, den lille bull dog prinsesse, Squish Squish er en lille solstrålehistorie. Hun har været forsømt og meget syg, og kan stadig blive bange for mennesker og nye ting, men os der kender hende, ved at hun er en fræk, glad, elskelig lille hund, og hun elsker babyer! :hjerte: Så Agnes ville selvfølgelig gerne ae hende også Jeg er nød til at tage en video af det en dag, det er bare fantastisk at lille bitte Agnes, knap 5 mdr, sidder og aer med hånden frem og tilbage over dyrene. Hun elsker virkelig at røre ved dem. Det er altså vildt spændende at klappe hunde:banan::banan::banan:! (Agnes ser en lille smule uhyggelig ud her ) 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juli 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2011 Årh...:hjerte: Skønne skønne billeder af babypige og vuftier... Men stiller mig nok lidt på øretævernes plads når jeg siger jeg også synes sidste billede ser lidt skræmmende ud...hehe...men det er fordi jeg tænker på Sir Antony Hopkins......men tror nu mest det er fordi han heller ikke har ret meget hår....for hun er da ellers nuser... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juli 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2011 Ingen øretæver DF, blev selv bange da jeg så det Tror hun er midt i at sige en lyd eller noget, og derfor skærer ansigt... for normalt er hun altså ret yndig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Dejlige billeder Hvor er hun skøn, og tænk sig at hun allerede har lært at være så forsigtig :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 WOW.. Hvor er hun bare go' til hunde allerede. Hun er altså ret så sød hende Agnes:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Årh nogle dejlige billeder:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Hvor er hun bare sød, hende Agnes På sidste billede ser jeg en lille pige, der hopper op og ned i begejstring over en hund - i ved sådan som begejstrede børn kan se ud, for hun smiler jo Der er da overhoved intet scary over det billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 :hjerte: en lille minime fra Austin Powers Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Hvor er Agnes bare bedårende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Hvor er hun bare sød, hende Agnes På sidste billede ser jeg en lille pige, der hopper op og ned i begejstring over en hund - i ved sådan som begejstrede børn kan se ud, for hun smiler jo Der er da overhoved intet scary over det billede Haha JA! Hendes tæer er helt spændte i bar iver Kan forestille mig at hun er stukket i et hyl .. Sådan et rigtigt skingert baby-hyl, simpelthen fordi hendes lille krop ikke kan indeholde al den begejstring Jeg synes ikke hun er uhyggelig på det sidste billede .. Jeg synes hun er dejlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Nårh, hvor sødt! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts