Hop til indhold

Trygfonden - besøgshunde

Aslan
 Share

Recommended Posts

Vi bor i Gladsaxe kommune..

Men ved ikke hvor omfattende det er... Chili ville elske at komme på besøg hos ældre mennesker :-)

Der er video inde på deres side om hvad der sker inden.

Der kommer jo en dyrelæge og tester din hund, går ud fra det er gratis, og en adfærdsbehandler, og tester div. ting.

Syntes du skal se filmene :5up:

Har lige sidet og set filmene, og på mange punkter passer Aslan (Fyn :roll: ) men desværre er der nogle få som han bare ikke passer på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Der er video inde på deres side om hvad der sker inden.

Der kommer jo en dyrelæge og tester din hund, går ud fra det er gratis, og en adfærdsbehandler, og tester div. ting.

Syntes du skal se filmene :5up:

Har lige sidet og set filmene, og på mange punkter passer Aslan (Fyn :roll: ) men desværre er der nogle få som han bare ikke passer på.

Hmm. må se den video... Jeg læste godt alt det der stod via. det link du har sat ind... ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Fyn har ikke fortjent den rulle-øjne smiley, for Kerteminde kommune var faktisk en af de første tre byer i landet, der fik et besøgshundekorps. Jeg var selv med til udvælgelserne - dog ikke med min egen hund. Der kom også flere hunde fra resten af Fyn.

Det er ret svært at blive godkendt. Mange af hundeejerne fik sig en ubehagelig overraskelse, og nogle blev også lidt fornærmede over at de ikke slap igennem nåleøjet.

Link til indlæg
Del på andre sites