Gæst Buddha Skrevet Juli 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2011 Nogen hvalpe som vil lege med Voodoo?? Enten i morgen formiddag eller søndag eftermiddag - og vildt gerne et sted vi kan komme til med metro Han er sød, knap 11 uger og vejer snart 6 kilo! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kahlia Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Gaby er altid frisk på leg. Men hun er strid (men er indenfor den sidste uge blevet bedre til at lege forsigtigt :banan: ), snart 14 uger og vejer ca 2,5 kg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Ja? Vildt gerne, mon ikke han bare kan lægge sig ovenpå hende hvis hun er FOR strid? Hvor og hvornår kan sådan passe dig? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kahlia Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Han kan da prøve, men hun er en ustoppelig 'force of nature'. Jeg skal nogle ting lørdag, ved ikke hvad tid, så søndag ville nok være bedst. Hvor ved jeg ikke, kender ikke de gode steder at lufte hund i København. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Søndag er tip top, ved ikke, prøver lige at finde på et sted i morgen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kahlia Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Super, så vil jeg hoppe i seng. Godnat. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juli 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Hey, vi vil da gerne være med, hvis vi må... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Hvilken transport middel kommer du med? Der er fælleden på Amager, der er plæner på islands brygge, der er park på Christianshavn og park ved nørreport, osv.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kahlia Besvaret Juli 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Audrey må da godt være med for min skyld. Jeg er med tog. Hvilken station er det ved og hvad tid? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Hov havde ikk set du havde skrevet Audrey -ja, kom da! Så lad os sige nørreport, der kører s-toget til, vi kan mødes ved de 2 kiosker - passer kl 16 jer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juli 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Passer fint her :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 I skal huske kamera :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kahlia Besvaret Juli 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Det passer også fint for mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret Juli 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Husk for Guds skyld at tage en masse billeder, så også jyderne kan være med på en kigger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juli 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Tøser, tøser, ingen panik! Jeg har sat kameraet i oplader :5up: Jeg har nogle kagerester fra i fredags. Det kan godt være, at det er lidt tørt, men jeg tager det med alligevel. Der er lækker chokolade på toppen. :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Audrey er dagens helt i skysovs :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juli 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juli 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Jeg håber I får en rigtig hyggelig hvalpelegedag .. Og ja! HUSK at lægge billeder ud med det samme !!!! :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 HOLD PÅ HAT OG BRILLER FOLKENS! NU KOMMER DER BILLEDER !!!! Min computer har stået, og uploadet hele natten (picasa driller ), men nu er billederne klar, og I får en ordentlig r*vfuld af dem. Lille Gaby Hmm, plejer ellers ikke at have en hund, der tigger :hmm: Ja, så er Gaby i gang (hun er i øvrigt blevet omdøbt til Snappy ) De to snebolde finder lige kammertonen Det kan godt være, at man er den med mindst pels, men det ER altså bare hårdest at være sort Audrey på tiggerfødder igen.... Stakkels Voodoo bliver lige tromlet (IKKE for sidste gang) Jah, nuttet ser det ud. Meeeeeen... ...denne scene fulgte lige efter Så er Audrey med i legen igen Mors pige :hjerte: Voodoo har helt selv fravalgt rygning :klap: Mere dygtige Voodoo Bare fordi man er 12 kg. større, er det altså ikke ensbetydende med, at man altid er ovenpå... Snappys tænder kan Audrey ikke hamle op med. Kahlia får virkelig bare den værste side frem i min hund Audrey og jeg siger tak til Buddha og Voodoo og Kahlia og Snappy-Gaby for en rigtig dejlig dag. :banan: Vi var begge meeeeget trætte på vej hjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 SÅ fik jeg endelig set billeder, de er fiine, tak fotograf Tænk at Voodoo bare legede videre med Motor da vi kom hjem.....! Men åh, gensynsglæden altså. Men han hyggede sig, tusind tak fordi i gad! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Ingen årsag civile hundeejer. Hvem gider ikke sørge for legekammerater til sin hvalp....? :blink: Vi hyggede os som sagt også rigtig godt. Ermelunden næste gang! :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trinus Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Skønne billeder af dejlige hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 hvor ser det bare hyggeligt ud... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 hvor ser det bare hyggeligt ud... Det var det også! Var der ikke noget med, at du skulle være med sammen med Maya en dag?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 JJJJOOOO det gider vi gerne :blink: I siger bare til også tropper vi op :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts