Hop til indhold

Hvalpeleg lørdag eller søndag?

Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

• Svar 86
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Snup da toget! Det er jo linje B hele vejen :-D

Nu har jeg selvfølgelig en hvalp, som er utrolig nem at have med ude, men hun har hurtigt lært at køre med tog. Tror det er en god ide, at præsentere dem for det, hvis du nu en dag ikke har mulighed for at tage bilen, så får hun ikke kulturchok :slem:

Stationen ligger i gåafstand fra Ermelunden. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Jaa det kunne da være rigtig hyggeligt.. :klap:

Og ja måske man bare skulle tage toget.. Så lære hun også det.. :blink:

Men hvis du kører i bil (og der er plads) kan vi måske komme til Høje Tåstrup og så følges derfra?

Hm, jeg arbejder desværre alle hverdage, så weekend passer mig bedst...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen ser lige på det.. tror det på mandag den skal på værksted og ses efter..

Hihihi, jeg har en golf 3 - 5 døre.. Så mon vi ikke kan være i den på den ene eller anden måde :blink:

Hundene skal nok bare ikke sidde sammen i bagagerummet

Okay...

altså denne lørdag er der plads, også kunne jeg måske også søndag den 24 (hvis jeg ikke har alt for meget tømmermænd, men til gengældt sikkert med mange lækre rester:hmm:) og ellers er vi så helt i midten af august :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Kl. 11 lyder helt fint, tror jeg, ved det ikke sådan tusind sten-bombesikkert før i aften.

Flere er fint nok for mig, men vi er ikke på kæmpe træf, så brænder Voodoos hjerne sammen. Vil hellere at han sådan leger godt med nogle få, end bare farer rundt i hovederne på en masse forskellige.

Men hvis det viser sig at der melder sig vildt mange til, så kommer vi bare en anden gang :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ELSKER kage, og totalt ok med tog, jeg prøver lige at se hvad tid jeg kan være ved din station, Franziska.

Så må jeg jo heller bage lidt lækkert, har en opskrift på nogle Brownies jeg skal have afprøvede inden mandens fødselsdag - så kunne jo være det blev dem.:blink:

okay du siger bare til når du har fundet ud af noget :-D

Nej hvor jeg dog glæder mig :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ELSKER kage, og totalt ok med tog, jeg prøver lige at se hvad tid jeg kan være ved din station, Franziska.

Jeg tror altså, at det er meget nemmere for dig at stå på på Nørreport.. Tror Franziskas station er den første... :vedikke:

Nu er det næsten ærgerligt, at du er flyttet, ellers kunne du jo bare have taget toget fra Dybbølsbro... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites