Gæst Buddha Besvaret Juli 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2011 Har I fået nok? :slem: Lalandia! :banan: Neeej aldrig nok Du giver HF en lillefingerneglsneglelak, og de æder dig med hud og hår! Taaak for billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juli 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2011 Lalandia! :banan: Neeej aldrig nok Du giver HF en lillefingerneglsneglelak, og de æder dig med hud og hår! Taaak for billeder! Haha, så længe nogen gider kigge på de billeder, jeg lægger ind, så kan jeg leve med det. Jamen selv tak for en super tur. :klap: Fandt lige et til af Voodoo-bassen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Juli 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2011 Har I fået nok? :slem: Nej da...... Mere, mere, meget mere.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juli 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2011 Nej da...... Mere, mere, meget mere.... Så er det godt Laila Tror faktisk ikke, der er flere billeder tilbage. Hvis jeg skal være effektiv med kameraet, så skal man lade være med, at tage hjemmebagte brownies med! Men uuuhm hvor var de gode! :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2011 Så er det godt Laila Tror faktisk ikke, der er flere billeder tilbage. Hvis jeg skal være effektiv med kameraet, så skal man lade være med, at tage hjemmebagte brownies med! Men uuuhm hvor var de gode! :mums: Tak for gode billeder :klap: Hihih så jeg må godt bage til næste gang pigerne + voodoo (og andre hvis de har lyst) skal lege :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juli 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2011 Tak for gode billeder :klap: Hihih så jeg må godt bage til næste gang pigerne + voodoo (og andre hvis de har lyst) skal lege :blink: Selv tak. Jeg har tænkt mig at stille lovkrav om, at du SKAL have brownies med til play dates. Hvis du ikke har brownies med, må Maya ikke være med til at lege. BASTA! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2011 Hahaha det var da nok sødt af dig :blink: - så bliver du da bare dømt til at skulle sørge for icetea Men måske skulle i bare blive min officielle Kage-forsøgs-kaniner :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juli 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2011 Det kan vi nok godt leve med... :hmm: Men jeg har et ønske så! Jeg vil gerne smage en regnbuekage! :banan: Iste skal du nok få... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2011 regnbuekage - det har jeg aldrig hørt om:hmm: Men billederne på nettet er godt nok flotte... Jaa måske man skulle prøve.. kunne sikkert være et hit til min lillesøsters fødselsdagskage..!! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juli 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2011 ... Og du bliver jo nødt til at prøve den af på "nogen", inden du laver den til hende.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2011 ... Og du bliver jo nødt til at prøve den af på "nogen", inden du laver den til hende.... Hahah det jo det... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2011 Tak for gode billeder :klap: Hihih så jeg må godt bage til næste gang pigerne + voodoo (og andre hvis de har lyst) skal lege :blink: Øh jo, så pyt da Den var da vildt go! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts