Gæst stwigs Skrevet Juli 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2011 Hej alle hundeeksperter. Jeg er ny på forummet, og har et spørgsmål der fylder i mit hovedet for tiden. Har en kollega der anbefaler BARF og som fodrer med det, og jeg har fodret vores 2 årige hund med tørfoder altid. Jeg tror ikke 100% på BARF og synes at det lyder mere besværligt end sjovt, men jeg synes at tanken om at de får /knoglerben og "naturligt" føde er spændende. Kan man evt. give tørfoder som altid, men tilføje en rå fisk i ny og næ? eller en ribbensknogle? Når jeg læser bøger og på nettet om det, står der at man skal vælge side. Så enten er det BARF all the way, eller tørfoder. Hvorfor det? Og hvad siger jeres erfaringer? Håber at høre fra nogle mere erfarne end mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 hvis din hund trives på tørfoder, og du ikke har lyst til at barfe, synes jeg ikke, at du skal gøre det. men derfor kan du sagtens give din hund et råt ben i ny og næ, det er også godt for tænderne, og god beskæftigelse at have noget at gnave i. vores hund får jævnligt et lammeribben, et marvben eller et kyllingelår, og han elsker det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Jeg ville ikke tilsætte råt til det tørre.. altså i samme måltid. Men du kan jo gøre det, at du en gang imellem giver hunden råt en dag, istedet for tørfoder.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alt4Victor Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Tja... før vi begyndte at give Vic barf 100%, gav vi ofte et marvben eller et ben med kød på, fra en lammekotelet osv. bare som snack, så gad han da ikke se til den side hans tørfoder var, når han havde fået sådan et ben Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 mine to trives bedst påven blanding af råt og tørkost. De får tørt om morgenen og kød om aftenen, og det er det de begge trives bedst på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst E.G. Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Min nye hvalp skal vokse op på en blanding af tørkost og lidt råt + ben. Det kan sagtens lade sig gør. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 mine to trives bedst påven blanding af råt og tørkost. De får tørt om morgenen og kød om aftenen, og det er det de begge trives bedst på. Det samme er vores erfaring. jeg blander dog ogsaa en gang imellem hvis der f.eks ikke er nok raat kod den paagaeldende dag. det er intet problem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stwigs Besvaret Juli 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2011 Tusind tak for de hurtige svar! :5up: Så det lyder som om at det ikke skader i ny og næ, og det er godt at vide. TAK! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts