Hop til indhold

Københavnsk træningstræf


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Cottageparken er løshundeområde. Og de gange, jeg har været der, har der ikke været andre hunde end min og dem jeg har haft med.

Parken ligger lige ved Tårbæk Strand (hvor man også må have hunde med), og Tårbæk strand er lige nord for Bellevue (hvor man IKKE må have hunde med:mrgreen:).

 

Silke er desværre ikke rask nok til at deltage pt.. Og hun (jeg:oops:) er også ved at være lidt gammel til det.. Men vi HAR været i parken flere gange, så det er absolut muligt at komme dertil med offentlig trans. Der er ikke så langt at gå fra Klampenborg station.

Og der er busstoppested med bus fra Lyngby Station lige ud for. Stoppestedet hedder "Cottageparken", på Tårbæk strandvej.

 

Jeg har godtnok været der midt på dagen på hverdage, men mens det har været højsommer. Alligevel har der været temmelig øde. Efterår og vinter er der næppe mere trafikeret.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 195
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Buddha

Tror vi er blevet enige om Kastrup, Søster må lige komme med et stoppested.

 

Hvad dato skal vi så sige? Og hvad tid?

 

Og træner man bare hver for sig, eller vil nogen være med til at lægge en plan?

Link til indlæg
Del på andre sites

man står af på femøren, og så er der ca. 5-10 minutters gang, vil jeg tro. og der er lidt forskellige hjørner af plænen, hvor man kan stå.

 

virker dette link? Hundeforeningen af 1970/Amager Agility - Google Maps

 

fordelen for mig er, at halfdan er vant til at træne der - han kan være helt vanvittigt svær at få til andet end at trække og sjatpisse og skrige, så jeg håber på, at jeg har et lille forspring, hvis altså det bliver der :mrgreen:

 

vi kan i øvrigt ikke næste søndag, men vil ellers gerne være med sådan mere generelt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, er det på søndag, vi snakker om? For der kan jeg ikke, jeg skal til dogdancingkonkurrence. Men er i så fald klar en anden gang. :-)

 

Er stoget ikke gratis den første søndag i måneden? Kunne være smart at kombinere, hvis det var

 

Det er generelt søndage, jeg ikke kan. Jeg mødes med Karina og en anden veninde hver søndag morgen. Og det vil jeg ikke skippe..

 

Altså det er jo hvis jeg har bilen. MEN hvis træningstræf ligger den 1. søndag i måneden og jeg ikke har bil, så vil vi gerne med:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er generelt søndage, jeg ikke kan. Jeg mødes med Karina og en anden veninde hver søndag morgen. Og det vil jeg ikke skippe..

 

Altså det er jo hvis jeg har bilen. MEN hvis træningstræf ligger den 1. søndag i måneden og jeg ikke har bil, så vil vi gerne med:-D

 

I kunne måske flytte gåturen til om lørdagen først på måneden :vedikke:

 

Fuck, ser lige at der er 80 km. til Kastrup herfra :cry: - kan godt ske at jeg ikke kommer hver gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Håber I får det 2 tal hyggeligt:klap:

 

Kastrup er desværre alt for bøvlet for os at komme til med offentlig transport. Det vil vist tage os 1½ time ca. hver vej, og så tror jeg ikke at der er så meget frisk hund tilbage:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kigger lidt med her, da jeg jo er i Kbh en gang imellem. Og skal punke nevøen, han og Kolotræner også nede på amagerlands, og kunne ha' godt af at være med til træningstræf! Han er bare ikke hjemme ret meget i juli...

 

Søster lystig - træner du i HF af 1970?? Kender du i så fald Kirsten, der er træner der? Hun har gule labber.

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber I får det 2 tal hyggeligt:klap:

 

Kastrup er desværre alt for bøvlet for os at komme til med offentlig transport. Det vil vist tage os 1½ time ca. hver vej, og så tror jeg ikke at der er så meget frisk hund tilbage:mrgreen:

 

Hold da ferie, det var længe?

 

De gange jeg skal med, kan jeg måske samle dig op i bilen et sted, hvis det er? Garanterer ikke, at jeg kommer med her første gang, men næste gang tror jeg på, at vi er der :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kigger lidt med her, da jeg jo er i Kbh en gang imellem. Og skal punke nevøen, han og Kolotræner også nede på amagerlands, og kunne ha' godt af at være med til træningstræf! Han er bare ikke hjemme ret meget i juli...

 

Søster lystig - træner du i HF af 1970?? Kender du i så fald Kirsten, der er træner der? Hun har gule labber.

 

ja, jeg træner der! er kirsten instruktør? jeg er ikke så god til menneskenavne :oops: - og der er rigtig mange retrievere! men hende har jeg vist ikke haft, tror jeg. jeg elsker at træne der :hjerte:

 

men halløjsa, hvis det er vildt besværligt for mange, kan vi for min skyld godt finde et andet sted? under alle omstændigheder er jeg lidt spændt på det, jeg er rystende talentløs og fantasiforladt, selvtræner aldrig mere end 5 minutter ad gangen, og er måske ikke så god uden støttepædagog - well, det er et forsøg værd :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Hold da ferie, det var længe?

 

De gange jeg skal med, kan jeg måske samle dig op i bilen et sted, hvis det er? Garanterer ikke, at jeg kommer med her første gang, men næste gang tror jeg på, at vi er der :5up:

 

Søborg ligger meget bøvlet når det kommer til offentlig transport. Vi ville skulle gå til emdrup station, tage A toget ind til nørreport, skifte til metro og så gå fra metro station og ud til træningsstedet.. Pyyyha.. Langt :-)

 

Hvis du gerne vil samle os op et eller andet sted ville det være alletiders:5up: Det ville være virkelig sødt af dig:blink: Jeg ved ikke om vi ville kunne hver evig eneste gang, men nogen af gangene ville vi godt kunne..;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Kigger lidt med her, da jeg jo er i Kbh en gang imellem. Og skal punke nevøen, han og Kolotræner også nede på amagerlands, og kunne ha' godt af at være med til træningstræf! Han er bare ikke hjemme ret meget i juli...

 

Søster lystig - træner du i HF af 1970?? Kender du i så fald Kirsten, der er træner der? Hun har gule labber.

 

Eeeelsker Amgerlands... Det bedste sted.

 

Håber at vi snart komme tilbage igen.. Savner at træne der ude!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Er stoget ikke gratis den første søndag i måneden? Kunne være smart at kombinere, hvis det var

 

Men hvis det bliver på Amager, skal man vel med metro, i hvert fald noget af vejen?

 

Skal det egentlig være fritløbsområde? Var det ikke nemmere at tage et sted hvor hunde skal være i snor - med mindre træning da foregår uden snor?

 

Det behøver for min skyld ikke at være decideret fritløbsområde, men jeg vil helst kunne træne uden snor på, uden at der er nogle, der siger noget til det. :blink: Jeg vil gerne kunne træne vores dogdancingprogrammer med forstyrrelser, og det foregår uden snor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Eeeelsker Amgerlands... Det bedste sted.

 

Håber at vi snart komme tilbage igen.. Savner at træne der ude!!!

 

Nevøen er også rigtig glad for at træne der! Jeg har været med ude at kigge et par gange, og det ser rigtig godt ud.

 

Kender f.ø. området meeeget godt, og det ville IMØ være et suuuper sted at holde træf på! Selv om det er fritløbsområde er der ikke ret mange hunde der. Og skulle der være, så er der masser af plads ved siden af, hvor der er flere store plæner, adskilt af store græsvolde. Har selvtrænet rigtig meget derude med søster, da de bor i området. Har godt nok aldrig kørt metro dertil, men mener at stationen ligger meget tæt på?

Link til indlæg
Del på andre sites

Søborg ligger meget bøvlet når det kommer til offentlig transport. Vi ville skulle gå til emdrup station, tage A toget ind til nørreport, skifte til metro og så gå fra metro station og ud til træningsstedet.. Pyyyha.. Langt :-)

 

Hvis du gerne vil samle os op et eller andet sted ville det være alletiders:5up: Det ville være virkelig sødt af dig:blink: Jeg ved ikke om vi ville kunne hver evig eneste gang, men nogen af gangene ville vi godt kunne..;-)

 

Hvidovre, Rødovre, Dybbølsbro eller Valby St. tror jeg er nogenlunde det, der er bedst for mit vedkommende - ville nogle af dem passe dig at blive samlet op på?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Nevøen er også rigtig glad for at træne der! Jeg har været med ude at kigge et par gange, og det ser rigtig godt ud.

 

Kender f.ø. området meeeget godt, og det ville IMØ være et suuuper sted at holde træf på! Selv om det er fritløbsområde er der ikke ret mange hunde der. Og skulle der være, så er der masser af plads ved siden af, hvor der er flere store plæner, adskilt af store græsvolde. Har selvtrænet rigtig meget derude med søster, da de bor i området. Har godt nok aldrig kørt metro dertil, men mener at stationen ligger meget tæt på?

 

Det er nemlig et vidunderligt sted.. Jeg elsker det simpelthen. Kæresten gik altid med Chili imens jeg var til træning med Caia der ude...

 

Fra metro stationen tager det ca. 10-15 min. på gå ben...

 

Hvem bliver han undervist af?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Hvidovre, Rødovre, Dybbølsbro eller Valby St. tror jeg er nogenlunde det, der er bedst for mit vedkommende - ville nogle af dem passe dig at blive samlet op på?

 

Næææ faktisk ikke:mrgreen: Dybbelsbro ville være den eneste alternative da man kan tage A toget der til fra Emdrup af, men har ikke lige tjek på hvor lang tid det vil tage... Tror faktisk ikke at det kan betale sig.. Men kan prøve at tjekke rejseplan lidt senere... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil også gerne være med og jeg er næsten ligeglad med hvor det er. Jeg kan dog heller ikke på søndag.

 

Hvordan forestiller i jer at det skulle foregå?

Jeg mener mødes vi bare og træner på livet løs inden vi spiser den store kange Petrine har bagt (sagde hun ikke noget om kage?? :mrgreen:) eller skal man træne det samme og hjælpe hinanden eller hur?

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nemlig et vidunderligt sted.. Jeg elsker det simpelthen. Kæresten gik altid med Chili imens jeg var til træning med Caia der ude...

 

Fra metro stationen tager det ca. 10-15 min. på gå ben...

 

Hvem bliver han undervist af?

 

Nå, er det alligevel så langt? Troede der var en station lige ved siden af...

 

Jeg mener at hans træner hedder Tor..? En yngre fyr i hvert fald, helt perfekt for nevøen. De har gået hvalpehold, og går nu på noget lydigheds-fortsætter-noget. Han er meget glad for det!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...