Gæst Spilop Skrevet Juli 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2011 Sjov lille indlæg Der skulle være til et par timers træning [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2011 Weeeee hvor er den video genial!! (Og hvor er manden fantastisk sød, han er jo ægte imponeret!) Og så tilsidst, hvor de ryster hoveder i takt, årrhh Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Juli 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2011 FANTASTISK :hjerte: Men det får nu min lille "geni" til at virker en smule dum Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juli 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2011 Wauv, ihh hvor jeg glæder mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret Juli 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2011 Sjov lille indlæg Der skulle være til et par timers træning [media] [/media] Tusind tak! Det gav mig en ide til hvad jeg kan lave med min gamle døve tæve: "match to sample" som jeg også tror jeg fandt her på HF engang:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2011 haha fantastisk! Darwin! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret August 9, 2011 Rapporter Share Besvaret August 9, 2011 Weeeee hvor er den video genial!! (Og hvor er manden fantastisk sød, han er jo ægte imponeret!) Og så tilsidst, hvor de ryster hoveder i takt, årrhh Lige mine ord :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret August 9, 2011 Rapporter Share Besvaret August 9, 2011 Tusind tak! Det gav mig en ide til hvad jeg kan lave med min gamle døve tæve: "match to sample" som jeg også tror jeg fandt her på HF engang:-D hvad gik det ud på? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lady Ludo Besvaret August 9, 2011 Rapporter Share Besvaret August 9, 2011 Jeg troede min hund var speciel da den tog sin bamse med sig, da den skulle føde... se billederne på info-hund.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts