luckyluna Skrevet Juli 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2011 Sammy og undertegnede har længe snakket om at vi da skal have et HF træf et af de kønneste steder i dk:mrgreen: Og det bliver ikke meget bedre end mols bjerge:banan: Mols bjerge er en af danmarks naturreservater, så det er selvfølgelig en tur i snor. Jeg har fundet en rute rundt om det højeste punkt på mols, nemlig Agri Baunehøj, den er ca. 4 km lang, så selv min gamle pige kan være med:5up: Så håber vi at der ikke går køer på bakken når vi skal over, men ellers er det et skønt sted at indtage kage og nyde udsigten efter turen. Jeg har ferie, så er selvfølgelig leverandør i én kage;-) Kl. 13 satser vi på er et godt tidspunkt, så selv dem der gider køre lidt langt ikke skal for tidligt op;-) Jeg har lagt nogle kort ind her under, håber de virker.. Vi mødes på p pladsen ved Agri Baunehøj, hedder vist agri baunehøjvej. Håber at se en masse hunde og hvalpe kan jo fint være med til lidt af turen og kage hygge. Der er også en kortere afmærket rute der kan tages. http://iform.dk/ruteplanner/tegn , Nå det link fører ikke til så meget, man kan ikke se den rute jeg har tegnet. Også ligegyldigt, det er en afmærket rute man kan finde i folderen nedenunder. http://www.naturstyrelsen.dk/NR/rdonlyres/B816C92C-13C2-428D-91E4-95FBAB373C21/0/33_MolsBjerge_Web_A4_250511.pdf http://www.naturstyrelsen.dk/Udgivelser/Vandretursfoldere/atilaa/Mols.htm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Juli 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2011 Kan jo desværre ikke komme med, men jeg håber I får en rigtig god tur! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret August 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 1, 2011 Så frem med tråden! Kan det virkelig være rigtig at der ikke er nogen der har lyst til en tur på mols? Det tager ca. 30-45 min i bil fra århus c at komme ud hvor vi skal være:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret August 1, 2011 Rapporter Share Besvaret August 1, 2011 Hvis der er nogen der skal med, som kører forbi Holstebro, så er Katla og jeg med :5up: Har desværre ingen bil selv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret August 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 1, 2011 Marie Goldenbeck skrev: Hvis der er nogen der skal med, som kører forbi Holstebro, så er Katla og jeg med :5up:Har desværre ingen bil selv Hvis du kan komme til århus med tog, så tager jeg dig gerne med derfra:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret August 1, 2011 Rapporter Share Besvaret August 1, 2011 Uh det lyder egentlig rigtig hyggeligt! Jeg skal på kursus dagen før, så Dolph vil sikkert påskønne lidt god gåtur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret August 1, 2011 Rapporter Share Besvaret August 1, 2011 luckyluna skrev: Hvis du kan komme til århus med tog, så tager jeg dig gerne med derfra:) Tak, det var sødt af dig,:kys: men synes det er en lang tur i toget "bare" for en gåtur... Specielt hvis toget er propfyldt, som man jo ikk kan vide... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret August 2, 2011 Rapporter Share Besvaret August 2, 2011 Kunne være rigtig hyggeligt Men jeg forventer at jeg nok ikke er i stand til at køre - jeg holder 40 års fødselsdag dagen inden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret August 2, 2011 Rapporter Share Besvaret August 2, 2011 og jeg kommer også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret August 6, 2011 Rapporter Share Besvaret August 6, 2011 Dolphs ene knæ er begyndt at klikke når han går, så jeg tror lige jeg holder ham i ro til jeg ved hvad der sker - så vi kommer desværre ikke alligevel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret August 6, 2011 Rapporter Share Besvaret August 6, 2011 årh øv... Vi forventer at komme til Danmark, nærmere betegnet Århus indenfor de næste tre måneder og jeg forventer (forlanger!!) at der er nogen der gider at mødes med mig og Dexter En tur i Mols Bjerge ville være helt fantastisk! Håber vi kan arrangere det når jeg skal til Århus så jeg kan komme med! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret August 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 6, 2011 Vores tur lader til at må blive en anden gang så, med mere fremmøde:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts