linda-hvid Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Vores dalmatinerhvalp hikker hele tiden. Dyrlægen mente at det er fordi han sluger maden, den forklaring købte jeg for det gør han virkelig også. Men jeg har lagt mærke til at han hikker også selv om han ikke har spist. Når han lige er vågnet f.eks. Eller når han har løbet og leget. Så nu vil jeg bare høre om det er noget der betyder noget eller han måske vokser fra det? Nogen der har nogle erfaringer med det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Karen Besvaret August 3, 2007 Rapporter Share Besvaret August 3, 2007 Jeg tror ikke det har nogen betydning, men mange hvalpe hikker en del især hvis de får meget kold mad, men også hvis de fryser og er våde. Det er noget som stopper inden længe igen. Hilsen Karen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret August 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 3, 2007 hm så slår vi koldt vand i blodet og ser tiden an, jeg syntes jo bare det er så synd for det stakkels kræ Tusind tak for svaret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret August 7, 2007 Rapporter Share Besvaret August 7, 2007 Det er helt naturligt, at små hvalpe hikker men vær opmærksom på, at det også kan være et symptom på at hvalpen har indvoldsorm. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 7, 2007 Han har lige fået ormekur hos dyrlægen så mon ikke det også tager indvoldsormene? Men han ser godt nok helt forkert ud i hovedet når han hikker, meget sødt men nok ikke så rart for ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts