Hop til indhold

Hyben/strand tur med tanterne

Ida_Asta
 Share

Recommended Posts

Pajko, min mor og jeg har været på gåtur med LuckyLuna, Shelia og Mysla:hjerte:. Det var en rigtig dejlig tur og vi kom hjem med en hel masse hyben.

Tanterne passer på hybenhøsten

022.jpg?t=1312134372

Smukke frække Mysla :lun:

019.jpg?t=1312134453

Lidt fodersøg til ære for fotografen

026-1.jpg

Pajko fik et fyrtårn i gave i går og det bragte lykke :klap:

046.jpg?t=1312134600

068.jpg?t=1312134685

071.jpg?t=1312134745

Smukke glade Shelia :lun:

058.jpg?t=1312134791

083.jpg?t=1312134849

Dejligste tantetøser :hjerte:

086.jpg?t=1312134907

Det er hårdt at være på stranden i to timer med hyper-teenage tosse hund...

103.jpg?t=1312134994

Et stille øjeblik :lun:

108.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

IIIIHHHH, hvor blev det nogle fine billeder:hjerte: Og totalt reklame foto med de hyben der:klap:

Det er vildt hvad sådan et kamera gør ved kvaliteten, så ser de jo pludselig ligeså dejlige ud som i virkeligheden:mrgreen:

Pajko var så sej med sit nye fyrtårn! Totalt hit i det stille vand i myslas pool;-)

(er i færdige med at findele hyben?)

Link til indlæg
Del på andre sites

IIIIHHHH, hvor blev det nogle fine billeder:hjerte: Og totalt reklame foto med de hyben der:klap:

Det er vildt hvad sådan et kamera gør ved kvaliteten, så ser de jo pludselig ligeså dejlige ud som i virkeligheden:mrgreen:

Pajko var så sej med sit nye fyrtårn! Totalt hit i det stille vand i myslas pool;-)

Vi er ikke startet endnu :oops: Men jeg har fri i morgen, så jeg ved godt hvad dagen skal gå med... :lol:

Her er resten af billederne fra i dag Hybentur med tanterne pictures by IdaJuelsbak - Photobucket og jeg er glad for du kan li' dem :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

ih, hvor fantastisk mange billeder du har taget! Må man stjæle?

Jeg er helt forgabt i hoved billedet af sheila du har med her hvor hun smiler til dig, det er hendes væsen i en nøddeskal:hjerte:

Og god marmelade lyst i morgen!

Man må gerne stjæle, men hvis de skal andre steder på nettet, vil jeg gerne hvis du skriver at jeg har taget dem :-D

Ja, hun er bare så dejlig :lun:

Tak tak..

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåårh, søde hundevenner. :lun::lun::lun:

Vil gerne have en anmeldelse af fyrtårnet.:-D Ville en lille cavalier kunne have den i munden? Bliver den tung, når den kommer i kontakt med vand?

Pajko ser i hvert fald lykkelig ud for den. :hjerte:

Hmm.. Den er lavet af noget foam/gummi noget og er lidt tung, men bliver ikke tungere i vand. Om hun kan have den i munden ved jeg ikke rigtig. Måske den findes i en dyrhandel så du kan se den i live inden du køber? Pajkos købte jeg i Vejen og så dem mange steder dernede..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm.. Den er lavet af noget foam/gummi noget og er lidt tung, men bliver ikke tungere i vand. Om hun kan have den i munden ved jeg ikke rigtig. Måske den findes i en dyrhandel så du kan se den i live inden du køber? Pajkos købte jeg i Vejen og så dem mange steder dernede..

Seriøst? Marie var på udkig efter dem, men tror ikke vi så dem :lol:

Flotte billeder forøvrigt - som altid! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er lidt noget andet end mobil-billeder.. ;-) Og hvor pigerne stråler! :hjerte:

Og så har vi jo svaret på hvorfor Mio er så ivrig - han er til Foto-modeller! :vuf::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåårh, søde hundevenner. :lun::lun::lun:

Vil gerne have en anmeldelse af fyrtårnet.:-D Ville en lille cavalier kunne have den i munden? Bliver den tung, når den kommer i kontakt med vand?

Pajko ser i hvert fald lykkelig ud for den. :hjerte:

Jeg synes personligt det er lidt stort/tungt, men jeg tænker det måske bliver lettere i vandet (opdrift)? :hmm:

Så hvis Smilla ikke er ked af at apportere større ting, så er det sikkert et hit.. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites