Ida_Asta Skrevet Juli 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2011 Pajko, min mor og jeg har været på gåtur med LuckyLuna, Shelia og Mysla:hjerte:. Det var en rigtig dejlig tur og vi kom hjem med en hel masse hyben. Tanterne passer på hybenhøsten Smukke frække Mysla Lidt fodersøg til ære for fotografen Pajko fik et fyrtårn i gave i går og det bragte lykke :klap: Smukke glade Shelia Dejligste tantetøser :hjerte: Det er hårdt at være på stranden i to timer med hyper-teenage tosse hund... Et stille øjeblik Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juli 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2011 IIIIHHHH, hvor blev det nogle fine billeder:hjerte: Og totalt reklame foto med de hyben der:klap: Det er vildt hvad sådan et kamera gør ved kvaliteten, så ser de jo pludselig ligeså dejlige ud som i virkeligheden:mrgreen: Pajko var så sej med sit nye fyrtårn! Totalt hit i det stille vand i myslas pool;-) (er i færdige med at findele hyben?) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juli 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2011 IIIIHHHH, hvor blev det nogle fine billeder:hjerte: Og totalt reklame foto med de hyben der:klap: Det er vildt hvad sådan et kamera gør ved kvaliteten, så ser de jo pludselig ligeså dejlige ud som i virkeligheden:mrgreen: Pajko var så sej med sit nye fyrtårn! Totalt hit i det stille vand i myslas pool;-) (er i færdige med at findele hyben?) Vi er ikke startet endnu Men jeg har fri i morgen, så jeg ved godt hvad dagen skal gå med... Her er resten af billederne fra i dag Hybentur med tanterne pictures by IdaJuelsbak - Photobucket og jeg er glad for du kan li' dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juli 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2011 ih, hvor fantastisk mange billeder du har taget! Må man stjæle? Jeg er helt forgabt i hoved billedet af sheila du har med her hvor hun smiler til dig, det er hendes væsen i en nøddeskal:hjerte: Og god marmelade lyst i morgen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Juli 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2011 Rigtig gode billeder! Især det første af Pajko i vandet, det er super godt! Og meget, meget yndige hunde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juli 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2011 ih, hvor fantastisk mange billeder du har taget! Må man stjæle? Jeg er helt forgabt i hoved billedet af sheila du har med her hvor hun smiler til dig, det er hendes væsen i en nøddeskal:hjerte: Og god marmelade lyst i morgen! Man må gerne stjæle, men hvis de skal andre steder på nettet, vil jeg gerne hvis du skriver at jeg har taget dem Ja, hun er bare så dejlig Tak tak.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juli 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2011 Man må gerne stjæle, men hvis de skal andre steder på nettet, vil jeg gerne hvis du skriver at jeg har taget dem Ja, hun er bare så dejlig Tak tak.. Helt fint, det var mere til eget brug:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juli 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2011 Helt fint, det var mere til eget brug:klap: Det er bare helt i orden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2011 Total gode billeder :lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2011 Smukke, dejlige hunde. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juli 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2011 Nåårh, søde hundevenner. :lun: Vil gerne have en anmeldelse af fyrtårnet. Ville en lille cavalier kunne have den i munden? Bliver den tung, når den kommer i kontakt med vand? Pajko ser i hvert fald lykkelig ud for den. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juli 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2011 Nåårh, søde hundevenner. :lun:Vil gerne have en anmeldelse af fyrtårnet. Ville en lille cavalier kunne have den i munden? Bliver den tung, når den kommer i kontakt med vand? Pajko ser i hvert fald lykkelig ud for den. :hjerte: Hmm.. Den er lavet af noget foam/gummi noget og er lidt tung, men bliver ikke tungere i vand. Om hun kan have den i munden ved jeg ikke rigtig. Måske den findes i en dyrhandel så du kan se den i live inden du køber? Pajkos købte jeg i Vejen og så dem mange steder dernede.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Juli 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2011 Hmm.. Den er lavet af noget foam/gummi noget og er lidt tung, men bliver ikke tungere i vand. Om hun kan have den i munden ved jeg ikke rigtig. Måske den findes i en dyrhandel så du kan se den i live inden du køber? Pajkos købte jeg i Vejen og så dem mange steder dernede.. Seriøst? Marie var på udkig efter dem, men tror ikke vi så dem Flotte billeder forøvrigt - som altid! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret August 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 1, 2011 Seriøst? Marie var på udkig efter dem, men tror ikke vi så dem Flotte billeder forøvrigt - som altid! :5up: Ja, købte Pajkos hos alttilhundogkat og så den også hos Østrand eller Tholo... Og tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret August 1, 2011 Rapporter Share Besvaret August 1, 2011 Fantastiske billeder du har fanget af yndlings-pigerne og Pajko-vandhund!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret August 1, 2011 Rapporter Share Besvaret August 1, 2011 IIIIHHHH, hvor blev det nogle fine billeder:hjerte: Og totalt reklame foto med de hyben der:klap: Det er vildt hvad sådan et kamera gør ved kvaliteten, så ser de jo pludselig ligeså dejlige ud som i virkeligheden:mrgreen: Pajko var så sej med sit nye fyrtårn! Totalt hit i det stille vand i myslas pool;-) (er i færdige med at findele hyben?) Det er lidt noget andet end mobil-billeder.. Og hvor pigerne stråler! :hjerte: Og så har vi jo svaret på hvorfor Mio er så ivrig - han er til Foto-modeller! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret August 1, 2011 Rapporter Share Besvaret August 1, 2011 Nåårh, søde hundevenner. :lun:Vil gerne have en anmeldelse af fyrtårnet. Ville en lille cavalier kunne have den i munden? Bliver den tung, når den kommer i kontakt med vand? Pajko ser i hvert fald lykkelig ud for den. :hjerte: Jeg synes personligt det er lidt stort/tungt, men jeg tænker det måske bliver lettere i vandet (opdrift)? :hmm: Så hvis Smilla ikke er ked af at apportere større ting, så er det sikkert et hit.. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts