Gæst Buddha Skrevet August 6, 2011 Rapporter Share Skrevet August 6, 2011 Lille Louie løber agillity - første gang jeg ser det live, jeg var imponeret! Billederne er desværre ikke så skarpe, men dét er jo bare fordi det går så hurtigt (ikk min skyld, i hvert fald) Se lige, let og elegant lille hund, lægger ligefrem bagbenene over kors Wromn! Det her er den sjove forhindring, her skal man sparke hunden over stangen ...synes alligevel hunden kommer lidt tæt på her? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret August 6, 2011 Rapporter Share Besvaret August 6, 2011 :banan: det ser vildt fedt ud, jeg glæder mig altså til, at vi engang når toppen af verdenshistoriens længste venteliste Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret August 6, 2011 Rapporter Share Besvaret August 6, 2011 Gode billeder Buddha, de er da fint skarpe? Jeg får helt flash-backs når jeg ser sådan en lille hvid pelstot løbe agility... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret August 6, 2011 Rapporter Share Besvaret August 6, 2011 Super fede billeder:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret August 6, 2011 Rapporter Share Besvaret August 6, 2011 Rigtig gode billeder - og hvor er han altså sej ham Louie :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret August 6, 2011 Rapporter Share Besvaret August 6, 2011 Gode billeder Buddha, de er da fint skarpe? Der er altså lidt hvidt blur over Louie :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 6, 2011 Rapporter Share Besvaret August 6, 2011 Lille fine Louie:lun: Fik ikke nogle ag-billeder.. Men har da fået et par stykker af Voodoo, Tyson og Mocca:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 6, 2011 Rapporter Share Besvaret August 6, 2011 uuuh hvor er louie bare super sej og såå nuttet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret August 6, 2011 Rapporter Share Besvaret August 6, 2011 Wauv nogle fine billeder - de er da blevet godt :5up: Fedt at have sådan nogle billeder af ens hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret August 6, 2011 Rapporter Share Besvaret August 6, 2011 Fede billeder! :5up: Og seje Louie! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 6, 2011 Rapporter Share Besvaret August 6, 2011 Det her kan da lige komme med her: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret August 6, 2011 Rapporter Share Besvaret August 6, 2011 Nææææææh, jeg havde slet ikke set denne her tråd Tusind tak, Buddha! Super gode billeder! Men jeg kan godt li' at du er imponeret (og har fået så mange billeder ud af et relativt kort og dårligt løb). Dagens dårligste faktisk. Så skulle du bare se os, når vi giver den gas Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 6, 2011 Rapporter Share Besvaret August 6, 2011 Så skulle du bare se os, når vi giver den gas Som når I løber fejlfrit og får en pind, f.eks.? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret August 6, 2011 Rapporter Share Besvaret August 6, 2011 Som når I løber fejlfrit og får en pind, f.eks.? Ja, f.eks. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts